|
کدخبر: 175533

آخرین خبرها از بازگشایی تالارهای پذیرایی پایتخت

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از بازگشایی و فعالیت مجدد تالارهای پایتخت مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

جامعه آخرین خبرها از بازگشایی تالارهای پذیرایی پایتخت

"سرهنگ نادر مرادی" شامگاه جمعه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر و تلاش همه دستگاه‌ها به خصوص ناجا مبنی بر بازگشایی و فعالیت مجدد تالارها، کمیته امنیتی- اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا از روز پنجشنبه ششم خردادماه موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام کرده است.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تأمین فضای هشت مترمربع برای هر نفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ گفت: در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها (سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهرها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

پس از شیوع کرونا در چند مقطع زمانی و به منظور کاهش سرایت این ویروس کشنده بین مردم، فعالیت تالارهای پذیرایی به حالت تعلیق درآمد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها