|
کدخبر: 134951

چه کسی مخالف تعطیلی تهران است؟

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری درباره عدم تعطیلی تهران با توجه به شرایط کرونایی گفت: شهر تهران با درنظر گرفتن شرایط ممنوعیت ورود و خروج باید به مدت معلومی تعطیل اعلام شود.

حجت نظری امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر گفت: تذکر امروزم، تکرار تذکری است که هفته گذاشته بنده و تعدادی از همکارانم در شورای شهر در مورد تعطیلی تهران مطرح کردیم و امروز هم مجبور شدم تذکرم به دولت را در مورد عدم تعطیلی دو هفته‌ای تهران به دلیل قطع زنجیره کرونا تکرار کنم، چرا که متاسفانه همچنان ترتیب اثر داده نشده است.

وی افزود: جای تعجب دارد که نمایندگان مردم در شورای شهر تهران با این تعطیلی موافقند. استاندار تهران هم در مصاحبه‌ای که انجام داده، گفته که با این تعطیلی موافق است. آقای واعظی که رئیس دفتر رئیس‌جمهوری است نیز در این مورد نیز مصاحبه کرده و گفتند که آقای رئیس‌جمهوری هم موافق تعطیلی است.

نظری با بیان اینکه حالا اینجا سوال اساسی که پیش می‌آید، این است که پس واقعا ناراضی کیست؟ افزود: وقتی مردم، نمایندگان مردم در شورا، استانداری و به گفته آقای واعظی، رئیس‌جمهوری هم راضی هستند، ناراضی چه کسی است و چرا واقعا شهر تهران تعطیل نمی‌شود؟

 عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اضافه کرد که چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جلوی چشم ما پرپر شوند تا به این نتیجه برسید که باید شهر تعطیل شود؟ واقعا نمیدانم دولت دنبال چیست و این میزان از عدم شفافیت تا کجا باید ادامه پیدا کند؟ بالاخره بگویند اگر همه موافقند چرا شهر تعطیل نمی‌شود و چه اتفاقی باید رخ دهد که ما فکر کنیم بحران است؟

نظری افزود: اگر در شرایطی که میزان فوتی‌های روزانه در تهران بیشتر از ظزفیت یک هواپیما شده و هنوز به این نتیجه نرسیده‌اید که شرایط بحرانی است، پس دیگر باید چه اقدامی انجام شود که بگوییم ما به بحران رسیده‌ایم. به دولت تذکر جدی می‌دهم و امیدوارم که ترتیب اثر داده شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر