|
کدخبر: 135621

تخلفات کرونایی را با واتساپ گزارش کنید + جزئیات

ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در استان تهران اعلام آمادگی برای رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی شهروندان استان تهران از طریق واتساپ شماره تلفن ۰۹۳۷۴۵۷۰۰۷۷ است.

با توجه به شیوع کرونا، شهروندان استان تهران در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی توسط اصناف و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی می توانند این تخلفات را به همراه مستندات خود از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۷۴۵۷۰۰۷۷ گزارش کنند.

چهارم ماه جاری نیز سخنگوی وزارت بهداشت، با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، از مردم درخواست کرد تخلفات بهداشتی اصناف را با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

 سیما سادات لاری گفته بود که صاحبان واحدهای صنفی باید استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و از ارائه هرگونه خدمت به افراد فاقد ماسک خودداری کنند. همچنین، نسبت به استفاده از کارتخوان به جای دریافت وجه نقد، گندزدایی مرتب سطوح، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و در دسترس قرار دادن آن برای مراجعین و رعایت اصول فاصله گذاری به میزان ۱.۵ تا دو متر اقدام کنند.

 سخنگوی وزرات بهداشت از الزامی بودن کد QR برای تمامی اصناف سخن گفته بود.

 

منبع: بهداشت نیوز
  • ندایی ارسالی در

    در منطقه شمیران نو تهران شرکت اتوبوس ران ی به بهانه کمک بهترافیک این منطقه دس به تخلف جدیدی زده که جان شروندان رو به خطر انداخته . ی سری مینی بوس گذاشته . وبه دلیل فضای بسیار کم این وسایل تماممیه دست ورات بهداشتی دولت زیر پا گذاشته شده این ماشینها تولد بیمار و ویروس جدید می کنه . واجرا کننده این طرح داره مستقیم با ک رونا برای نابودی مردم همکاری مینکه . هیچ کس هم گوشش بدهکار نیست . اگر غیرتمندی این پیا م رو دید . کاری کنه تا دیر نشده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها