|
کدخبر: 135658

اعضای صندوق اعتباری هنر کمک هزینه ایام کرونا دریافت کردند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای اعضای صندوق اعتباری هنر، کمک هزینه ایام بیکاری ناشی از بیماری کرونا به مبلغ ۱۵ میلیون ریال واریز شده است.

جامعه اعضای صندوق اعتباری هنر کمک هزینه ایام کرونا دریافت کردند

محمدرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: برای اعضایی که کمک هزینه بیکاری ایام کرونا واریز شده، پیامک ارسال شده است. اعضایی که پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در شهرهای مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار پس از احراز هویت(کارت ملی) مبلغ واریزی را برداشت کنند.

وی ادامه داد: در سایر شهرهای استان هنر کارت آنان به آدرسی که موقع ثبت نام هنر کارت داده‌اند، پست می‌شود تا بتوانند از طریق خودپردازهای بانکی مبلغ کمک را دریافت کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اعضایی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و پس از ثبت نام آدرس آن‌ها تغییر یافته است تا ۳۰ آبان فرصت دارند که فقط کد ملی خود را به شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ پیامک نمایند تا اقدامات لازم به منظور ویرایش آدرس در پروفایل آن‌ها صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محمدی با بیان اینکه هنرکارت زیرساخت ارائه خدمات به فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور است، گفت: هنرمندان باید علاوه بر اینکه در صندوق اعتباری هنر عضو می‌شوند، هر هفته از سایت صندوق اعتباری هنر و کانال‌های خبری این صندوق اخبار را دریافت کنند.

منبع: ايسنا
  • جبرئیل قربانی ارسالی در

    خوب است ممنون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها