|
کدخبر: 161507

پیام نوروزی وزیر نیرو

وزیر نیرو، گفت: برنامه‌ای ۱۸۰ روزه داریم که از زمستان ۹۹ آغاز و تا پایان دولت ادامه دارد در این بازه زمانی طرح‌های نیروگاهی، سدها، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و آب‌رسانی‌های روستایی افتتاح می‌شوند.

جامعه پیام نوروزی وزیر نیرو

«رضا ادرکانیان» روز شنبه با آرزوی اینکه نوروز ۱۴۰۰ حسن ختام مبارکی بر قرن حاضر باشد، گفت: تغییر دولت در سال ۱۴۰۰ با حضور یکپارچه مردم رخ خواهد داد و این برای پایداری و قوام جمهوری اسلامی سرمایه بزرگی است.

وزیر نیرو با اشاره به برنامه وزارت نیرو، افزود: مصمم به تامین آب و انرژی و عرضه آن هستیم و امیدوارم بتوانیم به همه تعهدات خود عمل کنیم و از همراهی مردم در مصرف بهینه آب و انرژی برخوردار شویم تا تابستان آرام و توام با آسایش را سپری کنیم.

اردکانیان، خاطرنشان کرد: ما یک برنامه ۱۸۰ روزه داریم که از اوایل فصل زمستان ۹۹ آغاز و تا پایان دولت ادامه دارد. در کنار پویش هفتگی «الف-ب ایران» که به اهداف خود رسیده است، طرح‌های نیروگاهی، سدهایی که باید آب‌گیری شده و به بهره‌برداری برسند، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و آب‌رسانی‌های روستایی یکی پس از دیگری افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح‌های مهمی در دست داریم که نقش مهمی در تسهیل خدمت‌رسانی دارد که از جمله آنها بحث‌های ساختاری در حوزه آب است. امیدوارم این طرح‌ها امسال اجرا شوند.

اردکانیان مهم‌ترین ثروت وزارت نیرو و همه دستگاه‌ها را سرمایه انسانی توصیف کرد و افزود: مثل هر معدن و منبع دیگری که برای ما مهم است باید قدر ثروت‌های انسانی خود را هم بدانیم. معدن انسانی باید خوب کشف، استخراج، پروش و به کارگرفته شود. ان شاء الله همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در شناسایی، پرورش و به کارگیری نیروهای شایسته گام مهمی را برای توسعه کشور بردارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر