|
کدخبر: 152188

آخرین خبرها درباره مراسم ختم علی انصاریان

با اعلام مادر شادروان انصاریان، هزینه‌های مراسم سوم و هفتم صرف امور خیریه خواهد شد.

جامعه آخرین خبرها درباره مراسم ختم علی انصاریان

علی انصاریان، پیشکسوت محبوب فوتبال کشورمان چهارشنبه چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت تا میلیون‌ها نفر ایرانی در کنار مادر گرامی مرحوم انصاریان بر این داغ به دل نشسته سوگوار شوند.

 بی‌تابی‌های "ننه علی" از داغ فراق پسرش تمامی ندارد و به خاطر همین بی‌تابی‌ها بود که شب گذشته با مساعدت بهنام ابوالقاسم‌پور شرایطی در بهشت زهرا فراهم شد تا شام غریبان انصاریان فقید در جمع خانوادگی مادر و نزدیکانش برگزار شود.

بعد از شام غریبان، مادر با دل داغدار و زبان قاصرش برای فرزند فقیدش سفره‌ای از احسان باز کرد.

او در پس هر اشکی که می‌ریخت، از قدرشناسی و ابراز همدردی مردم و دوستان علی که آنها هم غم دیده و پریشان بودند، تشکر می‌کرد.

مادر پس از مراسم شام غریبان از مردم و دوستداران انصاریان فقید یک درخواست داشت، او به خاطر شرایط سخت و همه‌گیر شدن شیوع ویروس کرونا در کشور و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد که مراسم سوم و هفتم برای فرزندش نخواهد گرفت و هزینه‌های این مراسم خرج امور خیریه خواهد شد تا بلکه این سفره احسان و عمل خیر باعث شادی روح فرزند فقیدش شود.

مادر و دیگر اعضای خانواده مرحوم انصاریان بار دیگر از همه دوستان و آشنایان به ویژه از تمامی مردم ایران که در این غم بزرگ کنارشان بودند و با آنها ابراز همدردی کردند و تسکین قلب‌شان بودند، بی‌نهایت سپاسگزاری نموده و برای مردم ایران آرزوی سلامتی کردند.

این خانواده داغدار همچنین از مدیریت بهشت زهرا(س) هم تشکر و قدردانی کردند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها