|
کدخبر: 152604

اولویت ‌های تزریق واکسن کرونا اعلام شدند

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه واکسن معتبر و قابل اعتماد را به مردم تزریق می‌کنیم، در عین حال از آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور از روز سه شنبه جاری و با اولویت کادر درمان خبر داد.

جامعه اولویت ‌های تزریق واکسن کرونا اعلام شدند

وی گفت: از روز سه شنبه نخستین گروه هدف ما که در سند واکسیناسیون مورد تایید در ستاد ملی است که گروه خط مقدم دفاع سلامت هستند، واکسیناسیون شان را شروع می‌کنیم که شامل افرادی هستند که در‌ای سی یو کار می‌کنند. بعد از آن هم سراغ سایر کادر سلامت، گروه‌های آسیب پذیر در سرای سالمندان، سالمندان بالای ۶۵ سال و...‌ مرحله به مرحله می‌رویم. سه شنبه صبح واکسیناسیون گروه‌های هدف را که در این دوره همکاران شاغل در‌ای سی یو‌ها هستند، شروع می‌کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مدیریت کرونا با لطف خدا و با همدلی و وفاق همچون دیگر بحران‌های ملی خوش درخشید. گرچه در جهان التهاب سنگینی از بیماری داریم و کشورهایی با زیرساخت‌های اقتصادی و بهداشتی بالا، در باتلاق کرونا مانده‌اند و متاسفانه هر روز مرگ‌های بیش از ۱۰۰۰ نفر را تجربه می‌کنند، اما جمهوری اسلامی ایران روزهای آرام تری را می‌گذارند و امیداوریم با ساده انگاری مردم و مسئولان، به دام روزهای سخت جدید نیفتیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها