|
کدخبر: 168904

گزارش هواشناسی / وزش باد شدید موقتی در تهران

کارشناس هواشناسی گفت: در ۵ روز آینده، بارش باران و کاهش نسبی دما در مناطق مختلف کشور پیش بینی می شود.

جامعه گزارش هواشناسی / وزش باد شدید موقتی در تهران

صادق ضیاییان کارشناس هواشناسی ، با بیان اینکه در ۵ روز آینده گذر متناوب امواج تراز میانی جو سبب ابرناکی، بارش باران و کاهش نسبی دما در مناطق مختلف کشور خواهد شد گفت: امشب و فردا در شمال غرب، غرب ، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز ،برخی مناطق در مرکز و شرق کشور، شمال فارس و همچنین سواحل دریای خزر ابرناکی ، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

او ادامه داد: در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت و در سواحل شمالی کاهش نسبی دما انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز پنجشنبه در برخی از مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، دامنه های جنوبی البرز، استان های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد ،کرمان، خراسان شمالی، نیمه غربی خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می رود.

او یاد آور شد: روز جمعه در مرکز، شرق ، جنوب شرق، برخی مناطق شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز واقع در شرق تهران و سمنان رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: در استان های یزد، خراسان جنوبی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می رود.

او درباره آب و هوای استان تهران گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری است و در بعد از ظهر افزایش ابر در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر