|
کدخبر: 159062

معاون وزیر بهداشت: خودم را نمی‌بخشم

جان بابایی گفت: در یک سال اخیر کار‌های بزرگ در کشور دیدیم و تنها جایی که خودم را نمی‌بخشم این است که چرا به جوانان اعتماد نکردیم.

جامعه معاون وزیر بهداشت: خودم را نمی‌بخشم

قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت در مراسم آغاز مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، اهدای یک میلیون بسته ارزاق به خانواده‌ها مناطق محروم، آغاز توزیع مکمل‌های غذایی برای ده هزار مادر باردار مناطق محروم و کم برخوردار کشور و اهدای ٣٠ هزار قطعه پوشاک عیدانه به خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: اسفند سال گذشته با شیوع کرونا تنها نشدیم و با همراهان خوب کار برای ما راحت‌تر شد.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی کار‌های بزرگی انجام داد و زیر ساخت‌های پزشکی از راه دور را طراحی کرد، گفت: در راستای اجرای خدمات تله مدیسین ترس و مقاومت وجود داشت، اما با اقدام ستاد آثارش و مقاومت تمام شد.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام زحمات زیادی در حوزه واکسن داشته است، گفت: روز‌های سختی برای تهیه ماسک داشتیم، اما در حال حاضر هیچ کس برای لوازم حفاظتی در معذوریت نیست.

جان بابایی افزود: خیالمان راحت شد که می‌توانیم در بسیاری از استان‌ها خدمات بهداشتی و سلامت داشته باشیم.

او با بیان اینکه در جامعه پزشکی، خیرین پزشک داریم، اما زیر ساخت خدمات آن‌ها در مناطق محروم وجود نداشت، گفت: اما در حال حاضر با این بیمارستان پزشکان خیر می‌توانند به مردم خدمت رسانی کنند.

جان بابایی گفت: در حوادث و بلایا این چنین بیمارستان‌ها می‌توانند کمک کننده باشد.

او با بیان اینکه با چنین اقداماتی در بحران‌ها در محل خدمت رسانی به مصدومین خدامات داده می‌شود و از انتقال مصدومین جلوگیری می‌کند، گفت: بر اساس شرایط مختلف می‌توان تجهیزات این بیمارستان سیار را تغییر داد و در راستای نیاز‌های موجود خدمت رسانی کرد.

جان بابایی با بیان اینکه ساختار الکترونیک می‌تواند کمک کند دانشگاه‌های بزرگ به صورت تله مدیسین خدمت ارائه کنند، گفت: رشد جمعیت مسئله‌ای مهم است و ستاد قرار است در موضوع زوج‌های نابارور کار‌های بزرگی را انجام دهند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی جوانان کشور را جمع می‌کند و بزرگترین دستاورد‌ها از این افراد در می‌آید، گفت: در یک سال اخیر کار‌های بزرگ در کشور دیدیم و تنها جایی که خودم را نمی‌بخشم این است که چرا به جوانان اعتماد نکردیم.

جان بابایی ادامه داد: حتی اگر قیمت اقلام تولید شده برابر یا گران‌تر باشد مهم این است که نیروی انسانی کشور و جوانان کشور پای کار بیایند و از آن‌ها استفاده کنیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر