|
کدخبر: 137962

پیام مدیرعامل بانک سینا درپی شهادت محسن فخری زاده

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:

" وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی‌کند. به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.

شهادت مظلومانه دانشمند ارشد و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح "دکتر محسن فخری زاده" را محضر امام زمان (عج)، فرمانده کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده ارجمند ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید دکتر فخری زاده با عنوان نماد قدرت علمی ایران، همواره در طول عمر بابرکت خود در عرصه‌های علمی، پژوهشی و دفاعی کشور منشاء خدمات بسیاری بوده است، ترور ناجوانمردانه این دانشمند برجسته علمی نشانه رذالت، حقارت، عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است که همواره از پیشرفت علمی و توسعه کشور هراس داشته و دارند.

استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند با این اقدام مذبوحانه، راه و مسیر علمی شهید فخری زاده هرگز متوقف نخواهد شد و جوانان با اراده ایرانی با گام‌های استوارتر و مصمم تر از قبل در مسیر علم و فناوری و مقاومت حرکت خواهند نمود و سرافرازی ایران اسلامی را در تمامی عرصه‌ها به نمایش خواهند گذاشت."

 

ارسال نظر