|
کدخبر: 173850

این شهرستان در هفته گذشته فوتی کرونایی نداشت!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: شمار فوتی‌های ناشی از کرونای هفته گذشته در شهرستان کمیجان به صفر رسیده است.

جامعه این شهرستان در هفته گذشته فوتی کرونایی نداشت!

نبی بابایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان کمیجان در فهرست مناطق زرد اعلام شده و مراجعات بیماران کووید ۱۹ به مراکز درمانی و کلینیک ها به طور محسوسی کاهش یافته است.

وی افزود: این کاهش آمار به معنای پایان یافتن بیماری نبوده و با توجه به جهش های متعدد این بیماری همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمود.

وی با اشاره به اینکه اکثر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان خالی است، تاکید کرد: با آغاز شیوع پیک چهارم کرونا و افزایش موارد بستری، مقابل بیمارستان امام علی( ع)، بخش اضافی در شهرستان کمیجان برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت.

دکتر بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۵۷۳ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال، ۴۲۵ نفر بالای از جمعیت بالای ۷۵ سال و ۱۸۰ نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان کمیجان تاکنون علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان از پیگیری جدی پد اورژانس هوایی شهرستان خبر داد و با ابراز امیداوری نوید بهره برداری آن را در آینده ای نزدیک داد.

منبع: بهداشت نیوز

ارسال نظر