|
کدخبر: 179189

وضعیت ممنوعیت تردد کرونایی در پایان هفته

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در روز جمعه، ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان تشدید می‌شود.

جامعه وضعیت ممنوعیت تردد کرونایی در پایان هفته

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در روز جمعه، ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان تشدید می‌شود.

سرهنگ عبادی افزود: تمامی ورودی‌های استان شامل جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، ساری - گرگان و رامسر - گیلان به روی خودرو‌های با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

او گفت: ۳۳ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو غیر بومی از آغاز امسال تاکنون جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومان و ۱۱هزار و ۳۹۵ دستگاه هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی افزود: بحث کنترل و اعمال قانون خودرو‌ها همچنان به قوت خود باقی است که باتوجه به این شرایط تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های شمال است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌های غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهر‌هایی با وضع قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک میلیون و شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از یکسال است که محدودیت یک طرفه شدن جاده های هراز ، چالوس و سوادکوه اعمال نمی شود و مسافران در هنگام بازگشت مدیریت زمان را در نظر بگیرند تا گرفتار ترافیک های سنگین نشوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر