|
کدخبر: 119567

اتمام حجت آقای وزیر با دانش‌آموزان و فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه باید در تمام روزهای تحصیل باز و فعال باشد؛ هیچ مدرسه‌ای حتی در شرایط قرمز نمی‌تواند بسته باشد.

جامعه اتمام حجت آقای وزیر با دانش‌آموزان و فرهنگیان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس سالیانه روسا و مدیران وزارت آموزش و پرورش کشور که به صورت مجازی در بستر شبکه "شاد" برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام شایسته به هر مسئولیت نیازمند درک دقیق از محتوای مسئولیت است، مشاغل در کشور فراوان هستند اما شغلی که موضوع کار او انسان است بی‌نظیر بوده و مأموریتی خطیرتر از آموزش و پرورش وجود ندارد.

اصل بر حضور دانش‌آموزان در مدارس است

وی افزود: در سال تحصیلی جدید اصل بر حضور دانش‌آموزان است چون با سال قبل متفاوت است و دانش‌آموزان هنوز معلم را نمی‌شناسند به ویژه در انتقال به مقاطع تحصیلی بعدی همه چیز برای دانش‌آموز جدید است و اگر حضور نباشد نمی‌توانیم کار را به خوبی مدیریت کنیم و هیچ روشی جایگزین حضور نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر بتوانیم کلاس حضوری داشته باشیم بسیاری ازمشکلات حل می‌شود و کار آسانتر است. مدرسه باید در تمام روزهای تحصیل باز و فعال باشد هیچ مدرسه‌ای حتی در شرایط قرمز نمی‌تواند بسته باشد مگر اینکه ستاد ملی کرونا تعطیلی عمومی اعلام کند.

حاجی میرزایی متذکر شد: حالا که مدرسه باز است کلاس‌های درس را دایر می‌کنیم، اگر تعداد دانش‌آموزان اندک است و می‌توان پروتکل‌ها را رعایت کرد روال عادی است اما اگر تعداد دانش‌آموزان زیاد است باید آنها را گروه بندی و ورود و خروج آنها را کنترل کنیم نه اینکه بگوییم چون نمی‌شود پس مدرسه تعطیل شود. برخی مطالعات نشان داده است باز شدن مدارس تأثیر قابل توجهی در افزایش کرونا ندارد البته نمی‌گویم خطری ندارد اما باید به بچه‌ها یاد بدهیم از خودشان مراقبت کنند.

وی تأکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی مدارس را جدی بگیریم چون امانت خانواده‌ها در دست ما است. سرانه‌ای در چند روز گذشته واریز شد و مجدد تلاش می‌کنیم کاستی‌ها را جبران کنیم.

روسای مناطق باید یک روز در هفته به مدارس بروند

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: روسای مناطق یک روز در هفته به مدرسه بروند و همه کارها را کنترل کنند و با فضای مدرسه آشنا شوند و ببینند چه اتفاقی می‌افتد، امسال باید این کار را انجام دهیم یعنی نظافت مدرسه را بررسی کرده و با خانواده‌ها و معلمان صحبت کنیم. هر مدرسه باید یک طرح آموزشی داشته باشد و شرایط تک تک دانش‌آموزان را بداند و اگر نداند مدیر کوتاهی کرده است و اگر فردی احساس مسئولیت نمی‌کند باید با او برخورد شود.

وی متذکر شد: اگر درباره به بچه‌های خود حساس هستیم و نسبت به بچه‌های دیگران حساس نیستم با مشکل مواجه هستیم و این معیار درستی در دین‌داری نیست. مدرسه در شرایط فعلی باید با خانواده‌ها در ارتباط تنگاتگ باشد و آنها را از جزییات برنامه‌ها مطلع کنند چون در این صورت به مدرسه کمک خواهند کرد.

حاجی میرزایی افزود: خانواده‌ها فرزندان خود را امانت به ما سپرده‌اند و باید خودمان را به اندازه این امانت‌های بزرگ، بزرگ کنیم و به آنها توجه داشته باشیم، این شغل را کار اداری تلقی نکنید و مناسبات مجموعه اداری در این عرصه حاکم نیست و باید با تمام توجه در اینجا حضور پیدا کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: درک کامل موقعیتی که هم‌اکنون در آن قرار گرفتیم بسیار مهم است هم‌اکنون با پدیده غیر منتظره و غافلگیر‌کننده مواجه شدیم که تمام مناسبات اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده است در ادبیات جهانی از آموزش در این روزها تحت عنوان آموزش در بحران یاد می‌کنند.

حاجی میرزایی متذکر شد: هیچ تصویری از آینده این بیماری نداریم و در شرایط عدم قطعیت کامل حرکت می‌کنیم و حرکت‌ها باید دقیق و حساب شده باشد ما در شرایطی می‌خواهیم آموزش را دنبال کنیم که خانواده‌ها نگران هستند و برخی به این نگرانی دامن می‌زنند، به رسانه‌ها هم گفتم که نگران‌کردن خانواده‌ها راهکار نیست و باید تأکید کنیم که مراقبت از خود و فرزندانمان را بیشتر کنیم.

"کرونا" اصل وجودی آموزش و پرورش را در مخاطره قرار داده است

وی ادامه داد: امروز عرصه هوشیاری دائم و توجه به تمام جزییات است ما در وضعیتی قرار گرفتیم که ماموریتمان را در مخاطره قرار داده است یعنی اصل وجودی ما که آموزش دادن است در مخاطره قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: البته می‌توان از زاویه‌ای دیگر به ماجرا نگاه کرد و شرایط فعلی محکی است برای توانمندی‌های ما بنابراین باید به عرصه آمده و ببینیم چه چیزی برای عرضه داریم ما باید پرونده امسال را به بهترین وجه و حتی بهتر از سال‌های قبل ببندیم.

حاجی میرزایی اظهار کرد: کرونا با همه آسیب‌هایی که به جامعه زد فرصتی برای کسب قابلیت‌های جدید و ورود به عرصه‌های نو است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و حداکثر استفاده را از آن ببریم.

وی ادامه داد: ما تحت نظارت ملی هستیم و نمی‌توان تبلیغات بی‌اساس کرد و در باغ سبز نشان داد چون خانواده‌ها هر روز ما را ارزیابی می‌کنند و اگر درست عمل کنیم همه می‌فهمنند بنابراین درست عمل کرده و به داوری‌های عمومی اعتماد کنیم.امسال نظارت ما تمایز کلیدی دارد و آن هم این است که نظارت خانواده‌های نگران را داریم که جدیتر از حالت متعارف و معمول است.

منبع: تسنیم

  • مادرنگران ارسالی در

    خوب خودت بیا، ضدعفونی چی، بچه خودت روبفر ست یاخون توله های شما رنگینتره

    • حرف حق ارسالی در

      بچه های خودشون معلم سر خانه دارند . طبیع یه نگران جون بچه‌های مردم نباشند

    • ناشناس ارسالی در

      این اقایان مسول یا نمیفهمن یا خودشون زدن به ندانستن برای همین میان اولش مانورش انجام میدن که بگن تا اخرش ....‌

    • آموزگار ارسالی در

      با سلام خدمت همه مادران و پدران که نگران نو گل های عزیزشون هستند . بنده حقیر افتخار این رو دارم که پانزده سال آموزگار آموزش و پرورش و در خدمت فرزندان دلبند شما هستم . عزیزان من هم کودکی مدرسه رو دارم تمام نگرانی و دغدغه های شما عزیزان رو درک میکنم ؛ولی میخواهم به عنوان کوچکترین عضو جامعه فرهنگیان و صد البته از طرف همه اعضای این جامعه از خود گذشته به شما اطمینان خاطر بدهم که کودکان دلبند شما نور چشمان ما هم هستند و تمام تلاشمان را میکنیم تا امانت دار خوبی باشیم . لطفا به برنامه ریزی مدارس اعتماد کنید و اجازه بدهید که همکاران من دانش آموزان را از این دریای پر تلاطم فعلی به ساحل امن برسانند .
      دستبوس همه والدین عزیز . رضا

    • سلام ارسالی در

      به نظرم اگر کسی بخودتان بد و بیراه بگوید راضی نیستید. گلم راه‌حل پیدا کنید. بهتر است.
      مشکل جهانی است. نه فرزند دلبند شما

    • توحید قلیزاده ارسالی در

      آقای وزیر حداقل قبل از حرف زدن کمی به کشورهای دور برتون نگاه کنید کشورهایی که مدارس رو باز کردند چه فاجعه ای پیش اومده آیا خودتان حاظرید فرزندان خودتان رو تو این وضعیت به مدارس بفرستید تو کلاس 30 نفره
      اندکی تامل جناب وزیر جوانان و کودکان و نوجوانان ذخایر این مملکت هستند....

    • مادر نگران ارسالی در

      سلام اگر یک سال عقب بمونن بهتر کرونا بگی رن ولی با مجازی هم بی پولا نمیتونن ادامه بدن من با دوتا بچه مدرسه ای یه گوشی قد یمی دارم که نه برنامه شاد نسب میشه نه چی ز دیگر نه میتونم گوشی بخرم نه اگه داشته. باشم اینترنت شو چیکار کنم بچه کلاس هفتم چند تا معلم داره بهتر ترک تحصیل کنه زشت نیست برای آقای وزیر برای مملکت

    • مسعود ارسالی در

      باسلام. بنده فکر میکنم جناب وزیر به این بخش از موضوع فکر نکردند که دانش آموزان میتوانند ناقلان خیلی خوبی برای پدر ومادران بخصوص پدرومادری که بیماری پیش زمینه داشته باشند.!!!

    • ناشناس ارسالی در

      خدا شفاتون بده

    • حسین ارسالی در

      به خدا من از نزدیک شاهد هستم که مدارس هیچ امکاناتی برای تضمین سلامت دانش‌آموزان در اختیار ندارند. در برخی از مدارس حتی مایع دست‌شویی هم پیدا نمی‌شود. در این شرایط بحرانی اگر کسی با رفتن بچه‌اش به مدرسه موافقت کند، نه تنها بچه‌اش، بلکه خانواده‌اش را هم به آغوش خطر می‌فرستد.

    • ناشناس ارسالی در

      خود نکبتش اون بالا نشسته میگه لنگش کن بعدش نه مسئولیت قبول میکنه در برابر جون بچه های مردم بعد میگه پاشید بیاید مدرسه گمشو بابا

    • ناشناس ارسالی در

      بی پدر را بچه خودتونم بود اینجوری میکردی ن

    • لبیک علمدار ارسالی در

      خب اگه قراره تحت هر شرایطی مدارس رو باز کنید پس از همون اول مهر مدارس رو باز کنید این چه کارى الان بمیریم بهتره؟ ۱ سال عقب بیفتیم مثل اینکه فهمیدن اینترنت شاد رایگان هست کار و کاسبی خوابيده بعدشم اقاى وزیر مگه نگفتى ما از خودمون مدارس رو باز نمى کنیم مگه مقام معظم رهبرى نگفت همه دستگاه ها باید تابع ستاد کرونا باشن؟؟ پس چرا عمل نمى کنى؟

    • دانش اموز نهمی ارسالی در

      سلام این ک اولا خاک تو سرتون با این قانون چرا اینکارو میکنین من خودم امسال امتحان نهایی دارم بحث شغلمه چون رشتمو باید انتخاب کنم بعدشم واسه چی باز میکنین من خودم شخصا راضی هستم غیر حضوری در کرج وضعیت زرده و در هشداره این به این معنی نیست که خب باید باز کنیم نه اشتباهه چون بدتر میشه و قرمز میشه الان اگه مد رو هم بازکنن گروه بندی میکنن جوری ک دوست من نیست تو گروه و اینجوری یعنی چی یعنی من مثلا به دوستم کرونا میدادم ک جداییم یا دوستم به من اصن شاید اینا که من باهاشون تو گروهم کرونا داشته باشن هر جوری فکر کنیم نمیشه نمیگم تعطیل لطفا غیر حضوری کنین واقعا متاسفم برای این وزیر ببینید چیدر از ماها بمیرن فقط واسه شاخ بازی ایشووون برای بقیه وزرا خاهشا این هشتگو تو اینستا و تو هر جا ک میتونین پخش کنین
      #غیر_حضوری
      #جان_دانش_آموز_مهم_است
      خدا نگهدار

    • ناشناس ارسالی در

      بنظر من ایران نمیتونه واکسن تولید کنه نا چار هست بگه بچه ها بیاین مدرسه ۱سال چه ع رض کنم چند سال دیگه هم نمیتونن اگه من بچ ه خودمو امسال مدرسه نفرستم میدونم سال دی گر یا سال دیگرتر هم واکسن تولید نمیشه.وا کسن انفولانزا پیدا نیست که چه برسه کرونا

    • ناشناس ارسالی در

      آقای محترم ،چرا با جون بچه ها بازی میکنی د ،دلم برای بچه های ایران میسوزه که همچی ن کسانی براشون تکلیف معین میکنن ،کم جوون ،پیر مرد زن کشته شدن حالا میخوای بچه های دسته گلمونو بکشی،پیش خودتون میگید هرچی تعدادمردم ایران کمتر بهتر ،اینطوری بیشتر به جیب میزنیم ،به این فکر کردی که خدایی نکرده اتفاقی برای یه بچه فقط یه بچه بیف ته چه جوری میخوای جواب بدی از خدا نمی تر سی داری جون بنده هاشو به خطر میاندازی،

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا ما خیلی مردم خوشبختی هستیم ما مسئ ولین خیلی دلسوزی وبا عقل فوق العاده بالا یی داریم واقعا این وزیردرک نمی کنه اگه م دارس باز شوند کرونا اوج انتشارش بیشترخوا هدشد واقعا کی این کرده وزیر خودشون جلسا تشون آنلاینه تومردم نمیاین اون بالاها نش ستن هی نظرمیدن واقعا آقای وزیر بااین همه هوش ندزدند

    • یه تبریزی ارسالی در

      وزیر محترم در کاعنات خدا یه گوسفند یه فوایدی به دیگرون داره شیر ماست پنیر گوشت پشم حتی یه گاو پوست گوشت شیر ماست پنیر حتی جگرش واسه کم خونی یه درخت فوای د داره اما نمیدونم در عالم مسعولان محترم چرا مثل اینها فایده نداشت فقط خوخواهی وبی فکری دربینشون خودی نشون دادن رایجه حالا فک کن فواید تک تک شماچی بود آیا باندازه گوشفند یا یه گاو ارزنی افکار وتصمیماتنون مفید بوده برا مردم من اگر جای شما ها بودم سرمو میزاشتم میمردم چون هیچ مشکلی با این افکارتون رو حل نکردیم مثل یه گاو یا یه گوسفند مفید نبودین

    • خدای منتقم ارسالی در

      آخ حاجی گیرت بیارم در جا خفه ات می کنم خ ودت بچه هاتو بفرست مدرسه کرونا بگیرند در ضمن اگر گیرت بیارم مجبورت می کنم این رتب ه بندی ها و تعیین صلاحیت را خودت اول امت حان بدهی ببینم اصلا قبول می شوی بااین مح توای های قلنبه سولمبه ۲۰۰ صفحه ای وشروط ده خوان رستم وبا زمان آزمون کوتاه یعنی ما یک دقیقه می توانیم یک سوال طولانی را بخونیم؟؟؟ اونم با گوشی که هی قطع ووصل م ی شه گیرت بیارم بهت رحم نمی کنم اول خودت جزوه ات را بخون ببین چقدر بی محتوا ست ب عد به دیگران بگو بخون بار علمی هم اصلا ن داره یعنی خودت می تونی ۴۰ سوال را ۴۰ دق یقه۸۵ درصد بزنی من اسممو عوض می کنم فکر کنم این شروط را گذاشتی چون کسی نمی تونه این نمره را بگیره وبودجه هم نداشتی چرا مردم را سر کار می گذاری ؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      به نظرم بازکردن زود هنگام مدارس کار کامل ا اشتباهی است به جای زود باز کردن مدارس باید کمی دیرتر اقدام به این کار می شدزیر ا با توجه به مسافرت های پیش آمده وعزادار ی هایی که در بعضی جاها به پروتکل های بهد اشتی توجهی نشده بود وارد پیک سخت تر بیما ری خواهیم شد تو این وضعیت، فاجعه مرگبار انسانی صد در صد رخ خواهد داد بهتر بود مد ارس در اواخر آبان ماه شروع می شد هم واکس ن این بیماری تعیین تکلیف می شد وهم مراسم ات تا اون موقع تمام می شه من فقط علت زود باز شدن مدارس رو نمی دونم !!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خسته شدیم هر ساعت یه تصمیم میگیرن تو رو خدا با اعصاب و روان ما بازی نکنید همینجوری استرس ما زیاد هست خودم دو تا فرزند یک سال مدرسه نرند اتفاقی نمیفته پس دیگه منتظر تصمیم گیری شما نیستم مگه بچه هامون از سر راه آوردیم ۷ ماه هیجا نرفتیم همش رعایت با یه تصمیم گیری اشتباه همچی خراب میشه به فکر باشید خسته شدیم

    • ناشناس ارسالی در

      جان انسانها کمترین ارزش رو براتون داره جناب وزیر ِِِِت هم فکر میز خودتی همین

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام من کاری به وزیراموزش پرورش ندارم دلم واستون کباب شداینقدربه فکربچه هاتون هستین اخه خیلی گناه دارین نه که تواین مدت شمال نرفتین مسافرت نرفتین عروسی برفتین مهمانی نرفتین پارک نرفتین خیلی رعایت کردین الانم حق دارین ناراحت بشین والا شماخیلی پروهستین بنظرمن بایدمدارس بازبشه تاشماهابتمرگین توخونه تاشایدکرونا کمتربشه

    • hasti ارسالی در

      یه بچه ابتدایی فاصله اجتماعی که هیچ چطور ی میخواین بگین دست به بینی و چشت نزن ام کانات مدارس درحد صفره مدرسه دختر من یه ح یاط درست و حسابی نداره نیمکت و صندلی هاش وندداغونه این بچه تشنش میشه دستشوییش میگ یره مدادش روی زمین میفته چطوری هرروز به یه بچه الکل اسپری کنیم اگه از کرونا نمیر ه از این ضدعفونیا میمیره اخه مگه غیردرس ریاضی که فهمیدنیه درس مهم دیه ای هم هست تازه ریاضی ابتدایی اکثر والدین بلدن دیه مشکل چیه اونایی گوشی و اینترنت ندارن هف ته ای دوبار برن مدرسه از معلمهای عزیز نم ونه سوال و یادگیری بگیرن تعداد این افراد هم محدوده ولی کلا اگه تعطیل بشه بهتره ح داقل از بعد تعطیلات فروردین مدارس رو باز کنن که حداقل سرما خوردگی و انفولانزا نی ست الان بچه ها رو بفرستیم مدرسه استرس د رس رو دارن استرس کرونا هم اضافه میشه به خدا خود معلمها دچار مشکل میشن چه برسه به بچه هاتورو خدا یکبار به فکرمردم باشید ش دین قاتل جان مردم

    • مادر ارسالی در

      به قول معروف که میگن مگه زاییدمش که دلم براش بسوزه بله آقای وزیر ومسعولین مگه شما ها بچه های ما رو زاییدن یا با هزار بدبختی تو این کشور بی در پیکر بزرگش کردین که دلتون براشون بسوزه بچمو با هزاران مشکل تو این شهر به دندون گرفتم تا بزرگش کنم حالا شب می خوابی صبح برای خودت فتوا میدی که نه بچه ها باید حتما برن مدرسه اول بچه خودتو بفرست به خدا که اگه بفرستی چی شده خون بچه های شما رنگین تر از بچه های ماست نه کاملا در اشتباهی هر بچه ایی برای پدر و مادرش عزیزه و کل سرمایه هر پدر و مادری بچه هاش هستن بچه ها چطور میتونن رعایت کنن ما که بالای سرشونیم غفلت کنیم یادشان می ره دستشان به هر جایی میزنن بعدشم به چشم بینی یا دهانشون میکنن چطور تو مدرسه رعایت کنن مدادشون رو زمین میوفته یا از دستشویی میان یا موقع خوراکی خوردن هر چی فکر میکنم اصلا نمیشه من سلامتی بچم برام اهمیتش بیشتر از درسشه تو اینستا گرام وتواخبار خودمون دختر بچه هشت ساله رو نشون داد که پدر مادرش دکتر بودن بچه هشت ساله کرونا گرفت سه روزه هم مرد چی شد فقط یه تاسف و سلام بنده خدا اون پدر مادرش فرستادن بچه ها به مدارس کار کاملا اشتباهی هست من که بچمو نمی فرستم تا زمانی که کرونا کاملا از بین نره خبری از مدرسه نیست آقای وزیر هم هرچی میخوای بگی برو به زن و بچه ات بگو من که گوش نمیکنم تمام

    • ناشناس ارسالی در

      سلامتی فرزندم مهمتر از آموزش است در جایی که این همه فارغ التحصیل بیکار هست آموزش و مدرسه دیگه مهم نیست.اول سلامتی.

    • ناشناس ارسالی در

      طرف گاوه نمی‌فهمه زبون آدمیزاد رو حالا هر چی می خوای بهش بگو. شاید توله نداره که بره مدرسه سن خرپیره داره وزیر.

    • ناشناس ارسالی در

      یکی این مردک رو خفه کنه چطور بچه هامونو به قتلگاه تو بفرستیم امیدوارم به بدترینذ شکل کرونا بن سر ن

    • محمد ارسالی در

      سلام علیکم
      وقتی شخصی بی سواد وفاقد کارایی وزیر باشد بهتر از این نمی شود این شخص حتی کوچکترین اطلاعی از اموزش ندارد کار دست نااهل باشد همین می شود اصلا زندگی مردم وبچه ها برایش اهمیتی ندارد فقط فکر مدارس غیر انتفاعی خود ودوستانش می باشد

    • مادر ارسالی در

      لطفا تعداد دانش اموزان را به ۵ نفر تغییر بدید فقط دو ساعت در روز بدون زنگ تفریح برای درس های که لازمه بقیه غیر حضوری

    • ناشناس ارسالی در

      این آقا آنقدر بی سواد هست که نگران بسته شدن مدارس و بیکاریه خودشه.یکی نیست بهش ب گه اگه مدارس غیر حضوری هم باشن نیاز به و زارتخانه دارن احمق جان.بچه‌ی کوچولو چطور باید این شرایطو رعایت کنه.دیگه اگه دختر باشه که واویلا هی میخواد مقنعه‌ای که تا زه تو سرش گذاشته شده رو درست کنه.هی به س رو صورتش دست میزنه و هزاران مطلب دیگه.بع دم این آقا چرا توی فضای مجازی و غیر حضور ی جلسه برگزار می‌کنه.جونش عزیزتر از بقیه هست.بهتره دولت اول وزیر آموزش پرورشو عو ض کنه.از همچین نفهمی چه توقع تربیت جامعه ‌ای فهیمو میشه داشت.

    • ناشناس ارسالی در

      یکی نیست به اینا بگه که بابا معلما ماشاا لله تعطیل بودن ولی دانش آموزان و خانواده ها تا آخر خرداد پای درس و بحث بودن ، چر ا باید از ۱۵ شهریور شروع بشه ؟ چرا بجای برنامه ریزی خوب و سلامت محور ، میخواین ز ودتر شروع کنید؟
      ماشاالله معلما که میگن از جان گذشته هستن و اکثرا تعطیل هس تند و تو ایام کرونا هم که همش تعطیل بودن ،(حالا بعضیا رو میگن اومدن مجازی درس دا دن اما معلم فرزند من که فقط یه هنری کرد پیام داد که شبکه آموزش رو دنبال کنید آخر سال زنگ بزنید تلفنی امتحان بگیرم ، تازه یه بنده خدایی تو ایتا از این معلم زحمت کش سئوال پرسیده بود ، چنان تو برنامه شاد بد و بیرا گفت که چرا در شاد سئوال نکردی اونجا برا ما رایگانه ؟ چرا تو ایتا پرسی دی ؟ هرکی غیر از شاد بپرسه نمره نمیدم و اینجوری برخورد میکرد ،) واقعا آیا اینجور معلمی فردا سر کلاس مراقب دانش آموزان هس ت ؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام جناب وزیر من دغدغه آموزش فرزندانم ر ا دارم اما حفظ جان آنها اولویت اولم است ترجیح می دهم در منزل کنار فرزندانم دروس مجازی را دنبال کرده وبه رفع اشکال آن ها بپردازم ولی هر روز با این عذاب وجدان که نکنه بخاطر حضور در مدرسه فرزندم مبتلا بش ه مواجه باشم.لطفا صراحتا به تمام مدارس ا علام بفرمایید انتخاب حضور ویا عدم حضور ب چه ها به اختیار خانواده هاست.

    • مادر نگران ارسالی در

      اگر هیچ کس بچه هارو نفرسته مدرسه هیچ کس هیچ کاری نمیتونه بکنه

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر اصلا تکلیفت با خودت روشن جون ب چه هایمردم اصلا براتون مهمه وقتی سران دو لت به فکر مردم کشور نباشند آخر میشه این به قول وزیر بهداشت بچه ها ناقل بیماری هس تند جدیدا هم میگن بچه ها در معرض خطر هست ند برای آلودگی هوا وسرما تعطیل میکنید بر ای ویروسی به این خطر ناکی به خاطر خود خو اهی خودتون با جون بچه ها بازی نکنید یک س ال عقب بمونند ودرس نخوانند هیچ اتفاقی نم ی افتد

    • ناشناس ارسالی در

      ما جونمون رو از سر راه نیاوردیم که بخاطر درس از دست بدیم. ما نمی تونیم ۶ ساعت با ماسک بشینیم و نه چیزی بخوریم و نه سرویس بهداشتی بریم. کثیف ترین جا مدرسه است دست شویی کثیف آب خوری کثیف تر شیر آب از آب خوری کثیف تر اگه جان ما مهمه تعطیل کنید و در برنامه شاد بگزارید.

    • ناشناس ارسالی در

      ای خاک عالم توسر این وزیر و‌دولت بی لیاق ت و نفهم ، احمق بچه هامون ده سالم نرن مد رسه دست تو یکی نمیدیمشون ، بی سواد نالای ق آدم کش

    • شهروند مطیع قانون ارسالی در

      فرمایش یا قانون؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      من یک مادر هستم و خیلی نگران.بچها واقعا نمیتونن شرایط ماسک و دستکش رو هنگام درس تحمل کنند .و حتی پروتکلها هم برای اونها سخت هست و باید مرتب مراقبت بشن.و کافی یک کودک ناقل باشه یا کرونا بگیره .ممکنه تمام اعضای خانواده هم بگیرن .مخصوصا افراد بزرگتر مانند پدر و مادر در خطر هستند .خیلی در نظرند.پس چطور این همه تبلیغ میشد که در خانه بمانیم .بازگشایی منظوری میتونه تبدیل به فاجعه و ضربه جبران ناپذیر بشه.همه ی ما نگران و مضطرب و دچار تشویش فکری شدیم.علاوه بر مشکلات دیگه.این مشکل حادتر هم اضافه شده

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر جان بچه‌های ما مهمتراز تحصیل ا ست یک سال عقب بمانند بهتره تا کرونا بگیر ن

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی این بی سواد واقعا وزیر آموزش و پرور ش هست؟
      صحبتهای ایشان نشون میده که این بدبخت اصلا بجه ندیده تو عمرش!!!!!
      ایشون با حرفایی که زده ، اصلا مدرسه هم نرفته و هر مدرک تحصیلی هم که که داشت ه باشه و من بعید میدونم که سیکل داشته با شه
      همه تقلبی بوده که اصلا نمی فهمه که بچه ابتدایی چطور میتونه از خودش در م قابل بیماری مواظبت کنه.وای به حال ما که وزیر آموزش و پرورش ما این موجود هست!!!! !

    • علیرضا دانشفر ارسالی در

      یه سوالی اون 6 نفری که منفی دادن منظورشو ن اینه که تحصیل مهم تر از جون بچه هاست؟😅

    • علی ارسالی در

      اخه مگه میشه حضوری اصلا امکان نداره اگر هم مجازی باشه پایه اول و دوم می فهمن مجا زی چیه بعدشم یکی که کلاس ۷و ۸ و ۹ چطوری مجازی یاد بگیره حالا درس های خواندنی به درک درسهایی مثل ریاضی عربی فیزیک اینا رو چه کرد فعلا امسال تعطیل کنید هیچی نمیشه

    • سودا ارسالی در

      کاش توی مدارس دولتی چیزی هم آموزش داده میشد
      سالهاس که سیاست دولت توی مدارس دولتی سرکار گذاشتن بچه ها هست

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر فکر جایگاه خودشه جون کسی براش مهم نیست

    • ولی نگران ارسالی در

      آقای وزیر عاقلانه فکر کن حق داری پیر شدی مغزت خوب کار نمی کنه نگاه به دیگر کشوره ا کن اونها خیلی از شما جلوترن شما با کدا م امکانات می خوای مدرسه باز باشه شما که عاجز ازتهیه مایع دستشویی مدارس هستی .من اطق گرمیسر چطوری می خوای باز باشه که محر وم از سیستم خنک کنند هستن حتما باخود می گویی کلاسها کولر دارن کدام کولر .کولری که به اندازه یه پنک هم خنک نمی کنه

    • سارا ارسالی در

      سلام وخسته نباشید واقعا تو این کرونا کی جرات میکنه بره مدرسه جون بچه هامون رو بن دازیم توخطر اگر هم بفرستیم باید مدرسه رو همش ضدعفونی کند تو این گرما چه طوری ماس ک بزنن دست کش بپوشن لحظه به لحظه خودشون رو ضد عفونی کند سخته واقعا خواهش میکنم ب از هم خواهش میکنم آنلاینی باشه خیلی بهتر ه جون بچه هامون رو به خطر نیندازیم 😔😔😔

    • ناشناس ارسالی در

      بچه من یک سال عقب باشه بهترازاین هست که جان خودش وبقیه افرادخانواده به خطربیفاته

    • ناشناس ارسالی در

      من بچه هامونمیفرستم به آغوش مرگ...آقایون وزیربیماری پیشکش خودتون..

    • ناشناس ارسالی در

      اقای وزیر من نمیتونم تو این شرایط بچمو بفرستم مدرسه مگه از جونش سیر شدم شما لطف کنید کمی به فکر این مردم باشید انگار نمیدونید چه خطری داره تهدید میکنه

  • پریا محمدی ارسالی در

    تو رو خدا مدارس رو باز نکنید هرچی بگید قبول اما اموزش غیر حضوری !

    • ناشناس ارسالی در

      چی چی غیر حضوری در کل باید امسال تعطیل کنن مدرسه رو غیر حضوری معلوم نیست چی میگه نه نمونه مثالی میزنه نه چیزی فقط یه کلیپ میفرستن بعد میگن حالا یاد بگیرن ریاضی که نمیشه اینجوری یاد گرفت

    • ناشناس ارسالی در

      بیخود کردی مثلا وزیر هیچ نفهم بچه خودت ا ول بفرس بعد ما احمق

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز اتفاق تو مدارس دولتی آموزش واق عی داده میشه. مدارس غیر دولتی فقط نمره م یدن که شما راضی باشید

    • ناشناس ارسالی در

      جناب وزیر چی میگی تووووو

  • ناشناس ارسالی در

    بگذارید مدرسه باز بشه تا از شر هرچه معلم و دانش آموز است، خلاص بشیم.

    • ناشناس ارسالی در

      مودب باش

    • نا شناس عصبانی ارسالی در

      حرف دهندت رو بفهم.دانش آموزا آینده ی کشو ر هستن.
      معلما چه گناهی کردن 🤬🤬🤬

    • حسین ارسالی در

      عزیزم بهتر بود بجای معلم و دانش آموز که عزیزای ما هستند می نوشتید «هر چی مسئول م فت خور بی لیاقت»

    • دانش آموز ارسالی در

      اصلا تو که دانش آموز و معلم نیستی غلط م ی کنی که نظر میدی تو که اهل اینجا نیستی دو راه بیشتر نداری یا گم میشی یا خفه میش ی

    • ناشناس ارسالی در

      ادب چیزی هست که شما از نداشتنش رنج میبری

    • ناشناس ارسالی در

      آره بابا بذار با بشه. به جهنم هر بلایی س ر بچه های مردم بیاد به بچه های خودشون ات فاقی نیفته

    • علیرضا ارسالی در

      چقدر تو بی شعوری خدا وکیلی

    • علیرضا ارسالی در

      وقتی به این 40 سال نگاه میکنی بدترو متظا هرتر و ضد فرهنگی تر ازاین این وزیر سراغ نداریم.میگه تحقیقات و بررسی های ما میگه بازشدن مدارس که دهها میلیون دانش آموز و معلم و خانواده هاشون رو هرروز میبره تو ا جتماعات تاثیری تو زیاد شدن کرونا نداره ق رمزم باشه باید برن خدا میدونه چقدر به خو دشو پدر مادرش ناسزا میگن مردم مستبدی هم عین فساد نهادینه شده

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت برشما

    • ناشناس ارسالی در

      بزرگوار معلمها ارث پدری شما رو خوردن یا جای شما رو روی کره زمین تنگ کردن؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      مودب باشید و با لحن اخلاقی صحبت کنید نظر ندهید چون اعصاب همه را بهم می‌ریزید پس سکوت کنید و حرفی نزنید

    • ناشناس ارسالی در

      هدف نابودی نسل انسانه که اینا پیش قدمشدن

    • ناشناس ارسالی در

      هر نفرینی کردی به خودت و خانواده ات برگر ده

    • نام:حشمت نام خانوادگی:هاشمی ارسالی در

      بازنشه

    • ناشناس ارسالی در

      امیدوارم خودت نابود بشی احمق عوضی چرا می گی معلمها ودانش آموزان نابود بشن نفهم

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا برات متاسفم ودلم برای اون طفل معصو می میسوزه که زیر دست تو احمق داره بزرگ م یشه

    • سولماز ارسالی در

      خودت یا فرزندی اگه داری برو داخل مدرسه ب شیم کرونا بگیری جونت در بره خلاص بشیم از چرت پرت گفتنت😑💩😒😒

    • سرنوشت ارسالی در

      اقای وزیر نشستی اونور میگی لنگش کو .اقای محترم اولا که ما بچه هامونو از سر راه پیدا نکردیم که بخاطر مخ معیوب شما به کشتن بدیم دوم اینکه سالهاست با فصل پاییز و زمستان بچه ها بخاطر عدم رعایت درگیر سرماخوردگی های مکرر میشیم الان که کرونا اومده بیخیال شیم تا بقیه اعضای خونه هم بگیرن خجالت بکشید انقدر نگید باید تمام بچه ها باید محروم ازدرس نشن چون اگرحضوری باشه کسی نمی فرسته بیشتر ضایع میشید در حالی که ٨ ماه از کروناگذشته هنوزهیچ غلطی نکردید

    • ناشناس ارسالی در

      خفه شو عوضی،خاک بر سر ما که مملکت دست چه آدمایی افتاده

    • ناشناس ارسالی در

      نفهم..اشتباه مثبت دادم.بیشعور.الهی خودت بمیری نکبت

    • مادر ارسالی در

      شما حرف نزنید کسی نمیگه لال هستید
      انشااله آرزوتون، قسمت خودتون بشه
      الهی آمین

    • Zeinab ارسالی در

      چی میزنی ساقیتو عوض کن

    • کاربر ارسالی در

      ودرکناروباهمراهی شما
      چرابدبرای بچه های طفل معصوم وجگرگوشه های مردم ومعلمین ی که خودشون هم پدرومادروفرزندهستندمیخوای
      ارزوی ناصواب وبدبرای عزیزان دیگرا ن نوک پیکان اجابت وامینش اول نثارخودشما

  • معلم ارسالی در

    چشم وزیر عزیز چون حقوق و مزایای ما خوبه باهاش موبایل میخرم اینترنت میگیرم و میرم اموزش میبینم و کلاس ان لاین دایر میکنم بعد به حقوق فک و فامیل که در بانک و شرکت ها و ادارات دیگه نگاه میکنم و از زندگی نامید میشم و به بچه های این کشور درس امید یاد میدم

    • دو طرفه ارسالی در

      شمایی که از مقدار حقوق اعتراض دارین خوب درس بدین نگین به ما چه برین تو خونه بخونین حالا خوبه تو تابستون هم حقوق می گیرین بعد بیاین از مقدار حقوق اعتراض کنین

  • ستاره ارسالی در

    اقای وزیر خودش هروقت بچه اش رو فرستاد ند رسه تو این شرایط بعدا تز بدن...مگه بچه ه امونو از سر راه اوردیم با این وضعیت بفرس تیم مدرسه...هرچقدر هم بگید پروتکل رعایت میشه اونها بچه اند و نمیتونن رعایت کنند. ..چرا نمیفهمند وضعیت عادی نیست...با این کارهاشون دارن کل مردم رو به فنا میدن

    • سه ارسالی در

      منم موافقم چرا باید با این شرایط بچه ها رو مدرسه بفرستیم خودتون میگید بچه پس نمیتونه اونجور که باید بهداشت رعایت کنه آقای وزیر من که خودم امسال نمیفرستم نهایتا یک سال عقب میفتن از جونشون سیر نشدم

    • معلم ارسالی در

      من به عنوان یک معلم با سابقه ۲۰ سال تدری س عاجزانه درخواست میکنم از شما خانواده ه ای محترم جگر گوشه هاتون امسال نفرستین مد رسه هیچ اتفاقی نمیوفته نگران نباشین چه ح ضوری چه غیر حضوری اگه غیر حضوری باشه هیچ بار علمی نداره اگه حضوری باشه به شما اط مینان میدم هیچ بهداشتی در مدارس رعایت نم یشه

  • علی ارسالی در

    اقای وزیر میخواد خودی نشون بده و خودشو ب ه نفهمی زده

    • بنده خدا ارسالی در

      وزیر نفهمه

    • دانش آموز بی چاره ارسالی در

      از کیسه خلیفه میبخشه

  • فرهنگی ارسالی در

    جناب وزیر،مگر در این کشور در تمامی این سالها چیزی به نام آموزش و پرورش به معنای واقعی اصلا وجود داشته که اینقدرنگران به خطر افتادن آموزشید؟ اگرواقعا نگران آموزش ونگران سلامتی دانش آموزان ومعلمان بودید می توانستید حداقل ۳ ماه بازگشایی مدارس را به تعویق بیندازید تا این اپیدمی فروکش کند یا حداقل مردم واکسینه شوند.شما خودتان به عنوان وزیر برای بهتر شدن اوضاع چه کردید که همه توقعاتتان از معلمان است؟؟؟

    • سیدمهدی ارسالی در

      دردین اسلام هم گفتن حتی درواجبات اول سلا متی مهمه بعداون کار حالا کرونایی که به ه یچ کس رح نمیکنه چه جوری آقای وزیرراضی م یشونداین طفلان معصوم روبه کام خدای نکرده ...بفرستند آموزش مجازی هم بچه هاازمدرسه زده میشوندچون مادروقتی کم بیاره عصبی می شه پس این وسط وظیفه ی معلم چی میشه مادر جان که معلم شب وروزماهستی روزت همیشه مبا رک واقعا که حقوقشونم روزافزونه بیچاره مل ت ایران که حقوق مملکتشون داره بجایی میر ه که هیچ فایده ای نمی بینند

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکش مرد ناحسابی روز ده بار حرفت رو عوض میکنی ... تکلیفت رو با خودت روشن کن بعد برا ملت تصمیم بگیر

    • حرف حق ارسالی در

      🤣🤣🤣🤣😋

    • ناشناس ارسالی در

      😅😅😅🤣🤣

    • حسین ارسالی در

      هرچی هس زیر سر این حسن کلید ساز هست !!!

    • یک آشنا ارسالی در

      بنظرمن واقعا کار اشتباهیه که بچها برن مدرسه.اون کلاس چهل نفری آیا میشه ده نفر.اون سرویسهای مدرسه دولتی .وای خدای من بچهامون چی میشن .آیا صدای ناقوس مرگ است زنگ مدرسه.بگذارید این دوره تمام شود یا لااقل واکسن تهیه کنید .بخاطر درس مدرسه بچهامونو نمی‌خوایم ازدست بدیم.نه اینکه اونایی فوق لیسانس گرفتن رفتن سرکار.







  • جنوبی ارسالی در

    آموزش پرورش ... فقط آموزشش رو بلدید ، بر ید یه نگاه به سبک آموزش کشورهای دیگه بک نید بعد برید خجالت بکشید
    اگه حضوری خیلی خوبه ، خودتون چرا جلسه رو بصورت مج ازی بر گذار کردی آقای رییس؟
    تو کی هستی که باید باید میکنی؟
    من بچم ر و نفرستم تو میخوای مجبورم کنی

    • یک مادر نگران ارسالی در

      عوضی خدا لعنتت کنه شمر زمان تویی من بچه ام رو با سیاست های شما نمیکشم برین بمیری ن ما بدبختا راحت بشیم از دستتون

    • رهگذر ارسالی در

      بخدا بچها اصلا نمیتونن نظافت رو رعایت کن ن خیلی از آدم بزرگا بلد نیستن از بچه چه انتظاری هست اصلا این کرونا کدوم گوری بود اومد زندگی مردم رو فلج کرد

  • اولیاء دانش آموز ارسالی در

    مدارس باید همیشه تحت هر شرایط باز باشد فردی برای مهر کردن یک نامه سه ماه سرگردان بود هر روز میرفت مدرسه بسته است چرا مدرسه بسته باشه بمدت ۷ماه دانش آموزان نمیان معلم چرا نیاد.۶ساعت در مدرسه حضور داشته باشند ودانش آموزان برای رفع اشکال با رعایت فاصله اجتماعی وبهداشتی مراجعه کنن. معلم بهانه‌ای میاره، دانش آموزان نیومدن خوب شما چرا حاضر نیستی.سایر ادارات مگه کرونا نمیگیرن.با رعایت فاصله اجتماعی وبهداشتی درمدرسه تا وقت قانونی حاضر باش.مثل سایر کارکنان دولت.

    • ناشناس ارسالی در

      بفهم بچه ی کلاس اول فاصله اجتماعی را نمی تونه رعایت کنه بفهم

    • ناشناس ارسالی در

      تورو خدا اول حرف زدن رو یادبگیر. بخون چی نوشتی

    • محمدرضا قلی زاده ارسالی در

      دوست عزیز با سلام و احترام
      لازم ب ه ذکر است مدرسه ها از اول اردیبهشت تا بح ال باز بوده فقط از تیر ماه تا مرداد هفته ای دو روز باز بوده و بقیه ماه ها کامل ا ز ۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر باز بوده.
      د ر ادارات دیگر مجبور نیستند مادر یا پدر ب ا دانش آموز باهم حضور داشته باشند و اگر بر عدم حضور صحبت میشود منظور سلامت جامعه است.
      جناب آقای وزیر اگر تمامی پرو تکلها را هم با تمام امکانات نداشته هم اگ ر رعایت کنیم در یک کلاس بسته با حضور دان ش آموزان در ساعات طولانی و همچنین حضور ک لیه دانش آموزان در حیاط مدرسه، امکان کنت رل اصلا وجود ندارد.
      چرا جنابعالی ج لسات را غیر حضوری برگزار میکنید.
      چ ه امکاناتی را برای باز گشایی مدارس در نظ ر گرفتید
      چقدر سرانه بودجه در اختیا ر مدارس گذاشتید.
      نیروهای بسیار

    • ناشناس ارسالی در

      خودت خدایی نکرده کرونا گرفتی می فهمی یع نی چی
      اخه اگه مدرسه باز باشه فکر کردی با یه فاصله گذاری اجتماعی همه چیز ح ل میشه بالاخره بچه ها میخوان زنگ تفریح بیان بیرون اون وقت چطوری ۱۰۰ نفر یا ۶۰ یا ۷۰ نفر میتونن داخل یه حیاط جوری قرار بگیرن که به هم نچسپن در کل خیلی شلوغ میش ه داخل درکل هر چقدر هم فاصله گذاری اجتما عی رعایت بشه فایده نداره..این رو بفهم

    • ناشناس ارسالی در

      شما چرادروغ وحرف مفت می زنی.مدرسه هیچ وق ت وقت تعطیل نبوده.مدیرومعاونین هرروز مدر سه بودند.

    • اریا ارسالی در

      شما که تیغت برنده بگو حقوق مزایا معلم را هم مثل بقیه ادارات بدن.... با ی حقوق نا چیز اینترنت بخریم از کجا بیاریم خرج خونه اجازه ووووو بدیم

    • روژین ارسالی در

      سایر کارکنان دولت بعد از اتمام وقت اداری کارشون تمام میشه و قرار نیست تا نصف شب باز توی فضای مجازی هم جوابگوی دانش آموزان باشند و تکلیف نگاه کنند و رفع اشکال کنند و ....

    • معلم ارسالی در

      اگر دانش آموز یا معلم کرونا رو به خونه ب بره کار هممون تمومه ، در هر خانه حداقل ی ک دانش آموز وجود داره .

    • نیما ارسالی در

      سلام .من محاله بذارم بچه ام به مدرسه بره .مگر بچه هامون رو از سر راه پیدا کردیمه ؟جناب وزیر مطمئن باش خانواده هایی که جون بچه هاشون براشون مهمه نمیذارن بچه هاشون مدرسه برن.

    • ساحل ارسالی در

      شما چی میگی اصلا تا حالا مدرسه رفتی؟ تو مدرسه های ما مایع دستشویی پیدا نمیشه بع د شما میگی بچه ها بیان رفع اشکال!!!!

    • Ali ارسالی در

      توعه بزغاله از همونایی هستی که میگن مدارس حتی تو شرایط قرمز هم باید باز باشه و دانش آموزان باید حضوری برن .
      تو خنگ نمیگی بچه کلاس اولی رو نمیشه فهموند که فاصله رو رعایت کنه.
      تودار اون پدر و مادرایی هستی که میگن بچه رو بفرستیم مدرسه تا از دستش راحت بشیم.
      هرکی موافقه لایک کنه تا این انگلای جامعه رو پاک کنیم

    • ایرانی ارسالی در

      همون ادارات اگر بخاطر کرونا ارباب رجوع ن داشته باشن میرن اداره یا تعطیلش میکنن؟ ما فقط بلدیم برای دیگران خوب تعیین تکلیف کنیم.

    • ناشناس ارسالی در

      مفهوم نبودن جملات و سطح سخیف ادبیات جملا تتون نشانه این است ک ب حق درس آموزگار رو ب خوبی یاد نگرفتید ....
      متاسفم بر ای این نوع طرز فکر..‌..
      واقعا مضحک است شما ۷ ماه ب دنبال مهر کردن چی بودین ؟؟؟؟😅😅😅

    • سعیدی ارسالی در

      احسنت.همینوبگو.ملت بچه هاشونو همه جا میب رن پارک.مهمونی.مسافرت.مغازه وکوچه هاپر ا زبچس.حالا که رسید به مدرسه کرونا شدمهم.ح ضوری با ماسک خیلی مطمعنه

    • ناشناس ارسالی در

      بقیه ی ادارات هم همچین کار نکردن.یه خط د ر میون میرفتن.یا تعطیل بودن یا سی درصد ک ار میکردن یا از هشت تا دوازده بودن که ای ن تایم رو هم سر و تهشو میزدن

    • معلمم ارسالی در

      خیلی از مدارس حاشیه شهر. راه بسیار دوره که قبلا معلم ها با سرویس های متراکم میرف تند
      نت هم نداره و کامپوتر هم نیست
      از طرفی معلم در آموزش مجازی همون ساعات کاری را در فضای مجازی تذزیس داره
      به اضافه رفع اشکال و موارد جانبی
      بخواد مدرسه هم بره
      خوب پس چه موقع زندگی کنه

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر شما لطفا به کار خودتون برسید خیلی بهتره ؛مدیران ومعلمان خیلی توانمندتر از آنی هستن که مثل شما درحوضه اختیاراتشان کسی جوابگوحتی یک تلفن نباشد و یک تلفن را در وزارتخانه تحت امرش جواب ندهند شما وظیفه خودتان را که همانا تجهیز مدارس وامکانات است را لطفا‌درست انجام بده خواهشا بجای ایجاد مشکلات بیشتر ودستور دادن مشکلات را حل فرمایید بهتر خواهد بود

    • ایرانی ارسالی در

      وقتی اینقدر اصرار به بازشدن مدارس وحضورد انش آموزان در شرایط قرمزدارید، ایاغیرازا ین هست که میخوای همه رو به کشتن بدید؟ سا لهای قبل که کرونانبود اول مهر،حالا که وض عیت قرمزه شهریور(واقعا که،،،)؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    یک دیوث اونجا نشته هرروز میگوید مدرسه با ز میشود الان برادر من از بیماری کرونا فو ت کرد هم ورزشکار بود وهم مریض نداشت این بار میخواهد بچه مردم بمیرد اشغال در بانک سه تا کارمند دارد ادم به بانک راه نمیده د شما میخواهد ۵۰نفر سر کلاس بیاورید برای چیه موش کور

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا حرف زیبایی گفتید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا دمت گرم

    • ناشناس ارسالی در

      گل گفتی،آفرین

    • دانش اموز ارسالی در

      اهای اقای وزیر شما که حتی برگه A4 هاتونو از ما دانش اموزا میگیرین عمرا بتونین سلامتی مونو تضمین کنین من پارسال 3بار آنفلانزا گرفتم همین 3بارم از همکلاسیام گرفتم کرونا رو که فک کنم هزار بار بگیرم

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

    • ناشناس ارسالی در

      بنظرمن هم. سلامتی فرزندان مهمتره. وهمون کیفیت آموزش ازطریق تلویزیون رو بالا ببرن خیلی بهتره. تاحضوری برن مدرسه. هرچقدرهم فاصله رو رعایت کنن. ابتداییها نمیتونن خوب پروتکلهارو رعایت کنن وتومحیط سربسته که ازاینببعد سرمای هواهم اضافه میشه ونمیشه که دروپنجره رو باز گذاشت. همون غیرحضوری ادامه بدن. چاره ای نیست. منکه اجازه نمیدم فرزندم بره مدرسه.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا کسی جلوی این وزیر آموزش وپرورش قاتل نمی گیره مردم بچه هاتون به قتلگاه نفرستی د

  • حبیب ارسالی در

    وزیر حرف مفت می‌زند جان فرزندانمان ارزش دارد

    • M ارسالی در

      مردم باید تصمیم بگیرند چکار کنند وگرنه ا ین سیستم هیچگاه اراده درستی اعمال نکرده. .....

      اگر فکرمیکنید بچه ها درامانند خانواده مصون هستندبفرستید وگرنه مطیع باشید باید تاوانش روهم بدید

  • اریا ارسالی در

    چه زبون درازی داری.... اینترنت و گوشی یا تبلت بده بعد تعیین تکلیف کن حالا اگر می خواستی ب لبنان بدی که دست ودلباز بودی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ،تابستونا مدیر و معاون مدرسه حضور د ارن ،درست ازاردیبهشت،وخرداد،تیرو مرداد ه م دو روز در هفته بودن،شهریورم هروز هستن، کی مدرسه تعطیل بوده،حتما شما تابستون روز ی رفتین ک مدرسه تعطیل بوده،

    • ناشناس ارسالی در

      وزیر حق تصمیم گیری برای بچه های مانداری. ...

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر چه برای خودتان می گویید فقط نش ستید آنجاحرف می زنید بین مردم نیستید شرا یط رانمی دانید مسئله مرگ وزندگی است

    • ناشناس ارسالی در

      👌👌👌👌👌🤗🤗😍

  • ناشناس ارسالی در

    ب م چ😂😭

  • ناشناس ارسالی در

    اخر کار خودتونو کردین اگه ما کرونا بگیری م کی میخاد به ما جواب پس بده😬

    • محسن ارسالی در

      بزارین مدارس باز بشن تا این معلم ها کمی از حقوقشون رو حلال کنند

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر نادان معلوم نیست چراجان بچه های مرد م راداره به خطر می اندازه.نفسش از جای گر م درمیاد.اگراموزش و پرورش کارش اینقدرمهم ه چرااین همه ظلم واجحاف درحق معلم وجود د اره.

    • ناشناس ارسالی در

      آخه تو که دانش آموز نیستی ببینی تو غیر ح ضوری هیچی نمی فهمیم 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  • تام ارسالی در

    واقعا که وزیر خرتر و نفهم تر از این وجود نداره.

    • ناشناس ارسالی در

      من مسئول مدرسه هستم ضد عفونی مدرسه با شرایط کنونی به طور کامل غیرممکن است وقتی از مدرسه برمیگردم تمام وسایل و لباس هایم را به طور کامل ضدعفونی و شستشو می دهم و هرگز راضی نیستم فرزندم در این شرایط وارد مدرسه شوند چه رسد به ماندن صبح تا ظهر او در مدرسه
      این همه بیمار کرونایی که هر روز اعلام می شود از بین خانواده های همین دانش آموزان هستند
      آقای وزیر از هر دانش آموز عامل پخش کرونا نساز

  • بهزاد ارسالی در

    شما اول نوه هاتو بفرست مدرسه،با اینکه هم ه فک و فامیلت الان تو غیر انتفاعی با جمع یت کم درس میخونن اگه مریض نشدن بعد بچه ه ای مردم عادی برن مدرسه،با حلواحلوا دهن ش یرین نمیشه بشین سرجات کم شعر بگو

    • علی ارسالی در

      اقای وزیر سلام روزعالی بخیر مانمدانیم قس م ابولفظل نگاه کنیم یادنبه خروس وزیربهدا شت تهران قرمزه خطر ناکه اگریکدانش اموز م بتلابه کروناباشدهمرو درگیرمیکنه باچی احت منانی دانش اموز بره مدرسه عقلای فکرکنید مردم واولیا بازیچه شماکه نیستن.........س رخط

    • ناراحت از نفهمی ارسالی در

      اخی دلم برای فهمتون درکتون میسوزه اینو ن گیدتعجب داره ،مرتیکه دکترمهندساش لب جوی چرت میزنن ،مشتی چی زدی ،همون چشتون بچه ه ارودیده ،یکسال دیرتر دکتر مهندس شن ،احمق یا ،بخواب حالت خوش نیست ،کرونا تخریبت کر ده

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر محترم من قبلا ۳ بار بچه سقط کر دم به سختی بچه نگه داشتم حالا که بچه هام به ۷ سال سختی نگه داشتم الان هم که کرون ا هست چطوری بچه های ۲قلو بفرستم مدرسه که خدایی نکرده بچه هام کرونا بگیرن اتفاقی برای بچه ها بی افته من دیگه اینبار تحمل ندارم که بچه هام و از دست بدهم . آقای وز یر بچه بزرگ کردن سخته . تازه سامانه بعضی وقتها قطع میشه نت نداریم . با وضعیت گرا نی چطوری ۲ تا گوشی بخرم برای کلاسهای مجا زی .بچه ها با خاطر کرونا یکسال مدرسه نر ن بهتر است چرا مردم کشور تو درک نمیکنی

  • محبوبه نیکبخت ارسالی در

    سلام بر مسولان محترم ای کاش یه فکر اساسی هم برا حقوق سرایدار وخدمت گذار میشی که تو این ایام سخت وکار چند برابر با فکر راحت کار کنن نمیدونم چرا هیچ فکری برای ما نمیشه نه اضاف کاری نه رتبه بندی

    • حامد درزاده ارسالی در

      سلام،اصلا فکر نکنم نیروهای خدماتی سرایدا ر و خدمتگزار جز فرهنگیان محسوب شوند. قشر همیشه مظلوم با بیشترین زحمات و کمترین ح قوق و مزایا. هیچ کس ومقامی به فکر سرایدا ر و خدمتگزار نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر این حرفایی که زدی یادت بمونه اگه خدایی ناکرده یه تار مو از بچه ا ی کم شه
    ما میدانیم با تو..تعطیلی م دارس چه صدمه ای به کشور میزنه؟هیچ
    فقط جون بچه های ما رو به خطر میندازین

    • ناشناس ارسالی در

      وزیر نالایق باید بر کنار بشه

  • ناشناس ارسالی در

    من یک مدیر معلم و یک مادرم بیشترین ظلمی که میتوان در حق دانش اموزان کرد در این ش رایط پراسترس مجبور به یادگیری باشند این حجم از استرس و نگرانی از بیماری مطمئنا د ر یادگیری تاثیر گذاشته و باعث ریزش شدید تحصیلی میشود اقای محترم وزیر چند دانش ام وز باید قربانی کرونا شوند تا بعدامسیولین بیایند و ابراز تاسف کنند و بازهم بگویند ما گفتیم رعایت کنید مردم رعایت نکردند م تاسفم و از طرف همه همکارانم از مردم بابت این اجبار اموزشی عذرخواهی میکنم ما خود قربانی تصمیمات نادرستیم

    • دبیر ارسالی در

      باسلام حضوروزیرمحترم اتفاقا به نفع دبیرا ن هست که مدرسه بروند واموزش بدهند زیرافق ط ۲۰ ساعت درهفته مشغول تدریس می شویم .در این مدت تعطیلی مدارس شبانه روزپاسخگوی دا نش اموزان بودیم . یکی ازدانش اموزان بنده ساعت ۱ونیم نیمه شب پیام داده که خانم می شه این جمله راترجمه کنین؟😡این فقط یک نم ونه ازصدها نمونه بود

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا حرف درستی زدید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعادرسته

    • نمیخایم بمیریم ارسالی در

      آقا این وزیر بی عقل ما باید بر کنار شه خودشون از خانه وار محلول های ضدعفونی. کننده در نمیاند بعد بچه های ملت به مردن میدن درود بر جمهوری اسلامی

  • کورش ارسالی در

    من یه معلم با ۲۷ سال سابقه کاریم تنها پس رم پارسال کرونا گرفت هنوز تبعاتش از بین نرفته خطر کرونا فقط کشته شدن نیست.تبعاتش بدتر از مردن.یک روز بچه شرایط مناسب ندا ره.بچه ۱۰ ساله مگه چقدر توان داره بخاد ک رونا بگیره.تو پست فطرت با رییس جمهور بطو ر مجازی فقط زر میزنیدعرضه دادن تبلت با ق یمت مناسب به دانش آموزان را نداشتی فکر ک ن اینها هم بچه های لبنانی و یمنی هستن.ای نقدر حرف مفت نزن.

    • ناشناس ارسالی در

      زنده باشی دمت گرم

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم.بهترین نظر رو شما دادین.جملاتتون رو باید با طلا نوشت و قاب کرد و روبروی وزیر و مسئول نالایق به دیوار زد.

  • فاطمه ارسالی در

    من رفتم مدرسه پسرم مدیر مدرسه خودش ماسک درست و حسابی نزده بود اون وقت میخوان از بچه های ما مواظبت کنن

  • کورش ارسالی در

    شما که نظر واقعی آدمو نمیزاری بیجا میکنی ثبت نظر میذاری

  • زهراهمی وند ارسالی در

    مدارس تهران به هیچ وجه بازنمیشه چون جون خودشون مهمه ولی بقیه شهرها اصل برحضوره،ب چه هشت ساله چطور ازخودش محافظت کنه، چطور رهاشون کنیم 😡

  • سهیلا ارسالی در

    باسلام خدمت جناب وزیر محترم آموزش وپرورش ، بنده سرپرست خانواده با دو فرزند محصل و یک گوشی، چطور هر دو فرزندم دریک تایم درش اد باشند ای کاش ساعات هر مقطع تحصیلی با هم فرق می کرد. من مجبورم تایم فرزند دبست انی روبه فرزند بزرگم که دوره دوم هست اخت صاص بدم چاره ایی ندارم مجبورم

  • ه ارسالی در

    خیلی این وزیرنادان تشریف داره واقعا که خ رتشریف داره

  • محمد ارسالی در

    با سلام.
    کار دولت جاسوس روحانی،فقط عصبانی کردن مردم هست و لاغیر،تا پایان ع مر این یزید زمان،از این کارها ،زیاد می‌ب ینید.

  • ناشناس ارسالی در

    آقای محترم پیاده شو باهم بریم. خودت ویدئوکنفرانس میزاری آنوقت معلم وعوامل اجرایی ودانش آموزا برن مدرسه؟! شمایی که اینقدر نگران آموزش هستین چه خدمتی به معلم ویا دانش آموز کردین؟ تاالان چه سرانه ای به مدارس دادین؟!
    اتفاقا پیش بینی کرده بودم بعد از بازگشایی مدارس راه براه از بهداشت منطقه. آموزش وپرورش منطقه و... همه میان بازدید. فقط باید جواب اونا روبدیم. هی بیان فضولی کنن این کار بکنین اون کاروبکنین. اگه به مدیر عوامل اجرایی مدرسه ست. در مدرسه رو باز نکنین. چیزی بنام وضعیت زرد نداریم. اگه ینفر ناقل باشه همه رو گرفتارمیکنه. فضای کلاس‌ها و نمیشه کاملا ضدعفونی کرد. اصلا ضدعفونی شد. اگه معلمی یادانش آموزی ناقل بی علامت باشه باتنفس درکلاس ولو کلاس چند نفره ویروس رو انتقال میده.
    آقای وزیر یخورده آهسته تر وگرنه پشیمانی ببار خواهد آمد ومسولیت تمام مشکلات باشماست

    • نگرانم ارسالی در

      کاملا درسته.
      من نمی دونم تو این مم لکت همه مسئولین دوست دارن لقمه رو از پشت سر دور بزنن بخورن. آخه چه کاریه وقتی دا ره اوضاع بهتر می شه و انشاءالله آمار ابت لا به این ویروس منحوس کمتر می شه دوباره این بلا رو شعله ور می کنید.
      امیدوا رم عاقلانه و دلسوزانه رفتار کنید و مردم رو به خطر نندازید.

    • علی ارسالی در

      آره واقعا این خیلی وحشتناکه
      اگه کسی ناقل باشه و بدون علامت
      توی کلاسی که قطعا در زمستان در و پنجره ها بسته است پر از میکروب میشه
      خدایا خودت رحم کن
      من خودم معلمم و واقعا می ترسم
      استرس و دلشوره بدی دارم
      این کار واقعا خودکشیه

    • محمد رضا ارسالی در

      یه بچه ی4ماهه دارم شمایارانه ومعیشتی ک ح قشونه نمیدیدمگه اینا جزو بچه های ایران ن یستن
      مگه برااینامهمه ک چی میشه جنا ب وزیرماه بماه پول ب جیب میزنی وحتی خبرن داری ک یکی نداره برابچش گوشی بخره ک درس بخونه اون موقع توتوقع داری بچه کلاس 4راب فرستم مدرسه ک هم جون خودشابه خطربندازم ه م جون نوزاد 4 ماهماوکودک 5سالما
      خب چطوروام1میلیونی دادیدبه مردم هرماه قسطش اکم میکنیدیه تبلتم می‌دادید وهرماه قسطشا کم میکردید
      راست میگن سیر از گشنه خبر نداره و سواره هم از پیاده
      برید فقط دست نیازمندای کشورهای دیگه را بگیری د ماهم به جهنم مردیم که مردیم

  • سعید ارسالی در

    من یک معلم هستم.رعایت پروتکل در مدارس اص لا امکان نداره.چون برخورد چهره به چهره و تماسهای فیزیکی کودکان قابل کنترل نیست.ا ز سوی دیگر عدم تعامل کودکان با همسالان می تواند سبب کاهش یادگیری مهارتهای اجتما عی شود.
    خلاصه کلام:
    حالا منط قی قضاوت کنیم ،زندگی افراد مهمتر است یا یادگیری آنان؟؟!

    • ناشناس ارسالی در

      ما بچه هامون رو از سر راه نیاوردیم که شم ا دستی دستی به کشتن بدی
      آقای وزیر حرف دهنتو بفهم

    • پدر ارسالی در

      مگه میشه بچه ها برن مدرسه هر چقدر هم رعا یت کنن بازم محیط آلوده هست من که بچمو نم یفرستم

    • ای بابا ارسالی در

      واقعا برات متاسفم آقای ی ی ی ی ی ی ی ویز رررررررررررر بااین فکر کردنت رسانه ای کر دنت خودت بچتو بفرست نمیخواد بجای بچه های ما تصمیم بگیری

  • علیرضابرخورداری ارسالی در

    وزیر محترم آموزش وپرورش به نظر بنده مدار س را در هر شرایطی میتوان با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی باز نگه داشت...لطفامدارس را بازکنید تا بیش از این به ما دانش آموزان صدمه نخورد...باتشکر

    • رها ارسالی در

      چرا ضر میزنی شاید تو حاضری واسه مدرسه جونتو بدی ولی سلامت ما برا ما مهم تره

    • ناشناس در ارسالی در

      با سلام به آقای وزیر شما لطفاً درباره بچه های خودت تصمیم بگیره که بره مدرسه نمیخاد برای بچه های مردم تصمیم بگیری خدا به بچه ها رحم کنه

  • حسین ارسالی در

    آقا اگه وزیر حرفی میزنه باید خودش اولین نفر عمل کنه مثل پوتین که اولین واکسن کر ونا رو به دختر خودش زد ، محمدی یاش صلوات .

    • حسین ارسالی در

      اللهم صل علی محمد و آل محمد

    • ایان ارسالی در

      عزیزم اطلاعات غلط نده پوتین به دخترش واکسن نزده
      بهتره به این شایعات باور نکنی چون معلوم شده دختری که بهش واکسن تزریق شده دختر پوتین نیست

  • دانش آموز ارسالی در

    مگه وضعیت عادیه که در روال عادی پیش بریم؟ من به شخصه مدرسه نمی رم یعنی چی اصلا پدر مادرم هم نمی ذارن برم مطمئنم هیچ کس هم نمیاد مدرسه تو هم بمون و حرص بخور وزیر بی خاصیت

    • دانش آموز فرهنگ ارسالی در

      با سلام. من خودم دانش آموز هستم.
      افراد سالم دارن به خاطر این بیماری جونشون رو از دست میدن. خودم اصلا هیچ. من نمیخوام جون پدر و مادر و خواهرم به خطر بیفته.

  • ناشناس ارسالی در

    ما فکر کردیم ,تحصیلکرده با شعور جناب وزی ر ولی فهمیدیم که شعور اصلا نداره

  • کامران ارسالی در

    شعورت در همین حده وگرنه یاد میگرفتی قبل از هرچیزی هر حرفی را با احترام به معلمین و دانش آموزان بزنی نه اینکه اتمام حجت کنی.
    تمام مدارس از اول این شرایط فعال بودن تا الان و از این به بعد هم هستن شما آقای وزیر زیاد به خودت فشار نیار نطق کن کسی نمیگه لال هستی.

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی عرضه تامین امکانات برای مدرسه ها ندارن بعد انتظار دارند که با کثیفی وامکانات کم مدارس کرونا نگیرند شاهد فاجعه دیگه هستیم

  • ناشناس ارسالی در

    من مدیر مدرسه ام .به جای اینکه به دلیل ب یماری کرونا مدارس دیرتر بازگشایی شوند تا شاید شرایط بهتری پیدا کردیم متاسفانه آم وزش از ۱۵شهریور آغاز می شود .واقعا تدبیر ی بهترازاین نبود؟؟؟

  • دانش آموز معترض ارسالی در

    تف تو اون صورتت با اون تصمیم گیری بی خود ت وزیر لندهور بی خاصیت

  • اولیای دانش اموز ارسالی در

    چراهمه وقتی مسافرت میرن،خریدالکی وول گشت ن تو خیابونا ودور همی وتولد میگیرن یادشو ن نیست کرونا هست ولی اسم مدرسه میاد یادش ون میفته اگه همه خودشون رعایت می کردن ال ان مشکلات حل شده بود

    • ناشناس ارسالی در

      اخه کتاباشون رودستشون باد کرده اونا فکر این پول کتاب و ثبت نام اینا نه جون بچه ه ای مردم

    • ناشناس ارسالی در

      زر زر نکن بی شعور

  • نا شناس ارسالی در

    جناب وزیر همه حرف های شما درست واقعا خجا لت داره اضافه کاری از اسفند ماه حق ال تدریس ها را ندادین با بیان دیگه حرف میز نی

  • بی نام ارسالی در

    وزیرچراچرندمیگی معلم هایی راسراغ دارم که بیماری قلبی ریوی ودیابت دارن اونا چه گن اهی کردندکه باید تاوان نادونی شماهاروببد ن

  • ریحانه ارسالی در

    آقای وزیر آموزش و پرورش این کشور از پای بست ویران است. شما اگر خیلی نگران نظام آموزشی هستین روی استخدام نیروی معلم حساسیت نشون بدین و روی حقوق و مزایاشون و بیمه طلایی که نابود کردین حساسیت نشون بدین. شما اول تکلیف صندوق ذخیره رو مشخص کم بعد بیا برای پدر و مادرها و فرزندانشون دلسوزی کن و خط و نشون بکش.

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام
    من خودم ده سال کارشناس بهداشت مدارس بودم و میتونم با قاطعیت بگم این طرح بازگشایی فقط شرایط را برای انتقال بیماری تسهیل می کند. مدارسی که مواد ضدعفونی کننده ندارد خدمتکار ندارد حتی سوختش را در مناطق روستایی باید خانواده ها تامین کنند چطور با این شرایط اقتصادی انتظار دارند مردم برای فرزندانشان ماسک بخرن
    مطمئنا میخوان هر ماه کلی هم پول بابت خدماتی که حق بچه های این مملکت ازشون بگیرید.
    با این شرایط اقتصادی و فشاری که روی مردم هست درست تصمیم بگیرید اگر نمی تونید مدیریت کنید حداقل شهامت داشته باشید استعفا بدین.
    پست مسئولیت به چه قیمتی؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      گل گفتین.احسنت

  • ناشناس ارسالی در

    شماخودتون ادم بزرگ نمیتونی درست فاصله گذاری کنی چطور به بجه ها یاد بدیم تو مدارس دولتی با این همه جمعیت فاصله بگیره از هم کلاسیش که شاید ناقل باشه وهمه زیر یک سقف ودرمحیط بسته وبعد که چندتا بچه های بی گناه مردم رو به سینه قبرستون فرستادید دوباره میخواهید نظرتون رو عوض کنید تا کی ما باید جوابگوی بی تجربگی های دیگران باشیم مردم باید همه باهم نذارند بچه هاشون برند مدرسه

    • ناشناس ارسالی در

      من خودم معاون مدرسه هستم اقای وزیر مدارس عمدتا دو شیفت با حداقل ۵۰۰ دانش اموز چه طوری این شیفت که تعطیل بشه باید ضدعفونی بشه برا گروه بعدی ؟فکر اینم کردی
      ابخوری دانش اموزان چی؟دسشویی رفتن اونا چ ی؟اصلا نفس کشیدن اونا با حداقل ۱۵ نفر اگ ر بخواهیم نرمال را در نظر بگیریم چند نفر خسته میشن برا حداقل ده دقیقه هم که شده ماسکشون را برمیدارن
      کاش چند ماه را به تعویق میانداختی تا حداقل بیماری کمتر میشد

  • ناشناس ارسالی در

    چرا تو این شرایط انقدر به دانش آموزان و خانواده هاشون استرس وارد می‌کنید انقدر ب ا جون بچه ها و خانواده هاشون بازی نکنید

  • علی ارسالی در

    ما ولی دانش آموز هستیم یک کلام ختم کلام. بچه ها از اموزش تلویزیون استفاده کنن. چ ون مدرسه، سرویسمدرسه، سرویس بهداشتی و .. همهمنبع آلودگی هست. من نمیفرستم. جون بچ ه هام مهمتره حتی پسرم که دانشگاه جهرمه ن می فرستم. هر خری که هر چی میگه بگه

    • ناشناس ارسالی در

      منم دانش آموزم‌ کاش مجازی نباشه چون واقعا هیچی نمیفهمم البته حضوری هم درست نیست چون اون موقع جونمون در خطره

  • امیر ارسالی در

    وزیر جان اگه خدای ناکرده بچه های ما کرون ا بگیرن....شما مسئولیت قبول میکنید؟ یا ف قط برا بچه های ما از درگاه خداوندطلب شفا میکنید. .با امکانات شما بعید میدونم حتی بتونید جلوی سرماخوردگی ساده دانش آموزان رو هم بگیرید. اندکی تفکر

    • رض ارسالی در

      جناب بظاهر محترم وقتی داروخانه ها در وضع یت قبل از بارگشایی ماسک ندارن چجوری باید برای فرزندم روزی ۴ عدد ماسک تهیه کنم .< br /> چجوری مواد ضد عفونی تهیه کنم تا قب ل از کرونا نگران کیف و کفش ولباس بودیم ا لان ..........

  • ناشناس ارسالی در

    من بچه ام را ب مدرسه نمی فرستم تمام خودت داخل خونه ماهم نگران بچه ها ن مدارس باز نمیشن. تمام

  • ناشناس ارسالی در

    دانشجویان به طور مجازی درس می خواند ولی بچه ابتدایی حضوری باشد چون دانشجو نمی تو اند بهداشت رعایت کند ولی دانش آموز ابتدا یی بهداشت رعایت می کند جناب وزیر خواهشا از دکتر نمکی بیاموز چون تو باید با زن نش سته هستی .
    نمایندگان محترم خواهشا استیضاحش کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر نتونستن برای مشکل کمبود معلم تدبیری بیاندیشند تصمیم گرفتن با کشتن دانش آموزان توازن را برقرار کنند،فوقش یه معذرت خواهی تحویل خانواده های داغدیده میدن و قول میدن بعد از اون ازین اتفاقا نیفته، مرحبا به این سیاست.

    • ناشناس ارسالی در

      عالی گفتید ولی حیف در ایران همه چیز قبل از شنیده شدن سانسور میشود

  • M.m ارسالی در

    توروخدا مدرسه هارو باز نکنید به خدا با ی ه سال تاخیرمدرسه رفتن اصلا به جایی بر نم ی خوره. انگار بچه های کلاس اول شش ماه دو می حساب میان

  • ناشناس ارسالی در

    سلام نمیخاد دانش اموزان بیان مدرسه ولی معلما باید بیان وحضور داشته باشن بسه پول مفت خوردن

    • سارا ارسالی در

      الان معلما اموال ارث پدرتو خوردن مگه زور ت میاد میگی معلما برن مدرسه از کجا داری میسوزی که عقده هاتو سر معلم خالی میکنی؟

    • حمید ارسالی در

      مفت خور جد ابادته بی‌شعور

    • ناشناس ارسالی در

      تو برو بمیر و دق کن عرضه داشتی تو هم می آمدی پول مفت میگرفتی تا جونت درآید

    • هوشنگ ارسالی در

      وزیرمون هوشنگ شوخ وشنگه مشنگه عاشق مردن قشنگه آخه مردک معلم بچه من پارسال موبایل نداشت چطور توقع داری دانش آموزان داشته باشند؟

    • ناشناس ارسالی در

      بوی سوختگی میاد. پمادبدم خدمت تون؟!

    • محمد ارسالی در

      شاید برای بعضی اینجوری باشه
      ولی همه رو اینجوری تهمت میزنی روز قیامت باید پاسخگو باشی
      من به شخصه اینقدر در این چند ماه آموزش مجازی اذیت شدم که از شدت کار برای دانش آموزان، دچار بیماری شده ام
      پس حرف دهنت رو مزه مزه کن

    • یک معلم ارسالی در

      پول مفت!!!
      معلم پول مفت میخوره یا اداراتی که هیچ خبری از حقوق و پاداش و حق فلان و بهمانشون جایی گفته نمیشه!!!
      معلم که حساب ریال به ریال حقوقش از تلویزیون گزارش داده میشه،

      از اسفند تا خرداد چشمامون نابود شد از بس گوشی دستمون بود و تدریس مجازی انجام دادیم و معلم خصوصی تمام وقت بچه ها بودیم،

      شما حوصله و توان آموزش به فرزند خودتونو ندارین!!
      پس هرگز اجازه ندارید با معلمی که صبورانه بچه های دیگران رو آموزش میده این چنین صحبت کنید.

      هرگز اجازه ندارید کار معلم رو با کارمندی مقایسه کنید که خودتون بهتر میدونید فعالیت مفیدش سر کار چقدره!!

      ما معلمها از خدامونه برگردیم مدرسه و مثل سابق در تایم مشخص کارمون رو انجام بدیم، نه اینکه تمام وقت روزمون رو در فضای مجازی فعالیت کنیم و خانه ماندن ما عذابی بشه برای خودمون، و از بیرون هم حسادتی برای شما که داره نابودتون میکنه،
      حیف که پای جان بچه ها در میانه

      التماس تفکر

    • سایه ارسالی در

      خفه شو..کل روز و شب رو باید آنلاین میبود یم و پاسخگوی تمامی سوالات و شبهه ها و حت ی مشکلات بچه ها با والدین

    • مهدی حسین زاده ارسالی در

      بزرگوار،اولا که هیچ معلمی یا حداقل اکثری ت در این مدت بیکار نبودند و بسیاری زمانی که بدای اموزش مجازی گذاشتند حیلی بیشتر از حالت عادی بوده بماند که معلمان هزینه اصافی هم از جیب خورشان به خاطر اینترنت، تهیه محتوی و...دادن. بعلاوه به فرض گیرم که حرفت در مورو برخی همکادان من صدق کنه ،
      مملکتی میلیارد میلیارد دلار از خ زانش صرف تروریست های لبنان، سوریه و.... و یا صرف "عن زاده های" امثال ا ین وزیر در کلاب های خارج کشور میشه چه ای رادی داره که برخی معلمانش یه مدت کوتاه ب ا زحمت کمتر حقوق بگیرن
      یعنی ثروت کشورما بر همه رواست به جز شهروند زحمت کش ایران

    • سمیه ارسالی در

      دستمریزاد چه مسئولان بی کفایتی.سلامتی سر مایه های این کشور براتون مهم نیست.بچه ای که هفت ماه هست بیرونش نبردیم از ترس مبت لاشدن به کرونا,الان با بی تدبیری شما همه زحمتها بر باد.خودت می تونی یک ساعت به ا ین شرایط گرما ماسک رو تحمل کنی,که یه بچه دبستانی بتونه!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      ما که از بعد از عید تا حالا مدرسه ایم ثب ت نام و کارنامه وتوزیع کتاب وراه انداختن کار اولیا ودانش اموزان

    • لیلا ارسالی در

      آقای وزیر داروی کرونا ملیونی است ما ۳۰۰ هزار هم بدیم برای اینترنت بجه هامون را ن میفرستیم مدرسه سرویس مدرسه آلوده است در طول روز کلی مسافر میزنه زنگ تفریح حساب ا ش را کردید ۴۰۰ تا دانش آموز کجا برن با ف اصله یک متری بایستند که باید تا دو تا خی ابون اون طرف تر صف بکشن.دستشویی مدارس د ستگیره ها نیمکت ها وای مگه چقدر میشه ضد عفونی کرد

    • مهتاب ارسالی در

      بابا چه پروتکلی یه بچه ۸یا۹ ساله چه بدونه این چیزا چیه گریم که یک روز در میونم کردید با تعداد کم اونوقت زنگ تفریح وچیکارمیخوایدبکنیددست برداریدبااین کاراتون کم بهمون استرس بدید من بچم و نمیزارم بده مدرسه مگه ما بچه هامون توخیابون پیداکردیم

  • ناشناس ارسالی در

    بچه های کوچیک که عاشق بازی با همسناشون ه ستن و رعایت نمیکنن بچه های بزرگترم که ال ان بعد چند ماه همو میبینم قطعا میپرن بغل هم . قشنگ یه کشتار جمعی راه میفته خدایی نکرده

  • ناشناس ارسالی در

    جان دانش آموز از همه چیز مهم تره

  • ناشناس ارسالی در

    چطور رؤسای مناطق، یک روز در هفته به مدرس ه ها سرکشی کنن اونوقت از دانش اموزان انت ظار دارید هر روز هفته رو در مدرسه بگذرون ن با این شرایط کرونا، هر موقع بچه ها و ن وه های خودتون رو فرستادین مدرسه اونوقت ب یا در مورد بچه های مردم حرف بزن پس الان زِر زیادی نزن چون که تو احمقی بیش نیستی واقعا باید خجالت بکشی تو این شرایط، این جوری نظر می دی، وقتی ستاد مبارزه با کرون ا می گه این وضعیت خطرناکه تو چرا هر دفعه یه چیزی واسه خودت زِر زِر می کنی.
    شما نگران این هستی که آموزش به مخاطره ن یفته ولی نگران این نیستی که جون بچه های مردم به خطر بیفته!!!
    واقعا باید از خودت خجالت بکشی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا خودت ظهور کن

  • فرهنگی ارسالی در

    متأسفانه پروتکل های بهداشتی درمدارس به خ وبی رعایت نخواهندشد.ضدعفونی کلاس درس ومد رسه بااستفاده ازمحلول وایتکس وآب چنددرصد پاسخگوخواهدبود؟اونهم ضدعفونی به وسیله ظ رف شیشه پاک کن.مدیران مدارس از کمبود هزی نه سرانه ناله می کنند و بعضاً توانایی مد یریت شرایط فعلی روهم ندارند.حضورشاگردان درمدارس به هرصورت موجب تشدید شرایط گسترش ویروس کرونا خواهدشدشک نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    برای ثبت نام فرزندم رفتم مدرسه نه مدیر م اسک داشت نه ناظمش اونوقت پروتکل پروتکل ب رای ما میکنه؟ چطور هیات و دسته زنجیرزنی که در کوچه و خیابون با فاصله حرکت میکنند رو امسال بخاطر کرونا نزاشتن راه بیفتند اما بچه های معصوم ما باید تحت هر شرایطی برن مدرسه اونم تو کلاس و چند نفری زیر یک سقف! یه بچه هشت ساله چند ساعت باید ماسک بزنه؟ هر چهار ساعت یبار ماسک عوض کنه او نم ماسکی که دونه ای سه هزار تومانه! در ک ل ساعت مدرسه دست به دهنش یا صورتش نزنه! مگه میشه آخه؟
    خود اقا وزیر با این سنش جلساتش مجازیه اما بچه ها باید حضوری برن مدرسه الله اکبر ازین همه تبعیض!
    منکه عمرا بچه هامو بفرستم مدرسه نهایتا یکسال دیرتر وارد جمع فارغ التحصیلان بیک ار خواهند شد !!!

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم خوب گفتی کاش.....

  • مصطفی ارسالی در

    شما بچه و نوه خودتو بفرس ما که نمی فرستی م!

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا میخوان بچه ها رو به کشتن بدن وقتی عرضه ندارن مثل اکثر کشورها واکسن تولید کنن از جون بچه ها چی میخوان؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    خودت با این هیکل جلساتت رو مجازی برگزار کردی بعد توقع داری بچه ای که پروتکل نمید ونه چیه ، فاصله اجتماعی نمیدونه چیه رعای ت هم کنه؟
    چجوری میگید در خانه بمان ید ولی میگی ما بریم مدرسه؟
    بخدا عم را خودتم نمیدونی چی میگی!!!
    وقتی ت دریس مجازیه آخه آدم احمق به حال تو چه فر قی داره که من برم مدرسه بشینم تدریس کنم یا تو خونه باشم

    • ناشناس ارسالی در

      دقیقا😅😅😅🤣🤣🤣🤣😀

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      آقای وزیر شما که میگوید ما به مدارس بودجه دادیم لطف کنید دیگه از این حرفها نزنید جهت ثبت نام از جیب ما میگیرید خرج می‌کنید یا فظل وبخشش می کنید شما خودتان جلسه ویدیو کنفرانسی می‌گذارید بچهای گل ما رو می خواهید پرپر کنید هر وقت شما جلسه های خودتان رو فیس تو فیس کردید ما هم بچه های گل مان رو می‌فرستیم مدرسه کلاسهای غیر حضوری بگذارید ملت رو که کشتید حالا نوبت بچه های ما شد خواهشاً دست بردارید از این بازی ها آقای رییس مجلس این وزیر رو بردارید
      آموزش و پرورش یکسال بدون وزیر باشد بهتر هست


  • مادر ارسالی در

    حاضرم بچه ام بیسواد بشه ولی خودم با دست خودم راهی قبرستونش نکنم کی شماها به فکر مردم بودین که الان کاسه داغ تر از اش شدی ن هر چند مردم ایران هم هیچ وقت پشت هم نب ودن ولی من به عنوان یه مادر نمیزارم بچه ام بره مدرسه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حتی در شرایط هشدار هم نباید مدارس باز بشه.چه برسد که میگید اول دوم ها باید برای آشنایی دو هفته اول در این شرایط قرمز برن مدرسه

  • یاس ارسالی در

    سلام اگه مدرسه هابازبشه وبچه هابرن مدرسه وخدای نکرده کرونا بگیرن من به شخصه دولت ووزیر آموزش وپرورش روبه صاحب این ماه مح رم حواله میدم خودش سزاشونو بده چون من دو تابچه دارم که مستعدآنفولانزاهستن هرسال پ اییز باهاش درگیریم فقط خدابه بچه هامون ر حم کنه.

    • ناشناس ارسالی در

      نفرستید مدرسه. تنها راهش همینه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب عزیز من نفرست چون اگه فرستادی و خدای نکرده چیزشون شد نفر اولی که مقصره خودتو نید

    • محمد ارسالی در

      خوب نذاربرن مدرسه نهایتش که بخوایم حسابش بکنیم یک سال دورتر به بیکاران جامعه اضا فه میشن

    • داود ایمانی ارسالی در

      فکر می کنی براشون مهمه
      نهایت کاری که میکنند ابراز تأسفه

    • ناشناس ارسالی در

      بچه هاروبه هیچ عنوان مدرسه نفرستید

    • سحر ارسالی در

      نفرست چرا بفرستی بعد مشکل پیش اومد حواله کنی ب صاحب این ماه

  • مهم نیست ارسالی در

    مهم نیست جان انسان بیگناه برای وزیر ناعق ل چه بگویم مهم نیست هیچ نگویم برای ابلها ن خاموشی بهتر است

  • ناشناس ارسالی در

    🙈

  • علی ارسالی در

    بخدا سخته چند ساعت ماسک روی دهن بچه ها ا کسیژن خونشون پایین میاره. بدتردچار ضایعه ریه میشن. الان چند بزرگسال هستن که اینج وری گرفتار شدن ریه ها حساس شدن. ول کنین این اموزش حضوری رو. بچه ها رو داغون میکن ین

  • ناشناس ارسالی در

    نبایدددددد بچهههااااا به مدرسه بروند جان مان را که از کوچه نیاوردیم

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی امکانات هست که مدارس باز بشه.وقتی ب ه والدین میگید الکل برای کلاسها بیارن.مد رسه بی مدرسه.

  • ناشتاس ارسالی در

    من شخصا با توجه به این شرایط اصلا نمی‌خواهم فرزندم درس بخواند. یک سال درس نخواندن هیچ اتفاقی نمافتد.چون سلامت فرزندم از همه چیز مهمتر است.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که فقط خدا باید لعنت کنه تمام کسانی رو که باعث بد بختی و استرس مردم میشن

  • از تهران ارسالی در

    با سلام‌ ایا در محیط بسته یه نفر ۱۰ نفر یا ۲۰ نفر را میشه در کلاس ۱۵ یا ۲۰ متری کنار هم گذاشت احتمالا اقای وزیر نفسش از جای گرم و نرمی بلند میشه یا بنده خدا چشم ش ضعیفه نمی بینه اطرافش را یا وضعیت کلاس های درس تحت مسولیتش را .چون به روز بلند نشده بره بازدید کنه .شما که وزیر هستی ا ز ترس کرونا از طربق ویدئو کنفرانس جلسه م ی زاری وای بحال بقیه .خدا بهت ..... بده .

  • محمد ارسالی در

    شخصا میگم اگه بچمونو بفرستیم مدرسه بعد کرونا بگیر بعد بلایی سر بچم بیاد این وزیر جواب میده فقط میاد بالا سر قبر بچه هامون یه فاتحه میفرسته آخرش میگه نمیفرستادید به من چه ربطی داره

  • ناشناس ارسالی در

    آقای به اصطلاح وزیر برای شما جان بچه های مردم چه اهمیتی داره نوه های شما تو بهتر ین مدارس دنیا درس می خونن . تو مدارس دول تی که در یک کلاس حدود ۴۰ نفر دانش آموزش هست نصف ۴۰ نفر میشه ۲۰ نفر پس به نظر شما ۲۰ نفر دانش آموز تو یک کلاس صحیحه

  • ناشناس ارسالی در

    ماکه بچه هامون را نمیفرستیم مدرسه چون برای جان فرزندانمان وبقیه بچه ها ارزش قائل هستیم

  • صدای ملت ارسالی در

    یا یک سال تعطیل میکنید یا تحصیل حضوری می شه و جون همه رو میگیرید چون آموزش مجازی باید بخوره تو سرتون سوالات امتحان چندبچه رو مجازی بچه من جواب داده خب این آموزش هم بخوره تو سرت ان شا الله با کرونا خودت و خونوادت روخدا قصاص میکنه

  • مسعود ارسالی در

    لطفا اقای وزیر بره توی کلاس پنجاه نفره د رس بده ببینیم جرات داره یا فقط حرف مفت م یزنه

  • ناشناس ارسالی در

    دانش آموزان حتی اگر در هر کلاس ۵ نفر هم باشند ولی در حیاط مدرسه کنار هم مینشینن و بهداشت رو رعایت نمیکنن.لطفا با تصمیمات احساسی آرامش خانواده ها رو به هم نزنید.

  • سجاد ارسالی در

    کجا بچه ی دبستانی میفهمه رعایت پروتکل ها ی بهداشتی چیه
    تو مناطق جنوبی هوا ا ینقدر گرمه دو دقیقه ماسک بزنی خیس عرق می شی نمیتونی نفس بکشی و ماسک هم خیس میشه واسه کنکور که همه آدم بالغ بودن و ک لا چهار ساعت بود برای برگزاریش سه ماه در گیر بودین چطور بچه ی ابتدایی رو بفرستیم مدرسه آخه
    بچه ی خودت هم بود باز می فرستادیش؟

  • زهرا ارسالی در

    شما برای خودت بشین حرف بزن
    بچه ه ا مون به مدرسه نمیفرستیم

    • ناشناس ارسالی در

      وزیر محترم آموزش و پرورش شما خودتان جلسه هایتان را از فضای مجازی برگزار میکنید بعد ما رو میفرستید مدرسه ؟

  • ناشناس ارسالی در

    ایشون وزیری نا آگاه و کم خرد هست .

  • اولیا ارسالی در

    سلام واقعا یه کلام ختم کلام این وزیر نمی فهمه .خودش جای شرایط بچه ها .امکانات مد ارس و قرار نداده .اموزش فقط همین شبکه مج ازی عالیه در این شرایط کرونا یا هیچی خان ه نشینی بچه ها . من نمی زارم برن تو دل خ طر و بعد بگن متاسفیم .

  • ناشناس ارسالی در

    😔😔😔

  • ناشناس ارسالی در

    وزیرگرامی دوصد گفته چون نیم کردار نیست
    گگ

  • امیر ارسالی در

    جناب وزیر میخاد خودی نشون بده اما نمیدون ه چطور ،هر سال که شرایط عادی بود حضرات خ واب بودن ،یک ماه تعطیلی بخاطر بدی اب وهو ا داشتیم .انگار کرونای وجود نداره .روی ک اغذ همه چی عادیه ماشااله به این وزیر که میخاد فقط جون پانزده میلیون دانش اموز و معلم رو به خطر بندازه که بگه دیدی شد !ول ی مطمئن باش فقط با گرفتن جون میشه.

  • بهزادی ارسالی در

    سواره ازپیاده خبرنداره همه دانش آموزان ک ه مدرسه غیر انتفاعی نمیرنداکثرکلاسهاباتع دادزیادی دانش آموزچطورکرونانگیرندوقت آن نشده درشرایطسخت کرونا یک وزیرقوی وباتدبی رجایگزین وزیرفعلی بشه تاشرایط از این بدت رنشده شایدهم وزیرعمدا ب تذکرات ستادکرونا بی توجه هستند

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر گرامی دو صد گفته چون نیم کردار نیست

  • حمید ارسالی در

    من خودم معلم هستم دوتا دانش آموز هم دارم تو خونه نه خودم مدرسه میرم نه بچه هامو میفرستم هر کار دلشون میخواد انجام بدن جو ن بچه هام برام مهمتر از شغلم هست

  • محمد ارسالی در

    آقای وزیر به معلمانت چه امکاناتی داده ای که این همه توقع داری یه معلم که سه تا ب چه محصل داره زنش خانه داره و در منطقه قر مزه از کجا بیاره سه تا موبایل هوشمند تهی یه کنه؟ برو زیر ساخت را همانطور که مدیرا نت و معاونان مدارس حق مدیریت میگیرند برا ی معلمان فراهم کن بعد ارد بده

  • حمید ارسالی در

    مفت خور جد آبادت هست بی‌شعور

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر محترم فکر کنم پیر شدی مغزت خ وب کار نمیکنه که میگه بچه ها برن مدرسه ا ون مدرسه های که شما دارید حتی مایع دستشو یی اونهارانمی تونید تهیه کنید شما دولتمر دان براتون مهم نیست چان مردم حالا می خوا هید جا بچه ها هم بگیرید بچه ها ویروس مری ضی به خانه هاشون ببرن .فکر مناطق گرم کرد ین یا فقط از روی هوای دل خودتون حرف می ز نید شما که توانایی این ندارید که سیستم خ نک کنند دراختیار مدارس قرار دهید .

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر نفهم کلاس خصوصی تو این شرایط خطرناکه چه برسه به اینکه کلاس حضوری برگزار بشه تو بچه تو بفرست مدرسه برا مردم هم تصمیم نگیر

  • حجت اله ارسالی در

    باسلام
    چرا اینقدر سخت میگیرید. گفت ند مدارس کم جمعیت حضوری، پرجمعیت مجازی ه مراه با مراجعه حضوری و انفرادی برای رفع اشکال. آموزش در قانون اساسی، رایگان و اج باری است ولی هزینه زیادی در دوازده سال ب ه خانواده ها تحمیل میشه. حداقل باید اینت رنت رایگان برای همه معلمان و دانش آموزان در نظر گرفته شود.

  • امیر ارسالی در

    مسخره است واقعا یعنی چه
    اگر خدای نخواسته یک دانش آموز ناقل باشد وبه پانصد نفر دیگر انتقال دهد اونوقت آقای وزیر میتونن جواب بدن با زور نمیشه که
    اینجا اروپا نیست در هرکلاس نزدیک ۴۰نفر دانش آموزهست مگه میشه درس رو تو کلاس اجرا کرد

  • امیر ارسالی در

    درمورد جواب رییس سازمان اداری واستخدامی که میگن میانگین دریافتی فرهنگیان بیشتر است خب ایشونم پشت میزگرم ونرمشون رو ول کنن تشریف بیارن درخدمت باشیم تو کلاس ایشونم بیشتر بگیرن مردم رو چی فرض میکنن پس اون نجومی بگیران کیا هستند اره زحمته بگین بیاد در مرز اراز درروستای قلی بیگلو درخدمتشیم

  • ناشناس ارسالی در

    ما عزیزامونو به خطر بندازیم فردا آقایون افتخار کنن که ما با موفقیت و به خوبی مدارس رو باز کردیم بدون هیچ مشکلی!!
    تا کی باید به اینها اجازه این جور کارهارو بدیم؟
    من که بچمو نمیفرستم.

  • علی ارسالی در

    مرد حسابی ما نمیتونم جلو شیوع یک سرماخوردگی ساده رو تو کلاس بگیریم بعد تو میگی باید برین مدرسه
    ولمون کن بابا

  • حمید ارسالی در

    جناب وزیر معلم به وظیفه خود عمل میکند شما به کدام وظیفه عمل کردی مگر قرار نبود حق التدریس ویا اضافه کارمعلمان طبق بند کاف تبصره ۱۲ قانون بودجه ماهانه پرداخت ش ود چرا یه قانون عمل نمی کنید ؟؟؟
    چ را از اسفند ۹۸ تا کنون که شهریور۹۹ هست ح قاالتدریس فرهنگیان شاغل را پرداخت نمی کن ید ؟؟؟؟؟

  • منصوره رستمی ارسالی در

    فقط خدا .فقط خدا .فقط عشق پاک الهی.همین

  • ناشناس ارسالی در

    شماهم مخواستی درس بخونی معلم بشی تا بتونی مفت خور بشی

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من امروز مدرسه بودم جشن شکوفه ها کل اس اولی ها در حیاط کنار هم بودند وبدو ب دو می کردند اصلا نمی دونستم فاصله اجتماع ی چیه

  • جعفر ارسالی در

    سلام جناب وزیرمحترم من خدمتگذار یابقولی بابای مدرسه هستم شماکه خیلی تاکید دارید رونظافت مدرسه راستی چقد برای بابای مدرسه امسال به حقوقش اضاف کردی چرا حق لباس نیروی خدماتی راقطع کردین چرا حق نگهبانی نیروی خدماتی راقطع کردین جناب وزیرمحترم اگه بعدازظهرا نروم کارگری نمیتونم جوابگوی خرجی خانه باشم بله جناب وزیر اگه حقوقم کفاف خرجم را میداد وفکرو ذکرم فقط مدرسه بود مدرسه رابازبانم پاک میکردم مدرسه راگلستان میکردم ولی افسوس که حقوقم کفاف خرجم را نمیده ازشب تاروز همش توفکرخرجی خونه ام هستم نیروی خدماتی اموزش وپرورش یه قشری هستن که نمیتونن ازحقشون دفاع کنن یاخیلی ضعیف دفاع میکنن هرشش ماه یه مبلغ ناچیزی بابت حق لباس به نیروی خدماتی تعلق میگرفت که مث شیر زحمت کشیدین وقطعش کردین برای معلما توسال جدید دوبارحقوق اضاف کردین ویه اسم هم روش گذاشتین که شامل نیروی خدماتی نشه مثلا فرمودین برای نیروی اموزشی خب اگه نیروی خدماتی نباشه ومدرسه ومحیط مدرسه را تمیزنکنه یادرکل خدمات نده نیروی اموزشی چه جوری میتونه کارکنه بایدبه زیردستانتان برسید وبعدانتظارکارکشیدن ازشون داشته باشید

    • ناشناس ارسالی در

      راست میگه بنده خدا،من حتی به مراجع بالات ر نامه هم نوشتم ولی کسی جواب نداد

  • هلی ارسالی در

    وقتی طول سال مایع دست شویی نداره دست شویی ها استاندارد اولیه را در حالت غیر بحران نداره حالا چی جور ادعا می کنید می توانید در بحران مدیریت می کنید این مردم چیزهایی که حق طبیعی اشون هست نمی دهید حالا ادعای کلاس در بحران دارید .اصلا

  • ناشناس ارسالی در

    مرگ بر دولت بی تدبیرواشغال روحانی که همچ ون وزیری همانند یزید تحویل مردم میده خاک برسرکسانی که به روحانی رای دادند

  • ناشناس ارسالی در

    من که به هیچ عنوان بچه هامو نمیفرستم یک سال درس نخونن چیزی نمیشه که

  • رامین محمدی ارسالی در

    وزیر بیخاصیت ولگرد مگه مردم بچه هاشون از خیابون پیداکردند که با آگاهی کامل بفرسنش ون مرگ... وزیرآشغال حرامی اول یه هفته خو دت برومدرسه بین بچه ها بشین ببین میتونی بعد بچه مردم را بفرست مدرسه .. لعنت بر وجود پلیدت

  • حسن ارسالی در

    امسال هرچی معلم پیره و مریضه وهرچی دانش اموز مریضه به لقاالله میپیوندن

    • H ارسالی در

      نشستی پشت میز هرچی گیرت میاد میگی

  • ناشناس ارسالی در

    امسال سر در مدرسه ها اعلامیه زیادی میزنن

  • زهرا ارسالی در

    حالا اینهمه سال مدارس باز بود به کجاتونستیم برسیم

  • عسل ارسالی در

    سلام جناب وزیر مفت میگه مگه ما جان بچه ه امون و از سر راه اوردیم

  • ققنوس ارسالی در

    والا کرونا هم نباشه آلودگی هوا که هست و قتی کرونا نبود به خاطر آلودگی هوا ویا با رش برف چند روزی بیش مدرسه نداشتیم

  • علی ارسالی در

    سلام واقعا حرف شما همگی صحیح است ولی کو گوش شنوا شهرستان ها هم همینطور همه نگران بچه‌ها مون هستیم یک سال مدرسه و دانشگاه تعطیل بشه هیچ اتفاقی نمی‌افته همگی نه گ فتن به مدرسه رفتن

    • ناشناس ارسالی در

      چرابه معلما توهین می کنیدمگه چه قدر حقوق میگیره که دارید خودتون و میکشید واقعا ب رای جامعه متاسفم بااین دید وفرهنگ پایین

  • رضا ارسالی در

    به نظرم وزیر جنسی که میزنه عالیه یا نمیف همه کرونا چیه
    یک کلاس نه متری با پ انزده دانش آموز چگونه میشه پروتکل را اجر ا کرد

  • مادر ارسالی در

    واقعا که این است تصمیم گیری شما
    واقعا که به امام حسین قسم اگر بچه هامون طوریشون شه حلالتان نمیکنم
    من تو این مدت با هزار بد بخت از خودم و بچه هام محافظت کردم نگذاشتم طوریشون شه و مریض شن و بیرون برن .

    اللهم عجل لولیک فرج

  • ناشناس ارسالی در

    وزیرچراتومجازی جلسه می‌زاری بخداقسم اگرف رزندم کرونا بگیره به خودم دینامیک می‌بند م وواردهیئت دولت میشم وتوتکه تکه میکنم

  • ناشناس ارسالی در

    دخترم دانشجوست این ترم مرخصی تحصیلی می گیره شما هم می تونید یک سال بچه هاتون رو ثبت نام نکنید خیالتون راحت با یک سال عقب ماندن از تحصیل هیچ اتفاق خاصی نمیوفته اصل سلامتی و آرامش هست

  • دبیر مستأجر و زیر خط فقر ارسالی در

    سلام،خواهشا به این وزیر محترم بفرمایید این قدر از موضع قدرت صحبت نکنن.اخه احمق با کدوم امکانات بهداشتی و بودجه میخوای مدارس رو مهیای بازگشایی کنی کلاس درس با ۳۰تا دانش آموز سر یه کلاس با حداقل امکانات بهداشتی با بانک،ادارات دیگه به هیچ وجه قابل مقایسه نیست بابا با جون بچه های مردم و حتی خانواده هاشون بازی نکنید چون بچه ها درایت سن ناقلان بسیار خطرناکی اند....

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر هر موقع اون ماسک که بصورت زدید برداشتید و به جلسه با همکاران رفتید اعل ام بفرمایید که ما بچه های بی گناه خودمون را به مدرسه بفریتیم

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرهمچین وزیری که جون مردم براش مه م نیست

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر فقط حرف میزنه تا خودی نشان بده

  • دانش آموز ارسالی در

    آقای وزیر چیز میز نزدی
    هر روز یه ح رفی میزنی
    عقل سلیمت درک نمیکنه اگه مدارس باز شه چی میشه
    شما اگه عقل داشتید ۱۵ روز دیگر صبر میکردید تا ببینی د این عزاداری چه عواقبی دارد
    بعد ا گه میدید به قول خودتون پروتکل ها رعایت ش ده و نمودار مبتلایان کرونا صعودی نیست مد ارسو باز میکردید.

  • محمدرضا ارسالی در

    همه دارید حرف مفت میزنید قول میدم اگر حضوری بشه همتون بچهاتون ر میفرستید . این چامعه دو رنگ متزلزل

  • حمید ارسالی در

    کم حرف مفت بزن ببین چه کسایی شدن وزیر خ ودت اول توله هاتو بفرست مدرسه تا ما هم ب فرستیم

  • محمد ارسالی در

    حالا انگار خیلی وزیر به حرف و نظرات دیگر ان اهمیت میده
    بابا خودشون همچی رو میفهمن منتهی میخواد کارش پیش بره و خودی نشون بدن.
    ادم خواب رو میشه بیدار ک رد ولی کسی که خودش به خواب زده هرگز.
    هر اتفاقی افتاد فوقش یه تسلیت و تمام

  • محمد ارسالی در

    خاک توسر

  • Mr ارسالی در

    این مسول بی لیاقت هم خودش نمیدونه چی میگ ه هر روز یه مطلبی رو ازاین و اون می‌شنوه و میگه

  • محمد ارسالی در

    آموزش مهمه ولی مهمتر از اون سلامتی و موجودیت دانش آموزان و معلماست. ما از حیث مبارزه با کرونا جزء بدترین ها بودیم. چطور از دانش آموزانی که رو سر و کول هم میپرن و دستشونو به هر جا میزنن و فاصله گذاری رو رعایت نمیکنن انتظار داری مدرسه بیان و مریض نشن و به خانواده ها انتقال ندن؟ آقای وزیر الان دیگه هر خانواده یه بچا بیشتر نداره و پدرش درومده تا بزرگش کنه.کشور هایی پیشرفته دنیا مدارسو باز کردن دیدن شیوع بیشتر شد،ما که اوضامون داغونه. یکم فکر کن.

  • ناشناس ارسالی در

    خودتون رو با حرف وزیر عصبی نکنید
    اینا عادت دارن حرف مفت بزنن
    مردم رو به جون ه بندازن
    آخر سر هم بگن م ردم مدرسه هارا تعطیل کردن تقصیر وزیر نیس ت
    اینا تو حرف زدن لنگه ندارن

  • ناشناس ارسالی در

    چه خبرگزاری مزخرفی!!!!!

  • محمد ارسالی در

    این وزیر جون شکر خوردن شما ببخشیدش
    اخه یکی نیست بگه وزیر جون برچه اصل واساسی میگی بچهای طفل معصوم برن مدرسه اینا فقط قصد ترور بیولوژیکی دارن که جنبه اش جداست بیاین از بچهای خود محافظت کنید نذارین برن اصلا مدرسه درسی که اخرش منجربه بیکاریه چه فایده داره یک سال دورتر بع جمع بیکاران جامعه اضافه میشن

  • مادر ارسالی در

    چرا هر لحظه یه حرف جدید می زنید خوب ساکت بمونید وقتی زور یکی رسید به بقیه بیاد ح رف نهایی بزنه، شما در لحظه نظرتون عوض می شه بعد میخواید رعایت پروتکل کنیدصبر ما ه م حدی داره

  • مالک ارسالی در

    معلم ها۸ماهه نرفتن وبرن سرکاردیگخ

  • ناشناس ارسالی در

    بچه من کلاس سوم ابتداییه یکسال عقب بمونه بهتره تا اینکه هر روز دلهره داشته باشم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام شما چه ادمای هستین
    بچه خودت ون رو میفرستین حجالت بکشین کشور های دیگه مسله شمان البته درکتون میکنم قدرت اموزش انقدر پاینه مجبور شدین بازش کنین خاتوسر ه مملکتمون براتون ارزویه عقل میکنم😒😒😒😒

  • ناشناس ارسالی در

    فک کنم اما ردانش اموزان ومعلمان کرونایی کم بوده نار اختید یه جورایی عذاب وجدان. دارید می خواهید اینا هم مبتلا بشوند بعد تعطیل می کنید کلاس ۳۶نفر را چه جوری میشه مدیریت کنیم

  • ابول ارسالی در

    یک کلام و سلام
    من امسال مدرسه نمیرم بزار هر غلطی می‌خوان بکنن

  • یک معلم بازنشسته ارسالی در

    سلام.من۴۰ساله معلمم.کار معلم راهیچ کس وه یچ نرم افزاری نمیتواندانجام دهد.اما درشر ایط فعلی بازگشایی به صلاح نیست وخسارتهای جبران ناپذیری دارد.جناب وزیربه جای شعار دادن امکانات مدارس رابیشترکن.تبلت برای د انش آموزولبتاب برای معلم واینترنت وحقوق مکفی به معلمان.

  • ناشناس ارسالی در

    تاسف باید خورد.

  • الکل ارسالی در

    آقای وزیر شما کاره ای نیستی ما اگر بخواه یم بچه هامون میان مدرسه مثل اینکه تعطیل کردن مدرسه تو اسفند رو توسط دانش آموز ها رو زود فراموش کردیم

  • ناشناس ارسالی در

    آخه برای تو چه فرقی میکنه که بچه مردم چی براش اتفاق می افته،اصلا من موندم واسه چ ی اسم تو رو گذاشتن مسئول اصلا معنی شو می دونی بچه کلاس اول چطور فاصله گذاری رعایت کنه دانش آموز فنی و حرفه ای چطور آنلاین درس بخونه اگه کرونا ماله همه چرا تو بای د جلسه غیر حضوری بگیری بعد بچه های مردم باید برن مدرسه

  • مسعود ارسالی در

    باسلام من معلمی هستم با۲۴سال سابقه برای کلاس آنلاین یک گوشی یاتبلت نیازدارم اما حقوقم به خرید۵میلیونی یاحتی ۲میلیونی نمی رسه چون باید یک گوشیه با حافظه داخلی بال ا وسیستم جدید داشته باشی تا بتونی فیلم و محتوای آموزشی درست کنی حالا با این وضعیت بهتره به جای استرس دادن به معلمین ووالد ین بچه ها فعلا ۳ماه بازگشایی رو عقب بندا زین تا بعد اگه وضعیت ثابت شدکلاس هارو شر وع کنیم اگه نشد ۳ماه دیگه میشه آموزش رو جبران کرد اما آموزش بی کیفیت رو نمیتونیم جبران کنیم بچه ها بااین روش چیزی یاد نم یگرن ولی از نظر قانونی مدرک اون کلاس رو دارن یعنی سخت تر شدن آموزش برای دوران بع داز کرونا

  • ناشناس ارسالی در

    تورا خدا بفهم نفهم.. بچه ابتدای چی میدون ه از فاصله اجتماعی.. چطوری نصف روز ماسک بزنه.. من که نمی فرستم

  • لیلا ارسالی در

    تا این وزیر شهدای دانش اموزی ومعلمین کرو نا تقدیم کشور ما نکند دست بردار نیست‌ .ا نشاا... استیضاحش می کنندو رای عدم کفایت می گیردو فرزندانمان وخودمان از شرش راحت میشویم

  • ناشناس ارسالی در

    اینجا ایرانه هرچی به نفع ملت باشه انجام نمیدن.. یک احمقو گذاشتن اونجا برای بچه ه ای مردم تصمیم میگیره.. به این نظرها نگا ه کن ببین کی موافقه

  • یاس ارسالی در

    بچه خودت هم می فرستی مدرسه؟

  • ناشناس ارسالی در

    من که فقط از مجلس میخواهم این وزیر بی لی اقت وبی کفایت را استیضاح کند

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر صبح بلند مشه یه حرفه دیگه مزنه تا ا لان چه قدر تصمیمم گرفتن آخه یا بگد برم م درسه یا بگد نرم تموم بشه هر روز مگد مدرس ه باز مشه فرداش مگد باز نمشه

  • ناشناس ارسالی در

    مردم حرف های این وزیر نابخرد رو جدی نگیر ید. ایشون درد آموزش و پرورش حس نمیکنه. ک سی که از اول از بدنه آموزش و پرورش نبوده چطور شرایط حاکم بر مدارس را درک می کند. اگه مردم متحد باشند حرف اینها خریداری ن خواهد داشت.

  • محمدیوسفنیا ارسالی در

    ازتمام شما مسولان خبر وغیره تقاضا میکنم این پیام رو به قاطل دانش اموزان که فقط بخاطر خودنمای چنین تصمیمی گرفته برسانید که هرگز درهیچ شرایطی بنده وامثال بنده بچه زیادی ندارن که بادست خودشان به قتل گاه بفرستند اگه بفکراینده این مملکت بودی باجان و دل مواطب این اینده سازان وفرزندان مامیشدی بیخود نگو ما مراقب بچه های مردم هستیم مگه میشه تووضعیت قرمز زرد بچه بفرستیم مدرسه واقعاجای تاسف داره


  • فرهنگی ارسالی در

    سلام من و فرزندم امسال کرونا گرفتیم با وجودی که درمان شدیم ولی عوارض اون هنوز همراهمونه، میدونم اگر یک نفر تو کلاس ناقل باشه چه بلایی سر بقیه میاد. خواهش می کنم برای فرستادن بچه‌ها تون به مدرسه عاقلانه تصمیم بگیرید. یکسال عقب ماندن از درس خیلی بهتر از گرفتار شدن به این بیماریه. خواهش می کنم کسی با جون خودش و بچه اش بازی نکنه، چون اگر به گفته خیلی ها بچه‌ها زود درمان میشن ممکنه والدين گرفتار بشن.

  • فرهنگی ارسالی در

    سلام اقای وزیر شما که این همه نظر میدی عملت کو فقط دروغ الان بچه من مدرسه ای میره که حتی پول اب وبرقش را هم خودمان میدیم ۳۰۰دانش اموز داره همه از طبقه پایین حتی دریغ از یک صابون مایع چون بوجه ندارند خودم جز انجمن هستم میدانم شما ها که خیالتان راحته بقیه را ول کن اگه بچه من تو مدرسه کرونا بگیره مسولش کیه تو میای خرجش را بدی ۱ تومان وام دادید دارید کم میکنید بعد میخواهی خرج مریضی بدی

  • عبدالله ارسالی در

    چشم اقای وزیر هروقت نوه ات را فرستادی مد رسه ماهم میفرستیم خیلی خوش خیالی شما همه معلم سر خونه دارین لطفا کارشناسی کن بیس واد.

  • معلم ارسالی در

    من یک معلم هستم پارسال از همکارانم در رو زهای قبل انتخابات کرونا گرفتم ۵۷ روز کرو نایم طول کشید وهنوز هم از عوارض ان جان و تنم راحت نشده .حتی در یک ماهگی گرفتاریم به کرونا بیمارستان هم قبولم نکرد وحتی پو ل سی اسکن که میگویند برای کرونا نمگیرند را هم گرفتند.حالا با این اوصاف وزیر عزیز تر از جان دولت چگونه از جانم نترسم اگه د وباره بگیرم چه کنم .دردش را تو تحمل میکن ی .الهی که تو هم بگیری بدانی که جان چقدر شیرینه.

  • ناشناس ارسالی در

    بیشتر مدارس ۶ تا پایه ابتدایی رو با هم د ارن و خودتون میگید زدن ماسک برای بیشتر ا ز دو ساعت خطرناکه و باید حتما فاصله بیشت ر از ۲ متر رعایت بشه اگه کلاس ها ۴۰ تا د انش اموز داشته باشه میشه ۲۰ نفر یک روز د ر میون چه جور میشه تو کلاس فاصله ۲ متر ر و رعایت کنن

  • ج. مروی ارسالی در

    جناب وزیر بچه منو هنوز ثبت نام نکردن،میگن جا نداریم، شعار ندین،هرجا میرم میگن خوب وقتی جا ندارن کاری نمیشه کرد،اینارو که مسئولین نمیخونن ولی من مینویسم،سرایدار مدرسه میگه یک میلیون بده ثبت نام میکنن، اینه آموزش رایگان،دبستان شهید شاملو مشهد واقع در گلبهار،مدیر خانم غلامپور، خجالت میکشم از بچم که بگم پول ندارم مدرسه نرو

  • ناشناس ارسالی در

    یک سال مدارس تعطیل شوند هیچ اتفاقی نمی‌افتد لطفاً به فکر جان فرزندان ماباشید یک سال دورتر بیکار شوند هیچ مشکلی پیش نمی آید

  • نگین ارسالی در

    آقا ی وزیر به این هم فکر کنید که قبل از بازدید از مدارس نظر ندید وقتی تو یک کلاس 20 متری 40 تا دانش اموز جا دادید کدام پروتکل بهداشتی ؟؟؟؟ دلتان خوشه چون عضوی از ما مردم نیستید نشستید و از دور دست تکان میدید برای ما

  • فاطمه ارسالی در

    همون واقعا!!!
    اینادلشون به حال مرد م نمیسوزه که دنبال منافع خودشونن وگرنه ی ه همچین مسئله مهم وجدیییوهرننه من قریبمی میخواست براش تصمیم بگیره معلوم بودچی می گفت.
    فکرکردن مردم عقب مونده ان باچ ندتادلیل بی منظق همه رومیخوان بیچاره وعز ادارکنن طوریم صحبت میکنندانگارکه بحث بحث ه۱روزه

  • مختار ارسالی در

    جناب وزیر لطفا شما قبل از این که جان دا نش آموز و معلم به خطر بندازی، فکر زیر سا خت های آموزش مجازی می کردید .شما به مسئو لین بالا دستی می گفتید اینها بچه های لبن ان و سوریه هستند .مطمئن باشید به هر دانش آموز تبلت و اینترنت رایگان داده می شد.

  • ناشناس ارسالی در

    خودت اصلا بچه مدرسه ی داری مردک که برا ه زاران بچه تصمیم میگیری میخای بچه هایی ما رو بکشتن بدی

  • مادرم ارسالی در

    بچه هامو نمیفرستم مگه دیوانم با طناب پوس یده این حضار بچه هامو هلاک کنم

  • نیلو ارسالی در

    خدایا ما چه گناهی کردیم که نمیتونیم وزیر های لایق و عاقل داشته باشیم ؟ چرا هر کس وزیر میشه احمق هست توی این مملکت

  • داود ایمانی ارسالی در

    برای عزاداری تو مسجدهایی که سقف بلندی دارند می گفتند مغایر پروتکل های بهداشتی و مراسم باید تو فضای باز برگزار بشه
    حالا چی شد به مدرسه که رسید پروتکل تغییر کرد؟
    ،،پیتر دراکر: نگویید کشور توسعه نیافته بگویید کشور با مدیریت ضعیف،،

  • قباد محمودی ارسالی در

    باسلام جناب وزیر محترم باید منتظر دستور ستاد کرونا باشی وضعیت موجود در نظر بگیر ی جان بچهای مردم مهمتر از تحصیلشون است به جای اینکه صورت مسله پاک کنیم باید م سله حل کنیم باید واکسن کرونا بگیریم دیگه تعارف نداره اگه هم خودمون داریم مردم و اکسینه کنیم چون بااین وضعیت اختلاف سلیقه در اموزش به وجود میاد

  • م ارسالی در

    اخه بچه مگه میتونه چند ساعت ماسک بزنه .ت و حالت عادی بچه ها یه جا نمیشینن. حالا ب ا این اوضاع چکار میشه کرد

  • :/ ارسالی در

    😂باشه چون تو گفتی فقط

  • ناشناس ارسالی در

    راستی بیا آقای وزیر حقوق های خودمان را عوض کنیم

  • مادر نگران ارسالی در

    آقای وزیر اگر می خواهید بچه هارا بکشید ب ا روش های دیگر این کار را بکنید با جان بچه های ما بازی نکنید این بچه ها آینده م ملکت هستند باید زنده بمانند تا امثال شما بر انها حکومت کنید و نطرات خود تان را ب ر آنها تحمیل کنید پس آنها را زنده نگه دا رید و مدارس را باز نکنید کشتار دسته جمعی راه نیندازید

  • Mina ارسالی در

    اقای وزیر شما مسئولیت بچه های مردم رو قب ول میکنید درسته منه دانش اموز دوست دارم درس بخونم و برم مدرسه ولی مادر بزرگ پدر بزرگ پیری که توی خونه هستن گناه دارن

  • مادرنگران ارسالی در

    توروخداشورنزنین .پدرمادرهای عزیزم.نفرستی ن مدرسه.والله بخدانه نمره کم میکنن .نه ا نظباط.این وزیرآموزش وپرورش.بادخورده توسر ش.میگه منم هستم.هی زر میزنه .حرفاش همش ب ادهواست.‌نمیدونم چی میزنه شبا صبح .گستاخ ترمیشه.حالابگوببینم قبل ازکروناچه گلی به سربچه هایه مردم زدین کلاسی که ۵متردر۶ م ترهست با۳۵ نفرحالانصفش کن میشه ۱۷.پنجره بازپنکه هم روشن.یکی عطسه کنه.بخدااین مرد ک اصلا دودوتاچهارتاهم نکرده.فکرنکرده .تص ویرسازی کلاس نکرده تومغزش .خدابدادمابرسه .خجالت نمیکشه .هی فک میرنه😡😡😡😡

  • مهرداد ارسالی در

    جناب وزیر،اغلب مدارس کشور خدمتگزار ندارن د.چون سالهای قبل اکثر نیروهای خدماتی را به آموزشی تبدیل کردند.من با ۹۵ دانش آموز و سرانه ناچیز از دانش آموزان کمک میگیرم .ماهی یکبار مدرسه را تنظیف کامل میکنیم.ب ا شرایط بوجود آمده مسئول اجرای بهداشت و سلامت کیست با این سرانه های ریالی؟درضمن خودم هم طول هفته تدریس میکنم.!

  • ناشناس ارسالی در

    خودت با ویدئو کنفرانس یه جلسه دونفره برگ زار میکنی حالا میخوای یه مدرسه با سیصد د انش آموز و چهل تا عوامل مدرسه حضوری باشه بی شرف؟؟؟ مردم بمیرن یارانشون بمونه برا شما که باهاش جنایت کنید؟؟

  • والدین ارسالی در

    اقای وزیر ما میدونیم شما دغدغه اموزش رو دارین شما تکلیفتون رو به خوبی انجام دادین خواهشا اینبار کوتاه بیاین سلامت بچه های ما مهمتره
    وزیر محترم شما خودتون ویدیو کنفرانس میذارید ولی معلم ودانش اموز باید در یک محیط بسته کلاس تشکیل بدن
    چرا فقط از معلما مایه میذاریدجناب عالی یک هفته مثل یک معلم سر کلاس حاضر بشین بعد برای نسخه تجویز کنین

  • احمدی از بهبهان ارسالی در

    اقای وزیر ومعاونین ومدیان استانیش بچه ها شون رو بفرستن مدرسه
    ما که بچه هامو ن نمی فرستیممممممممممممم

  • داود ارسالی در

    تمامی جلسات وزیر وزرا و مدیران ادارات ب ه صورت مجازی و غیر حضوری برگزار میشه، که انسانهای بالغ و فهمیده ایی هم هستند و ت عداد شون هم کمتر از دانش آموزان یک کلاس هست. چرا خودتون میترسید جلساتتون را حضور ی برگزار کنید ولی توقع دارید بچه کلاس او ل ۶ ساعت در مدرسه حضور فیزیکی داشته باشه و کرونا هم نگیره؟ واقعا که....

  • مهدی ارسالی در

    وقتی مشکلی پیش میاد، اجرای برنامه را به تعویق می اندازند، شما باوجود بیماری 16 روز زودتر مدرسه ها را بازگشایی می کنید. چه عجله ای دارید؟
    هنوز حق التدریس معلمان را از اول اسفند 98 تا آخر خرداد 99 پرداخت نکردید.
    اگر دانش آموز یا معلم کرونا گرفت، چه کسی پاسخگوست؟

  • ناشناس ارسالی در

    اقای وزیرمدرسه نبایدبازبشه،خدایی نکرده د انش اموزطوری بشه کی جواب میدهد.من فرزندم رانمیفرستم

  • ناشناس ارسالی در

    امسال تو مدرسه درزمان امتحانات خرداد در هر کلاس ۱۲ نفر بودند که فقط سه نفر ماسک درست روی صورتش بود بقیه ماسک زیر چانه بر ای رفع مسوولیت داشتند واقعا وقتی بچه ها رعایت نمیکنند چه کار میشه کرد توی این شر ایط مجبوریم بریم مدرسه در کلاسهایی با تع داد۴۰ نفر با درهای بسته و .....🤧😪😷

  • نادر ارسالی در

    بچه من کلاس چهارمه چه جوری میتونه ازخودش محافظت کنه توی کرمانشاه کلاسشان ۴۰نفره هستش وتنها فرزندمه...
    شماخودتان مر اسم را انفرادی ویا ویدئو کنفرانسی برگزار میکنی

  • ولش کن ارسالی در

    چرا برنامه اسم برانه رو گذاشتید شاد والا از شادی فقط کلمه اش مونده بود که اونم ت ر زدید توش بچه ها اسم شاد و شادی میاد وز یر مخابرات و فوش میدن

  • ولش کن ارسالی در

    آقای وزیییر میتونی تو نیمکت مدرسه بشینی و ماسکت رو 3 ساعت سر جاش نگه داری اگه این کار رو تونستی بکنی و مثل عروسک های خیمه شب بازی نشی ما اولیای مدرسه هم میریم سر کلاس با بچه هامون

  • ماسک والکل ارسالی در

    جناب خان والا،وزیر محترم،کورید یا خودتون رو به کوری زدید،فهم دارید یاخودتان را ب ه کج فهمی زدید،بچه های ما گوشت قربونی نی ستن ها!!!!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر بیسواد هرچی وزیر تو دولت روحانی اوم د هرکدوم نالایق تر از اون یکی وزیر مناوی چ

  • معلم ارسالی در

    با سلام نظرات همه قابل احترامه.اما متاسف انه نمیدانم چرا هر اتفاقی تو این کشور می افته یکی پیدا میشه در مورد حقوق معلمها اظهار نظر میکنه. وام مسکن .خونه. ماشی ن.پس کو.
    من 20 سال پیش یه وام 5ملی ونی داشتم قیمت واحد 11 ملیون بود نتونستم بخرم وام فروختم.حالا نه وام میتونم بگیر م نه مسکن ملی نه مسکن فرهنگیان. خیلها مث ل من هستن.
    معلمها شدن سوژه بحث مرد م.چرا حقوق بقیه کارمندان اعلام نمیشه.؟؟؟ ؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیرمحترم آخه چراباجان بچه‌ای بیگناه بازی می‌کنی

    • ناشناس ارسالی در

      آقای ویزیر ما جونمون را از تو خیابون پید ا نکردیم پس الکی تصمیم نگیر ما باجونمون بازی نمیکنیم و شما هم نمیتوانید مارا به زور سر کلاس بشانید🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣

  • رحمان ارسالی در

    خوب اجباری برای حضور دانش آموزان نیست.هر کی میتونه تو خونه خودش آموزش بده. در ثا نی بنگرید ببینید آیا دیگر کشورها مدرسه ر ا تعطیل کردن؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به همه مردم عزیز کشورم اگه جان بچه هاتون براتون عزیز برید و همه بچه هاتون ا ز مدارس در بیارید از این طریق مجبور میشن مدارس تعطیل کنن. مدارس یا باز بشه و حضو ری فیزیکی باشه یا کلا تعطیل بشه بهتره. د یگر کشورها مدارس یک سال و برخیها برای دو سال تعطیل کردن اما کشور ما نمیخوا تعطیل کنه ؟؟؟ اخه مگه جون مردم کشورت برات عزی ز نیست؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    خدا بزرگ است

  • یک پدر نگران ارسالی در

    به عنوان پدر 2تا بچه محصل عمیقا متاسفم ب رای وزیر آموزش کشورم که جان سرمایه های آینده کشور براش اینقدر بی ارزشه که درشرا یط قرمز هم میگه باید برن مدرسه. من مهندس 40 ساله نمیتونم پروتکل هارو اجرا کنم او نوقت انتظار از بچه ها داریم که شق القمر کنند؟ من ترجیح میدم بچه ام بیسواد بمونه تا جزو آمارفوتی های اعلامی کرونا بشه

  • ناشناس ارسالی در

    ما که ازوقتی کرونا اومده رعایت کردیم حالا باید بچه روبفرستیم پیش اونهایی به همراه پدرو مادر بیشعورشان که به مسافرت، شمال ،پارک،پاساژ و.... رفتند وحالا هم که ناقلان خاموش هستند ببریم و بعداز یکی دوهفته کدام یک ازمسئولین قبول میکنند و اولیای محترم وشما میگویدرفتید مراسم محرم و بیچاره ومظلوم امام حسین
    حاضرم بچه بیسواد بمونه واما بادست خوم راهی قبرستان نکنم

  • معلم ارسالی در

    اقای وزیر از ماشین ضد گلوله ات پیاده شو یک سری به مدارس پایین شهر بزن جرات داری بیا دیگه چرا نمیای

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً گوسفند نباش آقای مسئول آموزش و پرو رش، جون بچه هامونو به بازی گرفتی.هر سریع یه چیزی میگی باز شه،باز نشه،ول کن بابا. ادم حسابی تر از تو نبود مگه تو رو گذاشتن پول مفتم بهت میدن‌

  • ناشناس ارسالی در

    اونی آقا یا خانمی که بالا نوشته دانش آمو ز نیاد اما معلم باید بیاد و بسه پول مفت خوردن آخه مگر عوضی از جیب پدرت میدی به م علما آشغال تو اگر خیلی بلدی گه اضافی بخو ر برو ببین کجا دارن خواهر ومادرتا میگان تو این مملکت آشغال

  • ناشناس ارسالی در

    مگه مغز هر خوردم که بچه ۷ سالم رو بفرستم مدرسه ؟ من بچه ام رو تا بیرون میبرم وقتی ماسک رو می زارم رو صورتش بعد پنج دقیقه هی بهش دست میزنه و هی باهاش ور میره تازه دستش رو هم میزنه به صورتش اونوقت چطوری انتظار دارین همچین بچه ایی ۶ ساعت ماسک رو صورتش باشه و پروتکل رعایت کنه؟

  • مشترک مورد نظر خاموش است ارسالی در

    اگه مدرسه باز بشه ایران دیگه دانش آموز ن داره الان اگه هم باز باشه هیچکس نمی ره ز ور نزنید منم نمی رم هرکی موافقه لایک کنه

  • کامران ارسالی در

    به نظر من ااین وزیر هیچ کاره است و الکی عر و گوز میکند.مگه میشه تو این شرایط مدر سه ها رو با حضور دانش آموز باز کرد؟من خو دم معلم هستم و ۲۸ سال سابقه کار .دو ماهه که کرونا گرفتم؛ و هنوز عواقب و آثارش از بدن من نرفته.چطور یک کدوک میتونه همچین شرایطی رو تحمل کنه.راجع به این مساله خیل ی باید با وسواس تصمیم گرفت.سلامتی از آمو زش خیلی مهم تره و اگه حتی یکسال دیگه هم عقب بیفته اشکالی نداره؛ ولی اگر خدای نکر ده چندتا دانش آموز مریض بشن یا جانشان رو از دست بدن؛ وزیر چطوری میخواد جواب بده؟ ؟

  • حسین ارسالی در

    من بعضی از کامنت های شما را خوندم از باب ت ادبیات اون هم در گروه فرهنگیان و دانش اموزان متاسف شدم ..ببینید واقعیت گرا باش یم .سایر سازمانها و نهادها هم دایر هستند و هم شلوغ مثل مترو و درمانگاه و بانک و غیره البته بچه ها معصوم هستند ولی حرف شن و تر از بزرگترهای ما این ماهستیم که با برنامه ریزی و تفکیک و تقسیم اقدام کنیم ..شیفت بندی ..لابد انتطار نداریم که امو زش تعطیل شود الان ۸ماهه که تعطیله حالا در هفته ۶ روز اگر تقسیم بشه و نطارت بشه و امکانات هم محیا کنند امکان داره ..

  • یونس ارسالی در

    به نظرمن بدترین اشتباه بازکردن مدارس درا ین برهه ی کرونا که روزانه 100تا300فوتی و 2000تا3000مبتلاوجود دارد می باشد که کار درستی نیست

    • ناشناس ارسالی در

      اما دوست عزیز بچه کوچک که زیاد آشنا به ب یماری نیست و جز ترس و واهمه که ما ایجاد کردیم براش چیزی نمیدونه ممکنه ماسک خود ر ا حتی برا تفریح با دوستش عوض کنه و این ی ک فاجعه خواهد بود بخصوص با این ماسک های کارتونی که اومده بازار

  • as ارسالی در

    اللهم عجل لولیک الفرج

  • محمد ارسالی در

    درود،
    آقای وزیر که نه ،آقای بزیر از تو بی عرضه تر در بین کابینه وجود ندارد چی شده تا حالا معلمان زیادی بودن ومهم نبودند دانش آموزان هم همین‌طور، چند ساله سرانه دانش آموزان را به مدارس نمیدی که مجبورن از والدین گدایی کنن، حالا دست ودل باز شدی وبودجه هایی را تصویب میکنی که خودت و نوچه هات بخورن،شش ماه اضافه کار معلمان رو واریز نکردی، واقعا که خیلی رو داری حالا همین ذره جونی هم که دارن میخوای ازشون بگیری،برو یه کم از وزیر علوم یا بهداشت وزارت رو یاد بگیر بی عرضه !!!!

  • مادر نگران ارسالی در

    وزیر احمق، اخه بیشعور تو خودت تو هفت تا لونه قایم شدی و زر میزنی میخوای بچه های مردمو به کشتن بدی ایشالا خودتو و بچه هات کرونا بگیری

  • ریحانه ارسالی در

    اگه میتونستید اداره کنید وزیر بهداشت تون کرونا نمیگرفت .جون بچه هامون مهم تر از تحصیلی که کتابهاش و حوزه علمیه تالیف میکنه

  • مادر دانش آموز ارسالی در

    آقای وزیر مثل اینک نفستون از جای گرم در میاد داغ فرزند نکشیدین ک این حرف رو می‌ز نید من هرگز اجازه نمیدم دخترم به مدرسه ب روداونم کلاس اول ک کنترل کردن این بچها ت و مدرسه سخته لطفکنید یکم مغزتونو بکار بگ یریدشما اگ ناراحت مدرسه هستین اگ بچه محص ل دارین بفرستین

  • ناشناس ارسالی در

    آقای‌وزیرپس چراخودت جلسات روغیرحضوری برگ زارمی کنی خودت با چهارنفرآدم‌نمی‌شینی‌بد ‌
    بچه های‌ما قربانی‌کروناشن ۵۰نفرب چه داخل‌یه‌
    کلاس‌که‌۱۲‌متر‌نمی‌شه‌ سه‌چهار‌نفرروی‌یه‌میز‌هنوزم‌
    می‌گه ‌کرونا‌نمی‌گیرن‌درک‌داشته‌باش

  • hani ارسالی در

    اول سلام بزنه به اون کمرت بچه سال اولی چ بفهمه فاصله اجتماعی چیه، دوم رفتی شرایط بهداشتی مدارس رو دیدی پول صابون و اب خو ردن رو از خانواده ها میگیرن،الان که کرون است که دیگه بدتر سوم تو شرایط هفته ای دو باز ضدعفونی مدارس چکاب دانش اموز رو رایگ ان انجام بده تازه ما فکر میکنیم چه رو بف رستیم یانه

  • ناشناس ارسالی در

    نشستی اونجا اتمام حجت میکنی، تخیلی بیخود میکنی که با جون بچه های ما بازی میکنی، م یخوام بدونم آقازاده‌ها ی خودتونم میرن مد رسه، یا خون اونا رنگینترازبچه های ماست

  • ناشناس ارسالی در

    خااااااااک بر سر بی عقلت که مثلا وزیری . وزیر مملک ت نیستی وَرَمی مثلا میخای چی ر و ثابت کنی اینکه حرفت رو به کرسی نشوندی 👊👊👊

  • مهردادالماسی ارسالی در

    این آدم مردم را چی حساب کرده، توی این چند ماه عوض اینکه مدارس را برای آموزش حضوری تجهیز کند، هیچ کاری نکرده غیرازحرف مفت زدن، حالا میخاد بچه های مردم و معلمین را به کشتن بده، اگر اینقدر به کارتون اطمینان دارید خودتان وکارمندانتان وبچه هایتان را بمدت فقط یک هفته با دانش آموزان درسر کلاسها حاضر کنید، این گوی واین میدان، آیااین جسارت را دارید ازپشت میزی که به آن چسبیده اید بروید درشهر ری درکلاس بنشینید، من خودم بچه ام را به مدرسه نمیفرستم بازور میخواهیداینکار را بکنید، اول بچه های معاونیتون، خودتون رابفزستییدبعد، البته نه داخل لباس‌های ضد کرونا، با سر ووضع معمولی، ازخدابترسید، اعمال هر بنده ای سنجیده خواهد شد، دراین ماه محرم ثواب شمر را برای خود نخرید.

  • ناشناس ارسالی در

    بچه هامون رو از سر راه نیاوردیم !التماس تفکر

  • ناشناس ارسالی در

    ببین با اون پررویی اون جا نشستی فکر کردی کی هستی که باید همه به حرفت گوش بدن من بچمو از سر راه نیاوردم که تو هرچی گفتی ب گم چشم مگه به حرفه توست من بچمو نمیفرستم میخوای زور کنی برو بینیم بابا

  • ناشناس ارسالی در

    هرچه از بالا آید خوش آید ما همه به حرف وزیر باید کوش بدیم.

  • امید ارسالی در

    وزیر آموزش وپرورش بفرمایید من ی دوقلو دخ تر وپسر کلاس اولی وی پسر کلاس پنجمی دارم چی جوری میتونم به بچه ها رسیدگی کنم واص لا بچه هام نمیتونند از خودشون مراقبت کنن د مدان تو خونه برای ی سرفه کوچیک گریه می کنند که مبادا کرونا گرفته باشند. بمب است رس شدند دیگه درس نمیفهمند به علی اصغر ام ام حسین گناه دارند. تو رو به حق نا امیدی علمدار کربلا اگر مسلمونی این کار را با بچه های ما نکن

  • مائده ارسالی در

    آقای وزیر شما هرچی دوست داری بگو من شخصه نمی گذارم بچه هام برن مدرسه سلامتی از همه چیز واجب تره یه سال دیرتر تو این مملکت مهندس و دکتر بدن اتفاق خاصی نمی افته روزش که کرونا نبود سالی یه بار هم زورکی مدارس تمیز میشد الان چه طور میخواین هرروز ضد عفونی کنید چرا فکر میکنید مردم نمی فهمن بس کنید حرف مفت نزنید جون بچه های مردم بازیچه دست شما نیست

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برای همچین وزیری

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ولش کنین چراجوش میزنین مگه زبونم لا ل اینا خدان که باید به حرفشون کرد ماوقتی بچه هارونفرستیم که نمیتونن بیان به زور ببرن بزارین خوشحال باشن که هر روز دارن ی ک زری میزنن من بچه ی سمپادیمو نمیفرستم چ را الکی جوش میزنین

  • ناشناس ارسالی در

    مدارس را ۶ ماه عقب بندازید تا از بیماری کاسته بشه یا حداقل واکسنش ساخته بشه

  • مثل همه مادرها نگرانم ارسالی در

    واقعا این آقای وزیر متوجه شرایط نیست نمی بینه خیلی از مردم هنوز کرونا رو جدی نگرف تن چرا هیچکس پیگیری نمیکنه؟اگه تو تک تک کلاسهای مدارس تهران بیاد و همه جا رو شخص ا ضد عفونی کنه فعلا صلاح نیست

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر نشستی واسه ی بچه من و بچه های مردم ک باخون دل بزرگ شده تصمیم میگیری بدون کوچکترین آگاهی و دانش از بحران موجود؟؟ بچه ی 8ساله میدونه پروتکل چیه که رعایت کنه؟ وقتی سی تاچهل بچه سر یک کلاس باشه چجوری و چه کسی میخاد کنترل داشته باشه روی این بچه های معصوم؟! گور پدر یاد گیری و آموزشی که با ترس و وحشت والدین هست. لطفا باجون بچه هامون بازی نکنیم

    • ناشناس ارسالی در

      جناب آقای وزیر،از مدرسه به اولیا اطلاع دادن که اولیا مواد ضد عفونی بیارن و مدارس ضد عفونی کنیم،شما تو تلوزیون اعلام کردید که به کلیه مدارس لوازم ضد عفونی دادید ولی همش دروغ دروغ دروغ،پارسال تو مدرسه ما اولیا اعتراض میکردیم به خاطر مایع دستشویی که همیشه خالی بود و خودمون به بجه هامون مایع میدادیم مدرسه میبردن،به نظر شما ما با چطوری میتونیم بچه هامون چطوری تو این شرایط بفرستیم تو مدارس،اگر خدایی نکرده اتفاقی براشون بیفته پاسخگو هستید.ما از اول کرونا داخل خونه نشستیم و رفت و آمد قطع کردیم و درست نیست شما با این تصمیماتون جون عزیزای ما رو به خاطر بنوازید.آموزش فقط غیر حضوری

  • Ak ارسالی در

    آقای وزیر جون بچه های ماازبچه های شما ع زیزترن چون بچه های شمابی زحمت بزرگ شدن ت لاشی برای شون نکردید

  • ستار ارسالی در

    تاسف می خورم که با چنین آدمهای بی وجدانی که در راس امور قرار دارند داریم رندگی م ی کنیم،مردک چرا حرف بی حساب میزنی، هنوز واکسنی براش پیدا نشده و روز به روز داره آمار بدتر و بدتر میشه آخه چیو باید به بچ ه یاد داد در صورتی که ما بزرگترها نمی دو نیم باید چه غلطی بکنیم

  • بیژن ارسالی در

    آدم دمدمی مزاج ایشونند.روزی یه حرفی میزن هتو کل تابستون نگاه کنید ببینید چن جور و چند مدل حرف زده...راجب افزایش حقوق معلم ا هم که با توجه به این تورم یه چیز کم اض اف شده روزی صد بار تو بوق و کرنا میگه ان گار این ادم حقوقا رو زیاد کرده.. تازه اگ ه حقوقی هم زیاد شده باشه.... بچه ها کنتر لشون سخته تو یه فضای کم... ستاد ملی کرون ا حواسش به معلما و دانش اموزا هست... این چه حرفیه که میزنی...خبر نداری از فلاکت و کمبود امکانات تو مدارس...مدارسی که اب و برق و کلاس مسقف درسی ندارن چه برسه به پروتکل های بهداشتی و وسایل بهداشتی!!!!! اصلا متوجه جون بچه های مردم هستی... که ت اکید رو حضور و حضوری داری... روزی چن نفر داره میمیره !!!! انگار تو باغ نیستی... سیستم رو جور دیگه پیاده و سازمان دهی و م دیریت کنید...والا

  • رضا ارسالی در

    اولأ: واقعأ برای ملت ایران متاسفم که همچ ین شخصیت نایابی وزیر آموزش و پرورش ماست، آقای ...اگر آموزش و پرورش ما مهم و با ار زش بود که تو رو وزیر انتخاب نمیکردن،تویی که حتی خودت نمیفهمی چی داری میگی!!!!! ثانیأ :
    به والله قسم خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه،شما که از هیچ چیز و هیچ کسی ترسی ندارین و هر مزخرفاتی که دلتون میخواد رو بلغور میکنید لااقل از خد ا بترسید ،روزی در برابرش به تک تک کارهات ون جواب خواهید داد،تو این دنیا که مارو . ..فرض کردید و هزار جور دروغ و دغل و ...ب ارمون کردید،انشاالله در آن دنیا خواهید د ید که خدا ناعوذ بالله اون چیزی نبود که م ارو فرض میکردید ،
    وااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااای به حالتان

  • شهروند ارسالی در

    مردم بیایید باهم همگی بچه ها رو نفرستیم هم صدا باشیم یه بار

  • رها ارسالی در

    آدم دمدمی مزاج ایشونند.روزی یه حرفی میزن هتو کل تابستون نگاه کنید ببینید چن جور و چند مدل حرف زده...راجب افزایش حقوق معلم ا هم که با توجه به این تورم یه چیز کم اض اف شده روزی صد بار تو بوق و کرنا میگه ان گار این ادم حقوقا رو زیاد کرده.. تازه اگ ه حقوقی هم زیاد شده باشه.... بچه ها کنتر لشون سخته تو یه فضای کم... ستاد ملی کرون ا حواسش به معلما و دانش اموزا هست... این چه حرفیه که میزنی...خبر نداری از فلاکت و کمبود امکانات تو مدارس...مدارسی که اب و برق و کلاس مسقف درسی ندارن چه برسه به پروتکل های بهداشتی و وسایل بهداشتی!!!!! اصلا متوجه جون بچه های مردم هستی... که ت اکید رو حضور و حضوری داری... روزی چن نفر داره میمیره !!!! انگار تو باغ نیستی... سیستم رو جور دیگه پیاده و سازمان دهی و م دیریت کنید...والا

  • لیلا ارسالی در

    سلام
    من هم بچه هامو نمی فرستم.یکیش کلاس دومه.
    به همون دستگیره دری دس ت بزنه که همه دست زدن.
    سرویس مدرسه ، ابخوری، دستشویی.
    مگه می شه بهش ح الی کرد که این کارو بکن اون کارو نکن.
    خودم بیماری زمینه ای دارم.ناقل بشه م ن می میرم.هرچند عمر دست خداست.

  • ناشناس ارسالی در

    پس چرا نظر رو منتشر نمیکنید،چرااااااااا?

  • لیلی ارسالی در

    من یک دبیرم ولی به خاطر اینکه بچه کوچک دارم و از دو هفته پیش به مدیر مدرسه غیرانتفاعی اعتراض کردم که چرا من را با ۱۲ تا شاگرد توی یک کلاس کوچک گذاشته من را اخراج کرد چون از اول شهریور بعضی مدارس شروع کردند کلاسها را و این حق نیست که بعد از این همه زحمت و درس خواندن و تدریس دستمزدم این باشه

  • ناشناس ارسالی در

    در کلاس های کوچک غیر انتفاعی هیچ پروتکلی رعایت نمیشه و طبق روزهای عادی همه پیش هم مینشینند البته مدارس دولتی هم به علت جمعیت بالا همین طوره وجدان که نیست بچه های بی گناه مردم و معلم های زحمت کش هم بچه کوچک دارند

  • سعید ارسالی در

    این وزیر فقط بلده حرف بزنه دریغ از یه ذر ه کار البته کاش حرف راست میزد کلا در حال مغلطه است

  • ناشناس ارسالی در

    مردم عزیز اگر همه با هم بچه هاتون را نفر ستید کلاسی تشکیل نمیشه و مجبور میشند کلا سها را مجازی کنند من دبیرم و از ابتدای ش هریور برای دبیرستان کلاس رفتم البته فقط یک جلسه و چون به جمعیت و رعایت نکردن پرو تکل ها اعتراض کردم مدیر غیرانتفاعی اخراج م کرد اصلا و ابدا پروتکل های بهداشتی رعا یت نمیشه به خدا قسم رعایت نمیشه خوداتون به فکر بچه هاتون باشید والسلام

  • دانش اموز ارسالی در

    میگم اقای وزیر شما بچه داری؟احتمالا بچه هات بزرگن یا معلم خصوصی دارن،ما چجوری بی ایم مدرسه اونم تو این وضعیت بل بشو اقااا اا به کی بگم من کرونا بگیرم کی میاد جواب میده درکتون نمیکنم اصلا نه میتونم برم ن ه میتونم نرم سال اول تجربی چه خاکی تو سر م بکنم من

    • ناشناس ارسالی در

      من بچه مریض دارم یعنی اگراتفاقی واسش افت ادآقای وزیرجوابگومن هست

  • ناشناس ارسالی در

    امروز روز چهارشنبه اخبار گفتند که برای ب چه‌ها سیمکارت می اندازیم یک سیمکارت بچگا نه واقع اگه بچه‌ها برن مدرسه واقع کرونا میگیرند یک سیمکارت بچگانه بدارند دیگه؟ ه مه چه به اندازه ی خودشو میاره، ازتون خوا هش می کنم که نزارین مدرسه برندیعنی واقع این کرونا ازش میترسه

  • علی ارسالی در

    آقای محترم عرب پرست اینطوری نسل ایرانی از بین نمیره با دارو دستت یه فکر دیگه کنید شما که همه چیه این مملکتو داری میبرین دیگه اتمام حجت نداره

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر آموزش خوبه اما به شرطی ک بچه ایی ک میره مدرسه سالم برگرده و برای آینده کشور مفید باشه وقتی بره کرونا بگیره حداقل بیسواد ولی وجود داره واسه پدر مادرش تو خودت پدر نیستی ک آنقدر ظالمانه تصمیم میگیره کدوم امکانات رو دارین ک پروتکل میگی آخه وزیری ک آنقدر ناتوان هزینه مدرسه رو بده هزینه مدرسه دولتی رو مردم میدن چرا تصمیم ب این بزرگی رو میگیره

  • جعفری ارسالی در

    متاسفم واسه آموزش و پرورشی که همچین آدمی میشه وزیر و به خودش اجازه میده با جون آدمها بازی کنه
    یه مریض کرونایی 49 نفر رو میتونه درگیر کنه
    آیا کم نیست تعداد کشته هامون؟
    این دستور شما خیلی از بچه ها رو قرار از والدینشان بگیر و خیلی ها رو بدون پدر و مادر بکنه
    تو فضای بسته همه آلوده میشن اینجا فضای باز نیست یه مقدار نمک ممکنه تو دریا ر
    بریزید بگید شور نمیشه ولی در لیوان بله در فضای کوچیک امکان سرایت بیماری تساعدی بیشتر میشه

  • یک مادر 👼 ارسالی در

    آقای وزیر من یه مادرم چه تو دلت بخواد چه دلت نخواد من بچمو نمیفرستم مدرسه هر وقت دست از دروغاتون برداشتین برای بچه های م ا تصمیم بگیر لطفا 😡😡😡

  • ناشناس ارسالی در

    یک وزیر چه اندازه باید بی فکر باشه که هم چین حرفی بزنه و بگه مدارس باز شن واقعا ج ای تاسف داره که ادم میبینه جون بچه ها چه آسون معامله میشه

  • دانش اموزی که درحال انفجار است ارسالی در

    وزیر محترممممم چرا روزی ده بار حرفت و عو ض میکنی تکلیفت و با خودت مشخص کن بعد بیا نتیجه نهایی و اعلام کن من که ترو میشناس م،فردا میای میگی فلان کنین بهمان کنین اق ا ما مدرسه نمیریممممم تو جوابگویی اگه کر ونا بگیرن دانش اموزا؟تو خونه ات نشستی هر روز یه تز جدید میدی...
    بابا خسته شدیم از دست این دولت و مسئولاش جمع کنین خودتونو

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر محترم چرا خودت جلسات رو غیر حضوری ب رگزار می کنی ؟

  • سحر ارسالی در

    سلام به نظر مدرسه باز بشه نشه خانواده است که تصمیم میگیره ریسک کرونا رو بپذیره.دانش آموز ناقل میره دستشویی سرویس بهداشتی استفاده میکنه نفربعدی پشت سرش میره اونم استفاده میکنه کرونایی میشه چطور میشه این فاصله برای حداقل ۵۰ بار ضدعفونی کرد هربار ؟؟

  • کیمیا هداوند ارسالی در

    سلام
    من اگربچم مریض بشم کی جوابو منو میده خواهشا اینکار نکنین یا انلاین مجازی بزارید اگر مدرسه تعطیل میکنیدد

  • نرگس ارسالی در

    باعرض سلام.اینجانب پرسنل درمان اصفهان هس تم و به اطلاعتون میرسونم که بیمارستان ما سانتر کرونا است و در حال حاظر ای سی یو پره از بچه های هشت تا پانزده ساله و تازه پیش بینی شده تا ده الی چهارده روز دیگه وضعیت بدتر میشه.حالا من نمی دونم با این وضعیت باز هم میشه بچه ها را به مدرسه فرس تاد؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چراهمان شبکه امید،شادکه دراختیارفقی روغنی با رادیووتلویزیون کارش راپیش بردرا تقویت نمیکنید؟درزمان های عادی وسلامت سال های گذشته ۱۵روزاول بازگشایی مدارس ازصدای سرفه وعطسه شاگردان نمیشدبراحتی درکلاس ت دریس کردویااززیادی غیبت بچه هاناخواسته ت دریس به روزهای دیگرموکول می گردید، ازتشو یش ونگرانی جامعه کاسته می شود،مسئولین مح ترم بچه ها درکلاس های غیراستانداردبا چند ساعت ماسک بازدهی یادگیری نخواهندداشت بهت رنیست ازآموخت هایمان وعمل به آنهابهره بگ یریم وبقول ابن خلدون درزمان سرما وگرما گ رسنگی وتشنگی وخستگی وخواب عدم سلامت جسم وجان نهایتایادگیری رابه زمان مناسبش واگذ اریم ،آیااکنون جامعه جهانی ازنظربهداشت د رسلامت بسرمیبرد،شماتضمین سلامت تحصیل درت مامی مقاطع رادرآموزش ازراه دورازطریق صدا وسیما درسال جدیداستارت بزنیدبخوبی درسال گذشته نتیجه گرفتیم.هزینه سرویس مدارس راو الدین خرج اینترنت میکنند! ازاین حرف وحدی ث های نا مربوط رهایی مییابیم ادعا میکنیم خیلی حالیمونه اما یادنگرفتیم حرفهامونون بااحترام وادب زده نظرات یگدگررا ارج بنه یم!!!

  • ناشناس ارسالی در

    من که فرزندم رو نمیفرستم مدرسه. تمام .

  • محمد رضا دهقان ارسالی در

    کسی که دانش آموزه دنبال تعطیل شدن مدرسه نیست و همیشه دنبال آموختن است و معلم هم دنبال تعطیلی مدرسه نیست که یکی بخواد رو دستش آب پاکی بریزه.
    یه برنامه در پ یت به نام شاد درست کردند و اصلا تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست.
    آقای وزیر شما اگه بخواهید هم نمیتوانید در بستر فض ای مجازی آموزش موثر داشته باشید چون تا د یروز با فضای مجازی غریبه بودید و زیرساخت لازم رو هنوزم نمیتوانید ایجاد کنید.
    چون پولی که قرار بود خرج تکنولوژی آمو زش کشور بشه تو جیب توله سبحانی هاست که ب اهاش اون ور آب کرونا رو شکست میدن.

  • ناشناس ارسالی در

    تو را به نام انسانیت قسم یه فکر ونظر اساسی بدین جون غنچه های بیگناه در خطره.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که متاسفم براتون اقای وزیر

    • ارجمندی ارسالی در

      آقای وزیر اگر میخواستی شل بگیری از اول شل میگرفتی حالا که سفت گرفتی شل نکن پول مفد به معلم ها میدی ناراحت هستی میخوای ب چه ها و خانواده مردم رو به خطر مرگ ببری افراد ثروت مند اگر این مریضی رو بگیرن د اداش رو پیدا میکنند ولی وای برآن روز که آشغال کم در آمد بگیرن که ۸۰درصد مردم ایر ان کم در آمد هستند

  • ناشناس ارسالی در

    من به شخصه تعطیل شدن مدارس رو میخوام

  • علی ارسالی در

    خدایا مارو از شر هرچی مسئول نالایق و از خدا بیخبر محفوظ بدار ...

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان اگر همه پدر ومادر یک تصمیم همگانی بگیرن از 15 شهریور نفرستن مدرسه کی میتونن به زور ببرن نه پس همه نباید بفرستن بچه هاشون رو سر کلاس .من خودم به شخصه دو تا دانش اموز دوم ابتدایی ومتوسطه اول دارم به هیچ عنوان نمیفرستم مدرسه.وزیر برا خودش ببافه وبدوزه

  • Xx ارسالی در

    لطفا حرف مفت نزن بچه ها گناه دارن چرا بایدخودشون و خانواده هاشون یا معلمای بنده خداشون به خاطر حماقت تو و امثال تو ازبین برن

  • علی ارسالی در

    آقای محترم احتیاج نیست این کارارو کنی که نسل ایرانی از بین ببری دیگه چیزی نمونده مردم تو این 40 سال کم کم از گشنگی و غم وغصه از بین میرم چیزی نمونده از دولتی عر بای گشنه دورورمون سر اونا سلامت باشه

  • ناشناس ارسالی در

    افسوس که ستاره ها سوختند 😔😔

  • ناشناس ارسالی در

    من نه مدرسه باز شه میرم ونه از آموزش مجا زی چیزی متوجه نمیشم چون اصلا خوب تدریس نمیکنن برنامه های آموزشی تلویزیون رو میز ارن میگن همینو بخونید .حالا یه سال مدرسه بسته باشه چی میشه مگه مدرسه از جون خودم ون عزیز تره

  • پدر ارسالی در

    وزیر غلط کرده. مگه جون بچه هامون رو از سر راه آوردیم؟

  • مهدی ارسالی در

    توی زمستون نه تنها مشکل کرونا هست بلکه میشه گفت آنفلوانزا یا سرماخوردگی خودشون تهدیدی بیش از کرونا هستند در صورتی که دانش آموزی هم سرما بخورد هم به کرونا مبتلا شود درصد درمان او صفر است، زیرا هم ویروس کرونا و هم ویروس سرماخوردگی در شش ها و ریه ها هستند. وای که چه غوغایی میکنند

  • اولیای دانش آموز ارسالی در

    سلام کرونا تمام نشده منم فرزندم را به مدرسه نمی فرستم چون کسی که ناقل خبر نداره کرونا داره یا نه سلامتی فرزندم از همه چیز مهم تر برام

  • طاهر ارسالی در

    بنظرم اوضاع چنان بد داره پیش میره که چندان فاصله ای با ایجاد آشوب و تنش در جامعه اونم در خیابان ها نمونده.. ملتی معترض به بازگشایی مدارس و حاکمیتی بیخیال که مث کبک سرشان را در برف فرو برده اند که نهایتا این مسئله میتونه حکم مرگ برای فرزندانمان رقم بزنه .. نه به بازگشایی مدارس

  • مسلم ارسالی در

    مسئولین که جلساتشون در فضای مجازی برگزار میکنن باید از فضای واقعی مملکتی که غول کرونا داره اونو می بلعد بی خبر و از همه مهمتر بی اعتنا باشد.. ننگتان باد

  • مهدی ارسالی در

    جناب وزیر مطمئن باشید بدلیل اجتماعاتی که در مراسم محرم صورت گرفته بزودی شاهد شیو ع ویروس کرونا در چندروز آینده خواهیم بود با بازگشایی مدارس احتمالأ درصد شیوع این ویروس بیشتر هم خواهد شد. آقای وزیر اگر فرزندان ما دچار این بیماری شوند آیا شخص شما بعنوان وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی وا لدین هستید. ویا اینکه میخواهید مانند دیگ ر اعضای دولت روحانی مشکلات و بیماری کرون ا را به گردن خود مردم ویا اینکه دیگر کشو رها بیندازید.جناب وزیر کشورهای دیگر که م دارس درآنها بازگشایی شد آلان همه دچار مش کل شدن. درایران که مسائل امنیتی و بهداش تی درمدارس نسبت به کشورهای پیشرفته درحدص فراست

  • معلم ارسالی در

    آقای وزیر به خدا تیپ وحرف زدنت مثل هندوا نه فروش های دوره گرد است که با اینکه فره نگی هستی ولی هیچ درک وشعور بهداشتی از خط ری که بچه های مردم را تهدید می کند نداری . اگر بچه های مردم بیمار شوند وبمیرند ت و جوابگوی خانواد ههایشان هستی پس مثل یک انسان منطقی و فرهنگی باشعور صحبت کن نه ا ینکه فقط شعار بدی

  • پپسی ارسالی در

    اتمام حجتتون تو ...... ننتون پفیوزای بی همه چیز .. مگه بچه های مردم از سر راه آوردن

  • میترا ارسالی در

    وزیر محترم و کاردان!!! آخه کدوم پروتکل ب هداشتی !!مدارس به اون بزرگی محوطه بزرگ ح یاط سالن کلاسها دفاتر و سرویس آبخوری دست شویی ها کدوم رو مدیر بی چاره تمیزه کنه ؟؟با کدوم بودجه سرانه وزارت آموزش پرورش مگه مبلغی داده به حساب مدارس خدایا چقدر پرو هستید !هزینه این چیزها رو گفتید بر ع هده مدیر ومشارکت اولیااا و نهاد مربوطه!! پس شماها بوقید ؟؟؟معلم وخانواده ها رو تو این شرایط اقتصادی بیچاره کردید یکسره سر شون تو گوشی باشه و هزینه نت و موبایل شخص ی. تا حالا که اشعه ی موبایل ضرر داشت؟ورو د به دنیای مجازی مضرنبود برای بچه ها؟؟ ا صلا یکسال آموزش تعطیل بشه خیلی بهتره مثل دوسال اول انقلاب فرهنگی که تعطیل شد؛مگه چیزی شد؟دراموزش مجازی هم دانش آموزان اف ت شدیدی برای سال بعد خواهند داشت !

  • ایران ارسالی در

    برای دانش آموزان امکانات لازم زر ی آموزش غیر حضوری فراهم کنید وحرف مفت کمتر بزنی د

  • مبینا ارسالی در

    به نظرمن مدرسه ها رو باید کلا تعطیل کنن حضوری که خطرناک غیر حضوری آدم درس یاد ن میگیره مخصوصا رشته کامپیوتر بعضی درس هار و باید حضوری رفت یاد گرفت😐😐

  • . ارسالی در

    آقای وزیر بازگشایی مدارس یعنی قتل عام دانش آموزان اگر بچه ها چند ماه دورتر بع مدرسه بروند چی میشه آموزش حضوری کرونا رو بیشتر افزایش می دهد و غیر حضوری هم که بازدهی کمی دارد هداقل مدارس رو سه ماه دورتر باز کنید تا تکلیف واکسن ها معلوم شود

  • معلم ارسالی در

    چرا نظرات مردم را منتشر نمی کنید؟

  • ناشناس ارسالی در

    اون همه دکتر و پرستار که کرونا گرفتن و م ردن لابد بلد نبودن ماسک بزنن یا پروتکل ر عایت کنن.
    جناب وزیر محترم ما حتی د انش دکتر تا و پرستار ها رو نداریم . هر ر وز ماسک جدید و لباس گان نداریم .
    بچه ها توان ماسک زدن و مراقبت رو ندارن . وزیر بهداشت هم کرونا گرفت
    لابد ا ونم بلد نبود دستش رو بشوره.

    خواهشاً با جون مردم بازی نکن.

  • رضا ارسالی در

    درمدرسه تنهاچیزی که رعایت شودداشتن ماسک است وگرنه ازرعایت فاصله اجتماعی خبری نخواهدبودعلاوه براین بچه ها باخوردن آب وتنقلات وتعارف آن به همدیگرمطمئنا کرونارابه تمام خانواده‌هاخواهندبرد ووضعیت بهداشتی بغرنجی درکشورایجادخواهندکرد که هم اپیدمی بیشتری ایجاد خواهدشدوهم کادردرمان خسته وناتوان فعلی راازپاخواهدانداخت. من فکرمیکنم آذرودی ماه وحشتناکی درانتظارهمه است.

  • ناشناس ارسالی در

    یه جوری میگن معلمها مثل بقیه کارمندا بیا ن مدرسه که انگار معلم فقط بایه نفر سروکا ر داره .کارمندهای ادارات دیگه خودشونو پل استیک پیچ کردن بعد ۶تا کارمند تو دفتر کا ر هستند ارباب رجوع رو یکی یکی راه میدن ب عد معلم با ۲۰ نفر اونم توی دونوبت سرکلاس باشه.یه جوری تفاوت میذارن بین معلم و ک ارمند دیگه که انگار کارمندهای ادارات دیگ ه از وسایل شخصیشون برای دولت کار میکنن و یا نت گرون قیمت میخرن و خرج کار میکنن.یا شاید هم فکر کردن معلم ها از یه کره ی دیگ ه اومدن و هیچی خبر ندارن.
    اونوقت د انش اموزان مظلوم توی وضعیت نابهنجار مدار س بیان سر کلاس بشینن که جی یاد بگیرن.

  • فرزانه ارسالی در

    متاسفانه اقای مسئول ما پول ساخت مدرسه شخ صی برای فرزندمان نداریم و از درس واجب تر سلامتی تک فرزندمان میباشد و حاضر نیستیم بخاطر ادعاهای شما که همه چیز آرومه و مش کلی نیست با جان عزیزانمان بازی کنیم

  • Mahshid ارسالی در

    خیلی شرایط خاصی وجود داره مثلا من ب عنوان دانش آموز نمیتونم از طریق آنلاین درسم رو یاد بگیرم باید این جنبه ها رو هم در نظر داشت .من و خیلی های دیگه راضی هستیم ک مدارس زوج و فرد باز شن و ما آموزش حضوری هم داشته باشیم‌.من نمیخوام بد معلم های خودم رو بگم خدا ب همشون عمر طولانی بده اما اون ها پارسال فقط ویدیو های دیگر معلم ها ک برای ۳سال پیش بودن رو برای ما ارسال میکردند و گروه چت را میبستن و ما نمی تونستیم ازشون سوال بپرسیم. مدیر مدرسه هم جواب ما رو نمی داد و اعتراض ما قبول نبود .لطفا ب دانش آموز ها هم در این دوران کرواسی توجه شه

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر چرا لحظه ای حرفت و عوض میکن ی اینا بچه هستند اینو درک کنید بچه ه ا رو به کشتن میخواهید بدید روی چه ا صولی شماها تصمیم می گیرید مگه از سر راه آوردیمشون چی توی مغز شما میگذره شوخی نیست کرونا می کشه ما تو دور و بر خودمون خیلی کشته دادیم واقعاً براتون متاسفم که مثل کش که هی در م ی ره شما هم هی حرف عوض میکنید بچه ها مون و نمی فرستیم تا با سیاست نابودی بچه ها توسط شما از بین بزن

  • پدر ارسالی در

    جناب وزیر حق ندارید با آزمون و خطا جان ب چه‌های مردم را به خطر بیاندازید، خود ستا د کرونا میگه بیشتر از ده نفر توی یک فضای بسته امکان ابتلا را شصت درصد بالا می‌بر ه بعد شما برای خودت قانون وضع میکنی ،بسه دیگه مردم جگر گوشه هاشون رو از سر راه ن یاوردن که با ندانم کاری امثال شما اونها رو از دست بدن ، کمی تفکر ،بی مسئولیتی تا کی؟ یکماه دیگه وقتی تعداد زیادی از بچه‌ ها بیمار شدند چه جواب می‌دین ، با بی عقل ی هاتون مردم رو نابود کردین

  • ناشناس ارسالی در

    عمرا بزارم فرزندم قربانی تصمیم ساده لوحا نه وزیر ودولت بی کفایت وبی فکر بشه اینا وقتی کارازکارمیگذره میان میگن ما خبرنداش تیم تازه مطلع شدیم وبا یه عذرخواهی مسخره میخوان همه چیز وماست مالی کنندمنتظرباش تا بچه هامون به دستورت بفرستیم قتلگاه 😏😏

  • دانش آموز ارسالی در

    واقعا نمی دونم چطوری به این افراد بی سوا د مسئول میگیم اینها اگر ذره ایی مسئولیت داشتن که به خاطر پول به جیب زدن با جون ب چه های مردم وخانواده ها بازی نمیکردن تا کی باید به این تصمیم ها چشم بگیم و سکوت کنیم اینها که هنوز هر رو از بر تشخیص نمی دن چطور مسئول 85میلیون نفر شدن
    وا قعا نمی فهمم

  • راضیه آسیم ارسالی در

    سلام...خدمت این مسعولین گرامی ...یکسال نرن مدرسه چیزی عوض نمیشه همینگه فرزندم سالم وزندس شکر...ولطفا بجای خانواده ها تصمیم نگیرین من پسرم دوم ومیخوادبخونه به زور ماسک میزنه چطور چهارساعت و تومدرسه بااینهمه هوای الوده درفضا میتونه از خودش مواظبت کنه ممنون اگه کمی به فکرفرزندانمون باشید من مجازی باشه نباشه اصلا نمیذارم درس بخونه مجازی هم باید رایگان باشه یک کارگر چطور نت بخره

  • خانم معلم ارسالی در

    یک فکری به حال من معلم بکنید کلی باید هز ینه اینترنت از جیبم بدم کلی زمان و انرژی و چشم چندین ساعت پای گوشی بزارم برای سا خت محتوا و آموزش مجازی که اونم از گوشی گ رون قیمتی که باید بخرم تا جوابگوی این هم ه برنامه و عکس و فیلم ....باشه
    او نم از سیستم داغون شاد
    شما تو مدت ۷ ماه کرونایی چه برنامه ریزی داشتید چرا هر روز یه حرفی میزنید
    چرا سیستم ش ادتون هنوز راه نیافتاده با اینکه دو سه ر وز دیگه مدارس باز میشه برای اموزش مجازی چه تدبیری اندیشید
    وظیفه من معلم تولید محتوا نیست وظیفه من آموزش دادن به بچه هاست یک تیم حرفه ای تو این باید میشس تن محتوا تولید میکردن و در اختیار معلمان قرار میدادن و معلم بجای انرژی هدر دادن وقتش تو ساخت کلیپ و فیلم... رو آموزش وقت میزاشت

  • بروسلی ارسالی در

    تا زمانی که حتی ۱ نفر هم تو کشور کرونا داشته باشه بچه رو مدرسه نمی فرستم.

  • مادر ارسالی در

    چه حرفیه.که دانش اموزان ابتداعی باید برن مدرسه.این دانش اموز توی مدرسه خوراکی نم یخوره؟اب نمیخوره؟بعصی بچه ها عادت دارن ن اخن میجوند مدام دستشون به دهانشونه و عاد تهای دیگه .پاییز که میشه هر سال نصف بچه های کلاس یا سرما خورده هستن .یا الرژی فص لی دارن مدام سرفه میزنند .حالا این وسط ک رونا هم اصافه بشه.و بچه ها داخل یک کلاس با اون تعداد .چطور میشه رعایت کنند .هیچ جور امکانش نیست.فقط نشینید اون بالا شعار بدین .اقای وزیری که هیچی نمیفهمی.نفس شم اها همیشه از جای گرم بلندمیشه..فقط حرف م فت میزنید الان خواستین بگین ما خیلی دلسو زیم .این دلسوزی نیست.با جان بچه ها و خان واده ها بازی میکنین ی بچه ناقل باشه داخل یک کلاس و یا یک معلم .همون دانش اموز به خانه انتقال میده .این جرخه قطع نمیشه.نک نید از خدا بترسید .بس کنید هر بلایی که س ره این نردم بیچاره اوردین

  • معلم ارسالی در

    صحبت های وزیر سراسر مفت و غیر علمی و بدون پشتوانه بود. امسال از ابتدای شهریور ماه امتحانات نهایی رو برگزار کردیم. متاسفانه حدود نصف همکارانی که فقط به عنوان ناظر و با رعایت کامل پروتکل ها در جلسات امتحان حاظر بودن مبتلا به کرونا شدن و خانواده های خودشونو هم مبتلا کردن. دانش آموزا هم از امتحان دوم تعدادشون مرتب شروع به کم شدن کرد که بعد از پیگیری متوجه شدیم علائم شبیه به ابتلا به کرونا دارن. مادر یکی از همکارا که تو امتحان دوم مبتلا شد الان تو آی سی یو بستری شده و اون همکار برای تهیه رمدسویر مجبور شد ماشین زیر پاشو بفروشه. تمامی این مسائل زمانی رخ داد که همه پروتکل های بهداشتی رو اجرا کردیم و کل امتحان 2 ساعت هم نبود. وای به روزی که بخواییم از صبح تا ظهر تو کلاسهای دربسته بچه ها رو پیش هم نگه داریم

  • معلم ارسالی در

    من به عنوان یک معلم که از یک طرف آموزش م جازی رو مناسب نمیدونم به خصوص برای پایه های پایینتر اول و دوم و از طرف دیگر آموز ش حضوری هم در این شرایط نه به صلاح معلم است نه به صلاح دانش آموز
    و هر روز کاسه چه کنم چه کنم در دست گرفتید و هر ر وز یه حرف میزنید و هیچ برنامه و تدبیری ب رای بازگشایی مدارس ندارید پس چه اجباری ب ود که اینقدر زود مدارس رو باز کنید ؟؟؟؟

  • حسن. ارسالی در

    وزیری که بین پرسنل خدماتی وسرایدارها با آموزشیها تفاوت حقوق 150 درصدی اعمال کند و تبعیض بگذارد باید هم از این تصمیم های خرکي اعمال کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام همتون درست گفتید مرحبا. نباید بذاریم بچه هامون برند مدرسه.

  • بی نام ارسالی در

    حالا این بنده خدا از نادانی یه حرفی زد ا لحمدلله خدا عقل داده من که نمیزارم پسرم بره مدرسه یک سال از زندگی عقب میفته متاس فانه بخاطر بی تدبیری آقای مسئول ولی بلا یی دور از جونش سرش نمیاد.

  • ناشناس ارسالی در

    بایدمردم همه باهم وخیلی جدی اعتراض کنند. چراانقدربه ماظلم میکنند.من یه معلم حق ال تدریسم غیربومی هم هستم.خیلی خنده داره تو این شرایط وبااین همه خطر بهمون گفتن هررو زنصف دانش آموزان بیان سرکلاس .همه روزهای هفته روهم که بریم سرکلاس ساعت هادرست نم یشه.دوبرابرحقوقمون روهم بایدپول سزویس بد یم.خطرات جانیش هم که ازهمه مهم تره.یه کم فکرکنید بعدبرای مردم تصمیم بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    من دوتا بچه مدرسه ای دارم هردوشونم ابتدای چطوری یه بچه حالی میشه ماسک بزن رعایت کن چیه بی سواد موندن بچه من بهتر ازاینکه بره خدای نکرده جونش به خطر بیفته

  • مجید مومیوند ارسالی در

    آقای وزیر لطفا اضافه تدریس پارسال را پرد اخت کنید بعد از فرهنگیان ایثار بخواهید.ت بلت و اینترنت رایگان در اختیار فرهنگیان قرار دهید.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا شرم بر بی کفایتی وپررویی شما وزیر

  • علی ارسالی در

    من که اصلابچه مونمیفرستم مدرسه. مگه جون بچه هامونو ازسرراه آوردیم. روزانه چندنفربخاطراین بیماری لعنتی جون خودشون روازدست میدن.چندساعت حضوربچه ها تومدرسه اصلاکاردرستی نیست. آخه چه معلوم که یکی ازبچه هامریض باشه وهیچ علاعمی هم نداشته باشه بچه های دیگه هم مریض میشن. بیایدهمه مادروپدرادست به دست هم بدیم بچه هامون نفرستیم یک سال ازدرس ومدرسه عقب افتادن بهتراز اینه که جونشون به خطربیفته خدایی نکرده.

  • مادر ارسالی در

    بذار هرغلطی میخوان بکنن هرحرفی دارن بزنن کمتر احمقی دیگه به حرف اینا گوش میده اح مق کله پوک مگهاینا مغزهم دارن

  • مادر ارسالی در

    آقای به اصطلاح وزیرشماهاهمتون بچه هاتونو بفرستین تا شاید منقرض بشین ماها راحت بش یم ازدستتون

  • ali ارسالی در

    😑😑😑😑😑😑

  • معید ارسالی در

    سلام
    واقعا اگه بچه های ما مریض بشن و به خانواده و خدای ناکرده هزار مشکل دیگه درست بشه شما آقای میرزایی جوابی داری بدی خودت کنفرانس ویدیویی برگزار میکنی اونوقت معلمها و بچه های بی گناه رو به دم تیغ کرونا می‌فرستی راست میگی خودت دو روز برو تو کلاس مثل ما ولی کلاس اول باون شرایط ببین
    بچه ها که شیطنت ذاتی دارن میتونی کنترل کنی
    عجب مسولین دلسوزی داریم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حضار عزیز حالا اگه مدارس تعطیل باشه انلاین یا با شاد درس بخونن چی میشه بخدا نداریم نداریم مثل شماها که حقوق بالای ب یست ملیون میگیرین خیالی هم نیست که فرزند تون کرنا بگیره یا نگیره بهترین دکترو بیم ارستان براش ردیف میکننین ولا مردم در فشا ر هستند مدرسه رو تعطیل کنید گور بابای در س نمیخایم بچه هامون بمیرن بعد میان میگین متاسف هستم بسته دیگه مردیم لااقل سرمایه های مملکت رو زیر خاک نکن یه بچه ۷_۸_۹_س اله فاصله اچتماعی بلد نیست اصلا فضای کلا س اگر یک نفر ناقل باشه کافیه که بقیه هم بگیرن ما دیگه عادت کردیم زیر حرف زور بری م لااقل به بچهامون رحم کنید مدراس باید ب عد از واکسن زدن باز باید بشه چه خبرتونه میخاین کشتار جمعی درست کننین بسته دیگه ا ز میوه وگوشت غیره که محروم شدن با یه لقم ه نون وخون داریم بزرگشون میکنیم حالا میخ این بکوشیدشون بسته اقا بسه خجالت داره شم ا یه تحصیل کرده هستی خودت داری هرروز مجا زی بیانیه میدی بسه بسه

  • ف۰م ارسالی در

    واقعا برای آموزش وپرورش کشورم با این وزی ر بی تدبیر متاسفم۰حتما خودت یا بچه نداری یا معلم خصوصی داره که دلت برای بچه های مردم نمیسوزه ۰ما که بچه هامونو نمیفرستیم مدرسه ولی وای به حالت اگه یه مو از سر ب چه ای کم بشه ۰وزیر نالایق

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر شماکه میگید باعدم حضور دانش آموزان کار ونمیتونیم مدیریت کنیم حالا میپرسم مدیریت کار شما در اولویت است یا خطر مرگ ومیر کرونا در مدارس

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر مدیریتشون رو بزارن برای اموردی گر که ما با بی کفایتی مدیران ومعلمان در مدارس شاهد بودیم قانونهای که اصلا در مدا رس اجرا نشد بجای فرهنگ اسلامی در مدارس د ر روز شهادت مطهری دانش آموزانی با لباسها ی غیر متعارف به رقص وآواز میپردازن مدیرت ون رو بزارید برای معلمانی که بجای تربیت انسانها فقط به فکر گرفتن حقوق ماهیانه هس تن

  • محمد ارسالی در

    واقعا اگه این مطلب خارج بگی ازت میخندن . وزیر در جلسه مجازی گفته مدارس باید اجبار ا حضوری تشکیل بشه .خب وزیر بی خاصیت و بی سواد تو بدرد گاو چروندن هم نمیخوری که ش دی وزیر

  • ناشناس ارسالی در

    مدارس باز باشه ولی ما بچه ها رو مدرسه نم یفرستیم آقای وزیر دود اینکار تو چشمت خوا هد رفت

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدونم اینا چطور فکر میکنند بخدا برادر من چند سال با سی دی درس خونده تو جامعه ه م موفق هست اونایی که حضوری رفتن که از بر ادرم عقبند

  • ناشناس ارسالی در

    بجای اینکه فضای مجازی رو تقویت کنن هی میگن حضوری بابا بخدا تعلیم ازطریق فضای مجازی میشه الان دختر من معلم خصوصی داره خیلی خوب دروس رو توضیح میده فقط بعضی از معلمین نمیخوان کار کنن اصلا متعهد نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرمن آموزش پرورش ضعیف عمل کرده خروجیشو والدین دارن مشاهده میکنن اینم یه نمونش چطور میشه بچه هایی که تو خونه هم هی پدر ومادر بهشون تذکر میدن که نکات بهداشتی رو رعایت کنید به مدرسه فرستاد چه کسی تعهد میکنه که مراقب فرزند دلبند من باشه

  • ناشناس ارسالی در

    فرزندان ما بخاطر عدم تعهد مدیران و معلمی ن ومعاونین تو مدارس در شرایط عادی یا دست شون یا پاشون یا سرشون یا دندوناشون میشکن ه اونوخت تو این شرایط خطرناک میخوان مراق بت کنن اصلا وابدا

  • ناشناس ارسالی در

    سوال من اینه شما که اینقدر از مدیریت صحبت میکنید میدونید مدرسه باید روانشناس داشته باشه که ما نداریم باید هر مدرسه ای یه پزشک داشته باشه که ما نداریم و احساس تعهد به دانش اموزان رو مسولین امر داشته باشن که خیلی جاها نداره هروقت اینا رو تونستید مدیریت کنید کرونا رو هم میتونید مدیریت کنید

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا جان مردم مهم نیست وزیر خودت بچه ت ک جا درس میخونه 😂

  • ناشناس ارسالی در

    اینکه بچه ش مثل منو وشما درس معلمهای خصوصی تو خونه

  • ناشناس ارسالی در

    چطور کنکور بخاطر کرونا برگزار نمیشد با اینکه همه بالغ وفهمیده بودن ولی بچه های بیچاره ما که نمیتونن بهداشت رعایت کنن باید برن مدرسه واقعا چه تصمیم عجولانه ای اگر برای بچه من اتفاقی بیفته کی میخواد جوابگو باشه

  • Irani ارسالی در

    اقای و زیر مابچه هایمان رابه مدرسه نمیفر ستیم توهم هی واسه خودت خوش باش.

  • منوچهر برهانی ارسالی در

    با عرض سلام و ادب خدمت همه هموطنان عزیز. ...
    بازخوردها نسبت به تصمیم‌گیری ه ای ضعیف حوزه‌ی صف و ستاد آموزش و پرورش ک شورمان حاکی از فشارهای شدید سیاسی و اقتص ادی و اجتماعی جامعه است که خود به تنهایی یک پروتکل جدی برای تأمل و تفکر و چاره ا ندیشی خردمندانه و دلسوزانه است، ولی متأس فانه در کشوری که همه تصمیم گیری ها مبتنی بر مطالعات از بالا به پایین است هیچگاه تأثیر مثبت نداشته و نخواهد داشت. در این نظام تجربه 4 دهه حکومت دولت‌های مختلف نش ان داده است که هر مسئولی فقط بفکر حفظ صن دلی خویش است و از آن به مانند جانش پاسدا ری میکند و برایش مهم نیست که بر سر دیگرا ن چه می آید. کدام وزیر و مدیر را سراغ دا ریم که چه در بحران ها و چه در غیر بحران ها وقتی که متوجه بی کفایتی خود یا مجموعه تحت نظارت و مدیریت خود شده استعفایش را تقدیم کرده و صندلی خدمت و نه قدرت را به اهلش سپرده است؟؟؟؟؟!!!!!..... وزیری و و زیرانی که هزاران مدرسه و ملیون ها دانش آ موز کشور را مانند مدرسه فرزند خودشان تصو ر می‌کنند و شرایط اقتصادی و توان مالی هم ه مردم و بویژه معلمانی که سکاندار اصلی آ موزش و پرورش هستند را مساوی با شرایط اقت صادی و مالی خود و طبقه خود می پندارندچگو نه میتوانند یک نسخه واحد برای همه این مج موعه عظیم بپیچند؟؟؟؟؟!!!!!..... وای اسفا به حال ما و هزاران اسفا به حال مدعیان د روغین شیعه علی و حسین ابن علی علیه السلا م...... در خلوت خود بیندیشیم به خود و تو ان های بی توان خود و در محضر حضرت حق خوی شتن خویش را ارزیابی کنید، و تصمیمات آگاه انه و انقلابی برای سرنوشت این ملت شریف و قانع و متواضع بگیرید تا قبل از آنکه دیر شده باشد..... به امید ایرانی آباد و آزا د و مستقل و توسعه یافته!!!!!

  • علیرضا ارسالی در

    مستبدی هم عین فساد نهادینه شده
    خدا لعنتت کنه وزیر بی کفایت قرمزه نوه خودتو بفرست دهات مدرسه اگه کرونا نگرفت نمرد ر و دهها میلیون مستبدانه اجرا کن نظرات مرد مم بخون بی کفایت

  • علیرضا ارسالی در

    مستبدی هم عین فساد نهادینه شده
    خودش جلساتش مجازیه مردک میلیونها نفرو داره به کشتن میده

    • ناشناس ارسالی در

      اول خودت بچه تو بفرست مدرسه بعد ما بچه ه امون میفرستیم مدرسه،اگه یک سال بچه ها عق ب بیافتند بهتر از اینه که کرونا بگیرین،ت ازه مردم تو خونه نشستن کرونا گرفتن وای ب ه حال بچه مدرسه ای،اگه بچه‌ی خودت می‌تون ه از صبح تا ظهر ماسک بزنه بچه های ماهم م یتونن،ما با جون بچه هامون بازی نمیکنیم

  • منوچهر برهانی ارسالی در

    ضمنا جناب آقای وزیر، در حوزه تعلیم و تربیت، که اساس آن بر آموزش و پرورش است استفاده از واژه هایی که بار منفی دارد نه در شأن شماست و نه برازنده مخاطبان شما.... شایسته خواهد بود بجای استفاده مکرر از واژه «باید» از واژه « شایسته است» استفاده کنید تا اینگونه برداشت نشود که شما در فرا دست نشسته اید و همه مخاطبین شما در فرو دست قرار گرفته اند.
    ناسلامتی یا بسلامتی شما رهبر آموزشی مهمترین نهاد اجتماعی و فرهنگی این کشور هستید.!!!!!.......بنده هم یکی از معلمان مجموعه مدیریتی شما هستم.

  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله وزیر قلابی بیسواد کرونا بگیره و به درک واصل بشه مردک بیشعور

  • مادر نگران ارسالی در

    خاک بر سرت وزیر نادان . الهی که به حق فاطمه ی زهرا ، خون جیگر بشی که فقط بخاطر پست و مقام خودت ، حرف مفت تخویل مردم بدبخت میدین

  • علیرضا ارسالی در

    مدارس باید حضوری باشه . با رعایت پروتکل های بهداشتی . موقعی که میخاین برین شمال و هییت جونتون ارزش نداره برا مدارس جونتو ن ارزش دار شده ؟؟ فقط حضوری

  • .... ارسالی در

    اقای وزیر حالت خوب نیست واقعا حتما به پزشک مراجعه کنید

  • س.ح ارسالی در

    آی ملت بچه هاتون رو نفرستید.من خودم معلم م مدرسه نه سرانه داره برای ضدعفونی نه نی رو.توی شهر سه تا کلاس رو به دوتا معلم دا دن.هرکلاس ۴۵نفرشده بدون امکانات.بازگشایی مدرسه یعنی کشتار بچه‌ها.

  • ایرانی ارسالی در

    اکثر کشورهای پیشرو در علوم پزشکی مدارس ر و یا تعطیل یا غیرحضوری کردند اونوقت شما که دستتون برای یه واکسن جلوشون درازِ نشس تید دارید صغری کبری میچینید؟بر چه اساسی داری تضمین میدی؟اگه خدای ناکرده یک بچه ب یگناه بخاطر رفت و امد برای آموزش حضوری م بتلا بشه و اتفاقی براش بیوفته مقصر کیه؟< br /> بچه ابتدایی که درکی از بیماری اپید می و پروتکل نداره،این اراجیف چیه تحویل م لت میدی؟
    شرایط شرایطی نیست که بیای با مغز منجمد حرفای احساسی و حماسی بزنی. بگو بچه خودت کدوم مدرسه میره تا منم بیا م بچمو همونجا ثبت نام کنم.

  • ناشناس ارسالی در

    من که بچه ام را مدرسه نمی فرستم آموزش از جانش که مهمتر نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    تراکم کلاسها ۴۰الی۴۵نفره ،بلاخصوص مناطق حاشیه تهران،تا اونجاییکه من میدونم حتی پ ول خرید ماسک ندارن ،تو این شرایط واقعا م یشه مدرسه رفت ،

  • علی ارسالی در

    آقا اینا میخوان ایمنی گله ای ایحاد کن ن ...یعنی تمام مردم بگیرن. تمام ..

  • یه دانش اموز ارسالی در

    یکی بیاد بگه تکلیف ماچیه والا بلا تکلیفی م استرس درس برا دبیرستانی ها کم بود سر در گم هم شدیم این شاد هم که خودش یه عام ل غم هست اقلا اینو درست کنید برا خانواده ها باچند فرزند ویک گوشی هم تسهیلات بزار ید که ساعات تدریس مداخله نداشته باشند

  • ناشناس ارسالی در

    من طبق آیین خداوندی آموزش پرورش متحول بش ه با سر می رم مدرسه متحول بشه صلوات😂

  • ناشناس ارسالی در

    بچه ها چه گناهی کردن خودشون یه جلسه داشت ن اونم تو شاد برگزار کردن از ترس حالا مر دم بچه شونا از سر راه اوردن مگهبفرستن مد رسه

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر، تا حالا مگر کدوم یک از شما به کارهاتون جوابگو بودین که به این کار اشت باه تون هم جوابگو باشین. مردم مگه بچه شو ن رو دستشون مونده، بدن دست کرونا. شما او ل بچه تون رو بفرستین بین مردم و مدرسه، م ا هم ببینیم،

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که خداوند همه را ازجمله این وزیر ا حمق را شفا داده آدم کند

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدونم اگه الکل هم بره تو مدرسه برای ضد عفونی چی بشه چقدر بسوزند

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی تو هرکشور دیگه ای یه مسئول نفهم میومد یه چنین اظهار فضولاتی میکرد دمش رو میگرفتن مثل موش از اون وزارت مینداختن بیرون با اون ماسک مسخرت

  • ناشناس ارسالی در

    یک سال افت تحصیلی داشته باشن که بهتره مگه ما پول مفت داریم بدیم مدزسه اموزش انلاین کدوم بچه با گوشی درس یاد میگیره یک سال مدارس رو تعطیل کنین یا هزینه ها رو کاهش بدین

    • امید ارسالی در

      آقای وزیر خدایی تمامش کنید با روح روان خانواده ها دیگه بازی نکنید
      این همه مشکلات دارند مردم خواهشن. بزار حداقل نگران بچه هاشونو نداشته باشن

  • رضا ارسالی در

    سلام آقای وزیر ممکن هست به این سوال من پ اسخ بدهید .. الان استان گیلان در وضعیت ق رمز قرار داره ما گیلانی ها هر روز داریم نکات بهداشتی رو رعایت میکنیم حتی تا استا ن سفید هم پیش رفتیم ولی بنا به دستور یک مشت مسئول بی لیاقت دوباره ورودی استان رو باز کردین و یک عده انسان بی مسولیت برای تعطیلات تابستانی بدون رعایت پروتکل بهدا شتی وارد استان شدند که نتیجه اش شده الان وضعیت استان دوباره فوق قرمز شده ... در این وضعیت فقط خانواده ما ۹ تا کشته داده حساب برسین تعداد کشته های واقعی چقدر تو آمار که همه رو سکته و بیماری های دیگه اع لام میکنین بماند الان توقع دارین مدرسه ها رو باز کنین تمام نسل گیلانی ها رو منق رض کنین یا هدف والاتری در فکر شماست یعنی نظر شما از متناقض فرمایشات رهبری که مسا ئل شرعی و محرم رو هم تابع پروتکل های بهد اشتی دانسته و شما تنها وزیر دانشمند این کشوری از جون بچه های این مملکت مایه گذاش ته ایی ... اول برو بچه و خانواده هات رو از خارج کشور بیار پیش قدم شو بعد نظریه ب ده.

  • ناشناس ارسالی در

    هنوز بلد نیست چجوری باید با مخاطبش حرف بزنه .کرونا شوخی بردار نیست جون همه اعم از دانش اموز و معلم درخطره و ساعتها باید در یه فضای بسته بمونن .

  • R ارسالی در

    با سلام . من میخواستم یک موضوعی رو بگم اینکه شما ها دارید نسل آینده رو به خطر میندازین به چه دلیلی اینکه بریم مدرسه و مطمئن باشید بعضی از مردم آنقدر بی فکر نیستن بیایند بچه هاشون رو پاره تنشون رو به مدرسه بفرستن . هدف شماها زیاد کردن جمعیت نیست دلتون میخواد نصف ایران بمیرند . اینطوری بهتره نه مصرف منابع کمتر درد سر هم کمتر بشینید تا ما دانش آموزا بریم مدرسه

  • ابراهیم سهیلی ارسالی در

    باسلام و صبح زیبای جناب آقای وزیر محترم و قاطع وبرنامه ریز بخیرو شادی آرزوی مو فقیت حضرت عالی داریم

  • رضا ارسالی در

    متاسفام که درایران بدنیا امدم وبچه من هم چوب حماقت همچین ادمهای رو بخوره بنظرم ب اهمبستگی خود مردم بچه ها بمونن خونه ومدر سه نرن خودشون همه چیزو درست میکنن

  • مادر نگران ارسالی در

    آقای وزیر، خدا رو درنظر بگیر بعد تصمیم بگیر دریک کلاس که 38دانش آموز حضور دارن چه جوری میشه بهداشت رو رعایت کرد اون هم دانش آموزان ابتدایی که هنوز بچه هستن، اگر هم بخوان زوج وفرد کنن هفته ای یکی دوبار میتونن برن مدرسه، درقسمت های پایین شهر که هیچ وقت بهداشت مدرسه رعایت نمیشه چه برسه به الان،، پارسال که آنفولانزا اومد دختر من درمدرسه مریض شد تا پای مرگ رفت وبرگشت، آیا مدرسه درهزینه ی بیمارستان به من کمک کرد؟ آیا بیمارستان یه بسته قرص معمولی به من رایگان داد؟؟ لطفا شرایط مردم مظلوم ایران رو در نظر بگیرین بعد حرف مفت بزنید

  • علی اکبر فیروزی ارسالی در

    آقای وزیر مگه تو کار شناس بهداشتی که به جای وزیر بهداشت تصمیم می گیری ما جان عزی زانمان را به هیچ قیمتی به خطر نمی اندازی م چون بچه دوره ابتدایی نمی دونه چه جور ب اید بهداشت را رعایت کنه اصلا تو جای مسقف و شلوغ امکان رعایت بهد اشت نیست نو هم ب هتره اول با کار شناسان بهداشت مشورت کنی بعد برای بچه های مردم تصمیم بگیری

  • R.h ارسالی در

    اقای وزیر لطفا کمتر نظر بده اگه ما بریم کرونا بگیریم اونوقت خودت تو روی ما نگاه میکنی بعد گردم میگیری که من گفتم بریر مد رسه اگه جواب گو هستی بگو😒😒😒😒😒

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم تعویق بازگشایی مدارس تا چند ماهی که ان شاءالله واکسنش به دست مردم برسه ع اقلانه ترین راه حلِ.حضوری که اکثر والدین بچه هاشونو وارد قربانگاه نمیکنن،غیر حضو ریم که بچه هامون از اینی که هستن بیسوادت ر بار میانو عملا هیچ بار علمی نداره پس خ واهشا عاقلانه تصمیم بگیرید

  • آشنا ارسالی در

    علت بازگشایی مدارس گزارشی است که وزیر آم وزش و پروش به رئیس جمهور داده و در اون ا ز تعداد کم کشته های معلمان بر اثر کرونا با توجه به جمعیت بالای اونا نسبت به بقیه اقشار جامعه گله کرده .
    رئیس جمهور هم بهش گفته مشکلی نیست خودت اقدام کن تا *تعادل لازم با شیب ملایم* به دست بیاد .
    😃😃😃😃😃😃😃😃

  • معلم ارسالی در

    وزیری که از خود اختیار نداره وهر روز حرف ی میزنه وزیر نیست من یک معلمم و خودم از توی یک کلاس ۳۵ نفره کرونا گرفتم حالا وز یر میخواد مدرسه ها را باز کنه اگر آموزش را تعطیل کنه فکر نکنم این دکتر و مهندس ه ای آینده دکتر نشن

  • حدیثا ارسالی در

    من مادرم دبیر حقوقش ۲ میلیون هست یعنی زیر زیر خط فقر بعد خودش من و خواهرم بریم مدرسه که همون ماهی دو میلون رو برا دوا و درمون بدیم من خودم خیلی دوست دارم برم مدرسه اما اگر یکی از بچه ها ناقل باشه و به من بده این مرضی من نه تنها جون خانوادم بلکه کل ساختمونمون رو به خطر میدازم چون از تو راه پله ها رفت و آمد میکنم

  • نرگس صادقی ارسالی در

    سلام آقای وزیر من مادر ۲دانش آموز مدرسه ای با شوهر مریض احوال ناراحتی قلبی دارم این گوشی که پیام میدم قرض وباخواهش گرفتم تا نظر گرفتاری مردم رابگم ما پول ماسک و نون خالی و داروی شوهرم رانم تونیم تامین کنیم گوشی از کجا که بتونیم از برنامه شاد استفاده کنیم ماتنها نیستیم دردوکلاس بچه های من ۵۰ درصد مشکل رسانه ای دارند لطف کن مدرسه را تعطیل کن معلمین اگه مریض بشن د هم جان خودشون به خطر و هم خانواده دانش آموزانش واقعا فکر کنید بعد پشیمان میشو ید آنوقت کارخودکرده، تدبیری ندارد خیلی د ارید اشتباه میکنید

  • حسین ارسالی در

    تو ایران تنها چیزی که ارزش نداره جون آدم ها هستش واقعا متاسفم واسه وزیر یه مملکت اینقدر بی فکر هستش. واقعا‌ بچه خودتو می فرستی دیوث توقع داری ما بفرستیم. خبر ای نا نابودی جمعیت هستش فقط همین.

  • ناشناس ارسالی در

    اگر بچها و نوه های این وزیر و وزیرهای دی گر ،آقا و آقازاده رفتن مدرسه منم بچه ام را میفرستم
    شک نکنید که کورنا شوخی نیس اگه یک سال بچه ام مردود بشه بازهم ب هتره که دستی دستی بچه ام رو بکشم برو بای د خجالت بکشیدوزرا

  • A ارسالی در

    اگر کمی تامل نمایید کاملا متوجه میشوید ک ه موضوع باز گشایی مدارس استفاده از بودجه و سود کلان جناب وزیر میباشد ،اگر مدارس باز نشوند کی میخواد حق معلمین رو بخوره ؟
    با چه بهانه ای میشه بودجه مملکت ر و بالا کشید ،
    جناب وزیر ،بچه من مد رسه می ره تا موفقیت کسب کنه ،حال اگر جون نداشته باشه کدوم موفقیت ،

  • مریم یزدان پرستی ارسالی در

    من به هیچ وجه من الوجوه فرزندم رو در این شرایط کرونا به مدرسه نمیفرستم .در شرایطی که وزیر اموزش و پرورش مملکت جلسات کاریشو مجازی بر گزار میکنه نهایت خودخواهی و بی مسوولیتی وزیره که برای برگزاری کلاس درس مدرسه به شیوه حضوری تصمیم گیری میکنه . خدایی نکرده اگه اتفاقی برای بچه ها بیفته این اقایان اموزش و پرورش و دولت کجا تشریف دارن و چه پاسخی خواهند داشت که بدن .مثل تمام بی کفایتی هایی که تا الان در مقابل مردم داشتن عمل خواهند کرد !!!!

  • منم معلمم ارسالی در

    این اقا کلا خوابه یا خودشو به خواب زده ن ه به داره نه باره . مدرسه کوفت نداره از بچه ها مراقبت کنه خودشون انلاین جلسه میذ ارن بعد میگن مدرسه باید باز بشه دهنتو بب ند وزیر بیلیاقت

  • حامد نوری ارسالی در

    مدارس حضوری باشه بهتر نیاز نیست خوانواده ها هزینه کنن برای یک گوشی

    • ناشناس ارسالی در

      درسته برا گوشی هزینه نمیکنی ولی خدای نکر ده برا یه سرما خوردگی چقدر هزینه و عذاب میکشید چه برسه به کرونا

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر برای حفظ سمت خود و خودشیرینی جلوی رئیس هات بچه هامون رو نبر توی یک محیط جمعی
    استرس ما رو می کشه
    درست نیس
    با جون بچه های ما دوئل نکن

  • ناشناس ارسالی در

    اونایی که می گین فلان وبهمان.یکی مثل من روزی هشت ساعت درس خونده.توبهترین مدرسه ق بول شه اونوقت
    بیاداینترنتی درس بخو نه ویااصلامدرسه نره.
    پس مااین وسط چه گناهی کردیم اقامدرسه هاروبازکنیدهرکی خواست بره.ترووخشکوبه پای هم نسوزونید.

    • ناشناس ارسالی در

      حالا درس بخونی یا نه میخای چه گوهی بشی

  • هاشم ارسالی در

    سلام به همه ،چرا اینقدر ناراحت هستید ،ولی بچه شما ها هستید پس اختیار بچه ی خودتان را دارید نگذارید برن به مدرسه حداقل این که فرزندتان یک سال عقب می افته که چندان مهم نیست و سلامتی فرزندتان مهم تره ،اقایان برای خودشان تصمیم بگیرند

  • علی نجات تیموری ارسالی در

    سلام بر معلمان وخانواده ودانش اموزان عزیز ومسئولین دستکار عزیزان یکسال مدرسه شده بچها نرند از جانشان که عزیزتر نیست مدارس باید تعطیل شوند با ادم بالغ که سخن نمیگویید بچه هستند ادم لزرگش رعایت نمیکنه از بچها که پر شور نشاط بزیگوشی هستند چه توقعی میشه داشت اقای وزیر محترم خود شما دانش اموز مقطع دبستان دارید که شعار میدهید

  • ناشناس ارسالی در

    آقا شما باز کنید مدارس و بچهاتون و بفرست ید پرفسور بشن تو این مملکت بعد برن خارج ما بدبختا نمیفرستیم تو این وضع بزار بیسو اد بشن شما که براتون مهم نیست انقد باید باید میکنید خدایی نکرده برای بچه هامون ا تفاقی بیوفته شما پاسخگو هستید

  • احمدی ازتهران ارسالی در

    باتوجه به وضعیتی که کرونا در تمام جهان و تمام جوانب زندگی به وجود آورده ویا توجه به اینکه بچه ها چه از نظر رعایت دستورال عمل ها و چه از نظر رفت وآمد یه تغییر کلی رو از اول مهر در جامعه به وجود میارن خی لی بهتربود آقای وزیر و عوامل آموزش وپرور ش در این ۳ماه گذشته که فرصت بود واقعا بس تر مناسب تشکیل کلاس ها رو فراهم میکردن چ ون طبیعی هست که اگه تو یه مدرسه حتی یک ن فر ناقل بی علامت باشه میشه گفت یک فاجعه بوجود میاد که قطعا نه آقای وزیر و نه هیچ کس دیگه تاب تحمل عواقبش رو نداره من خودم به شخصه جان و سلامتی فرزندم از هر چیز د یگه ای برام مهم تره خواهش میکنم عجله نکن ید وبا توجه به تجربیات جا های دیگه بهتری ن راه کار و انتخاب کنید

    • ادامه حرف تبریزی ارسالی در

      آقای بظاهر وزیر چرا بلد نیستید یبار تصمیم بگیرین نکنه خمار تشریف دارین وقتی خمارین براتون جون بچهها وفرهنگیا مهم نیست میگین بیان وقتی نشعه میشین میگین گناه دارن نیان برو اول تکلیف خودتو روشن کن

  • ناشناس ارسالی در

    آخه تنها کلاس نیست که سرویس روچی کارکنیم که چن تابچه رو می چپونن توماشین حالا مع لوم نیست کی مریضه کی سالمه بارچندمه سر ویس پروخالی میشه ؟بابا عقل هم چیز خوبیه باباز شدن مدارس سیل بزرگی درشهر راه میاف ته که قابل کنترل نیست اصلا به تبعات این تصمیم فکر نکردن !!!

  • خاک توعقل نداشتت ارسالی در

    خااااک

  • ایران ارسالی در

    توی نه ماه تحصیلی بچه ی من ازمدرسه ویروس سرماخوردگی انفولانزا میاره خانوادگی درگیر میشیم چه برسه به کرونا که انتقالش سریعتره نفرستید بچه ها رو قربانی نکنید مثل همه ی فجایای گذشته

  • عای نجات تیموری ارسالی در

    سلام عزیز جان قربونت برم ما باید رعایت پروتکل از حضرت اقا یاد بگیریم ایشان فاصله گذاری را رعایت کردند چه در سوگواری سالار شهیدان چه در جلاسات که تماما فاصله گذاری وپروتکل را رعایت کردند از بچه نمیتوان توقع داشت دختر من ۳۲ سالش بود ورزشکار مربی هیپاپ وبدنسازی سر کرونا فوت شد شرم دارد که وزیر محترم بدون منطق حرف میزند ودم از بازگشایی مدارس میزنند

    • ن ارسالی در

      سلام خدادختر نازنینتان رورحمت کنه باحضرت زینب محشوربشن

  • هانا ارسالی در

    اینها برای اینکه مدارس غیر انتفاعی زیان نکنند حاضرن بچه های ما رو فدا کنند من ترجیح میدم بچه ام درس نخونه تا اینکه با این شرایط بفرستم مدرسه.

  • ناشناس ارسالی در

    مدرسه ۲۰کلاسه چه طور هرروز ضدعفونی بشه ب ا۷۰۰‌دانش آموز اینبار میخواهید ازبچه های بی گناه معصوم مایه بزارید بعدبگید هزران دانش آموز قربانی کرونا شدن هرساله چندتا گل بیادشون بزارید بروگم شو لنگ لور

    • ناشناس ارسالی در

      سازمان بهداشت جهانی آزمایش بالینی یک واکسن کرونا را پذیرفت

      وب سایت رسمی مبارزه با کرونای قزاقستان اعلام کرد، سازمان جهانی بهداشت واکسن غیرفعال این کشور را علیه کووید-۱۹ در فهرست واکسن های تایید شده برای انجام آزمایش‌های بالینی قرار داده است.

      به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این فهرست ۳۳ واکسن از ۱۹ کشور انگلیس ، چین ، روسیه ، آمریکا ، آلمان ، ژاپن ، هند ، کره جنوبی ، بلژیک ، سوئد ، سنگاپور ، ایتالیا ، استرالیا ، تایوان ، کوبا ، فرانسه ، اتریش و کانادا وجود دارد.

      پیش از این ، سازمان جهانی بهداشت پیشرفت محققان قزاقستان را به ثبت رسانده و آن را در لیست واکسن های کاندیدای علیه کووید-۱۹ که مجاز به انجام مطالعات پیش بالینی هستند، قرار داده بود.

      پیشتر نیز وزیر آموزش و علوم قزاقستان اعلام کرده بود که آزمایش های پیش بالینی واکسن QazCovid در حال حاضر تکمیل شده و نتایج خوبی داده است.  

      این واکسن غیرفعال توسط کارمندان موسسه تحقیقات علمی قزاقستان برای مشکلات ایمنی بیولوژیکی ساخته شده است. این واکسن بر اساس یک سویه ویروسی جدا شده از بیماران در قزاقستان ساخته شده است.

  • ناشناس ارسالی در




    خیلی سخت برامون که بچه هامون رو بفرستیم مدرسه کاش فکر بهتری در مورد بازگشایی مدارس بکنین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام اگه فقط برای یک بار با هم متحد باشیم و نزاریم بچه ها به مدرسه برن خوبه

  • زهرا ارسالی در

    سوال من اینه هی ادمیزاد،اگر مدارس خطر ند ارن،عزاداریم خطرنداره،کنکور نداره،چرا شم ا جلسات رو ویدیو کنفرانس میری؟؟؟؟من بچه هامو این 7ماه از همه چیز قایم کردم حالا چون تو.گفتی باید بفرستم مدرسه؟تو کی باشی ؟
    هر وقتی شما جلساتتو وسط شهرگرفتی باشه
    نمایندگان خبرگان الان همسن م اموتن خودشونو فیریز کردن بیرون نمیان.اون وقت ما که با اشک و گریه وهزینه خدا بهمون بچه داده بفرسیم ک علم یاد بگیره که چی ب شه؟

  • اولیا ارسالی در

    اخه وزیر بی خاصیت شما مملکت وبه گند کشید ین فقط به فکر دزدی خودتونی حالا میخواین بچه ها بفرستین سینه قبرستان خدا لعنتتون کنه واسه این روزگاری که واسه مردم درست ک ردین خیر ندیده ها

  • مهدیه ارسالی در

    مدرسه ما ۱۸ تا کلاس به علاوه ۲ تا نماز خ ونه داره.تازه حیاط هم هست.وقتی ظرفیت هست چرا نریم مدرسه؟.بدون معلم، کنکور دادن و اسه مون سخت تر میشه.من امسال میرم دوازده م.آموزشای مجازی به درد ما کنکوریا نمیخور ه.همین طوریش کلی بدبختی داریم.چه برسه مع لم بالاسرمون نباشه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای وزیر به نظر من این بهترین راه است چون هیچ چیزی جایگزین حضوری در مدارس نمیشود اون هایی هم که دوست ندارن نیان

    • مادر نگران ارسالی در

      موضوع تنبلی نیست موضوع سلامتی بچه ها. مخ صوصا مادرانی که با نظر و نیاز بچه دار شد ن حق دارن نگران باشن

  • ناشناس ارسالی در

    اگر همه خانواده ها همت داشته باشن وواقعا بجه هارو به مدرسه نفرستند حداقل یکبار ب رای همیشه روی همچین وزرای بی لیاقتی کم خ واهد شد جتاب وزیر ایا خودت حاضری جون فرز ندتو با سواد معامله کنی چطور از خانواده ها این انتظارو داری بچه ی من بیسواد باشه بهتره تا اینکه برم سر مزارش وخون گریه ک نم لطفا وخواهشا خانواده های ایرانی همه ب ا هم متحد بشیم حداقل جون بچه هامونو معام له نکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ، آقای وزیر این بی انصافی است که می گویید همه مدارس باید باز باشد چرا وقتی ا ستانی در وضعیت قرمز قرار دارد معلمان و م دیر و سایر مسئولان آن مدرسه باید در مدرس ه حضور داشته باشن؟! چرا خودتان جلسه را م جازی برگزار کردید، چرا حضوری میزگرد نداش تید؟؟ یکسال دبستانی ها را عقب می انداختی د بهتر از آموزش مجازی بی‌کیفیت نبود؟ چرا میخوای قتل عام راه بندازید؟

  • علی اکبر _دارینی ارسالی در

    از اینکه می بینم اینقدر وزیر درباره بازگ شایی جدی است من خداییش تعجب کردم که یک ن فر تو این کشور از فرهنگ و دانش دم می زند
    درحالی که ما که سالهاست نو این س یستم درس خوندیم ارزشمون توجامعه به انداز ه یک دلال نیست

  • یک دانش آموز متنفر از آقای وزیر ارسالی در

    اگه میخوای ما رو بکشی بگو خودمون رو برای مرگ آماده کنیم مردک بی خاصیت
    بدون که با این کارت قبر خودتو کندی وزیر بی ک فایت

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر حرفش مفته ولی همه همتون زیر حرفتون میزنید و بچهاتون را به مدرسه خواهید فرست اد . با حضور دو سه نفر دوست و همکلاسی و اقوامتون حس عقب افتادن از تحصیل و ..‌. م یگیرتتون و به سوی مدارس حمله ور میشید !! 😏

  • Minoo bakhtiare ارسالی در

    خنده داره حالا یجور میگه اموزش در خطره ا نگار چی یاد میدن،یه مشت توهمات و چند تا اصل قدیمی که هی قیافشو تغییر میدن
    اموزش رو میشه از کشور زاپن و.چین یاد گرف ت.اول اصول انسانی رو یاد میگیرن،نه تا رف تی کلاس اول ریاضیاتون رو.میز
    شما خ ودت به مدرک تحصیلیت شک داریم.دیگه دوره م دیرانی با مدرک تحصیلی دوره شاه وزوزک تمو م شده،سنتون رو بدون حساب شباش معلوم کنی برا دوره قاجاره که اون یه شاگرد قنادی بو دی،با کفش تو.سرت میزدن الان داری برای جا ن بچه های یک ملت تصمیم میگیری.جناب شما ح قوقت 40ملیونه،پول اجاره خونه نداری،ماشین ت و دفترت هزینش دولتیه،خورد و خوراکتم مف تی،دکتر و دارونم که فراوووونه.ماسک و الک ل و دستکشم ک تولیدیش درحیاط خونته.حساب ک ن برام یه کارگر فصلی با درامد روزی50تومن ،کرایه خونه500تومن،جمعیت خانواده5نفره تع داد رو.کم حساب کردم و روند مغزت هنگ نکنه ،که از این 5نفر یکیش مادر بیمارشه،هزینه داروهاش و نگهداریشم هست،اون دوتا بچه رو. چطوری با رعاااایت پورتکل بهداشتی بفرسه م درسه؟هر یک ساعت ماسک بکنه بندازه،مدادشم بندازه دور؟دفترش چی؟کتاباشم پلاستیک بگیر ه؟هر روز بره مدرسه لباساشو بشورن پول اب و برق و شوینده کی بیاره؟حالا اگر لباسش ق دیمی باشه در هفته4بار بشورش سرهفته تارش که هیچ غبار لباسم نمیمونه،تااازه خیلیا م ثل شما که لباسشویی اوتومات ندارن.دستایی مادرش باید لباسو بشوره،مادرش ممکنه مریض شه،یا دستاش بیماری بگیره،
    جان عزیز ت خرج برا مردم نتراش عاقل نما

  • معلم ارسالی در

    جالب یه ضرب المثل است که میگه باکدوم سازت برقصه یکی میگی مدارس رو باز نکنید سلامتی مهمتره یکی میگه فقط اموزش حضوری مدارس باید باز بشه بعد معلوم نیست .دانش اموزه میگه من مادرم دانش اموزان تنبل که از درس میترسن میگن تعطیل کنید بعضی درسخوانها میگن مدارس باز بشه فقط باید ستاد کنترل کرونا تصمیم بگیره

  • حافظ شرقی فرعی۵ ارسالی در

    من عمویم کرونا گرفت
    تا چند روز کف و خون بالا میاورد
    با کپسول نفس میکشید
    حالا من که یه نوجوانم میتونم این حجم از فشار و درد را تحمل کنم ؟؟؟؟

  • آرمیتا جوکار ارسالی در

    منم موافقم لطفا مدارس ها را بازکنید

  • تعطیلی ارسالی در

    ببخشید آقای وزیر آموزش و پرورش شما که اج بار میکنید همه ی مدارس باید باز باشد اثل ا کسی‌ نمیزاره که فرزندش به مدرسه بیاد ب ه نظر بیشتر از این خودتون را زایع نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    خواهش می کنم حداقل پایه اول رو امسال تعطیل کنید آخه اینا چطور میتونن با این وضعیت خوندن و نوشتن یاد بگیرن یا چطور میتونن بهداشت رو رعایت کنن آخه چرا فقط خودتونو صاحب نظر می دونین چرا از طریق مدارس یه نظرخواهی از اولیای کلاس اولی نمی کنین که شک ندارم بالای ۹۰ درصدموافق اینن که بچه هاشون یکسال دیرتر کلاس اولی رو بگذرونن ولی با شرایط مساعدتر

  • منم ارسالی در

    متاسفم برات آقای وزیر.😑لطفا یکی از اطراف یان وزیر اینو از برق بکشه

  • شیوا ارسالی در

    آقای کزیر بچه های ما بازیچه شما نیستن که وقت امتحان بخواین به عرصه بیاین و خودتونو نشون بدین اول شما لطفا بچه های خودتونو و بقیه وزیر وزرا رو بفرستین مدرسه دولتی و امتحانتونو پس بدین بعدا اگه موفق بود ما جیگر گوشه هامونو میفرستیم

  • ناشناس ارسالی در

    مدارس ضد عفونی نشدند
    وزیر شلواری چی میگی

  • بنده ی خدا ارسالی در

    سلام تنها راه بازگشایی با یک ایمنی قابل قبول مدارس تا زمانی که واکسن کرونا تولید انبوه نشود وتزریق انجام نشوددرهمه ی
    مقاطع تحصیلی هیچ راهی جز آموزش مجازی ورفع اشکال حضوری برنامه ریزی شده توسط مدارس آن هم کاملا اختیاری هیچ راه دیگری وجود نداردوروش آن هم اینگونه است که همه معلمان طبق برنامه سازماندهی شان به مدرسه بروند واز همان مدرسه آموزش مجازی را انجام دهند. شیفت صبح: شروع جلسه8/5تا9/10 یک ربع زنگ تفریح9/25تا10/05ویک ربع زنگ تفریح 10/20تا 11ویک ربع استراحت برای معلمان واز11/15تا12/45 برای رفع اشکال دانش آموزان که بهتر است اختیاری باشدولی با برنامه ریزی انجام شود
    شیفت بعد ازظهر:
    شروع جلسه 13/30تا14/10یک ربع زنگ تفریح14/25تا15/05یک ربع زنگ تفریح15/20تا16یک ربع استراحت معلم16/15تا17/45برای رفع اشکال اختیاری دانش آموران
    تذکر1 همه ی معلمان یک سیم کارت مخصوص تدریس مجازی داشته باشند ودرهنگام ورود به مدرسه آن را روشن وهنگام خروج از مدرسه آن را خاموش کنند.
    تذکر2برای شیفت بعد ازظهر به دلیل کوتاه شدن روزها می توان
    13/30تا15 رابرای رفع اشکال اختیاری دانش آموزان قرار دادیک ربع استراحت معلم15/15تا15/55یک ربع زنگ تفریح16/10تا16/50 ویک ربع زنگ تفریح و17/05تا 17/45
    تذکر 3 اگر در شیفت بعد از ظهر زمان 17/45دقیقه مشکلاتی بویژه برای معلمان که در مدرسه حضور دارندایجاد می کندمی توان از زنگ اول 10 دقیقه، زنگ دوم 10 دقیقه، زنگ سوم 10 دقیقه واز مان رفع اشکال حضوری و اختیاری دانش آموزان 30دقیقه کم کرد که در کل مجموع آن60 دقیقه می شود وساعت پایان شیفت بعد از ظهر از17/45 به
    16/45 تقلیل می یابد.
    تذکر4برای دانش آموزان مقطع ابتدایی باتوجه به این که یک معلم در طول سال برای هرکلاس است می توان زمان هرجلسه را کوتاه کرد و سه جلسه مجازی در روزمتوسطه1 و2 رابه 4 جلسه
    افزایش داد وبرنامه رفع اشکال را کاملا با برنامه ریزی هر معلم انجام داد وهر هفته ویا حداکثر دوهفته یکبار می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی همه دانش آموزان را رفع اشکال حضوری کرد.
    تذکرپایانی:
    1انجام کار حتما بایددر همه کشور یکسان انجام شود
    2دراین برنامه سفید، زرد،قرمز منتفی است ودانش آموزانی که
    برای رفع اشکال مراجعه می کنند
    درهرشرایط سفید، زرد، قرمز بایدپروتکل های بهداشتی بویژه ماسک زدن را رعایت کنندومعلمان علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی حتماباید اسامی وتاریخ ورودو خروج حضوری دانش آموزانی که برای رفع اشکال به مدرسه می آیندرا در دفتر نمره ولیست شخصی خودثبت کنند تا والدین بتوانند رفت وآمد فرزندانشان راکنترل کنند تااز بروز مشکلاتی که ممکن است برای فرزندانشان پیش بیاید جلوگیری کنند.
    با سپاس

  • ناشناس ارسالی در

    اقای وزیر نسبتن محترم بی عقل بی کفایت قر ار نیست بی عرضه گی دولت بی کفایت واموزش پر ورش رو بچه های معصوم ما بدهند وشما عش ق وحال میکنید شما که فقط عدها دارید و کم ی عقل دارید وپرتو کل های بهداشتی را راعا یت میکنید با ویدیو کنفرانس جلسه بر قرار میکنی بزدل جان پرست بعد توقع داری طفلهای معصوم ما برن مدرسه وتو کلاس های 30 نفره باشند واتفاقی برایشان نیفتند مر ونفرین خدا بر شما یزیدیان زمان

    • ناشناس ارسالی در

      حرف شما درسته اما فک کن یکم مدارس چناچه اگ باز شن تعداد دانش اموزان محدود در هر کلاس هستند ب طور مرتب ضد عفونی میشه یخو رده ام عاقلانه فک کنید........ ب هر حال اونا هم صلاح مملکت رو میخوان..😑

  • ناشناش ارسالی در

    ینی واقعا جون بچه ها واستون مهم نیس..... .
    شماها که این درآمدو ندارید که هم ه مدرسه هارو ضدعفونی کنید و با رعایت پرو تکل ها به مدرسه بفرستید
    سه روز دیگ ه مدرسه ها شروع میشه و شما هرروز یه حرفی میزنید
    خودتونم نمیدونید میخواید چ کار کنید:/

  • بنده ی خدا ارسالی در

    سلام خواهش می شود نظری که به همراه راهکا ر عملی با نام
    بنده ی خدا پیشنهاد شد حتما به وزیر آموزش وپرورش هم برسانید شاید مفید واقع شد. با سپاس

  • Adrina ارسالی در

    تویی که فقط دهنتوبازکردی مشتی اراجیف تحو یل میدی بگو ببینم بچه ای ک تنگی نفس داره چطور ماسک بزنه بره سرکلاس،احمق

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر عوضی خودتم هر روزجلسات ۴۰ نفره که ه یچ گونه
    بهداشتی رعایت نمیشه حاضر میشی؟
    یا وقتی کسی باهات کا ری دار ه، یا اصلا نیستی ،یا اگر طرف خیلی سفارش ی بود با فاصله چند کیلومتری جوابش
    میدی اون موقع برای دیگران نسخه میپیچی

  • ناشناس ارسالی در

    بچه هارو نفرستید خواهش میکنم همه دست در دست هم بدیم برای سلامتی تک تک عزیزانمون🙏 🙏

  • ناشناس ارسالی در

    رفتن به مدرسه خیلی خطرناکه و تنها بحت رف تن به مدرسه نیست مشکل مسیر هم هست خیلی ا ز دبیرستانی ها از مترو و اتوبوس استفاده میکنند و این استفاده ی مداوم خیلی خطرناک ه. اما اکر کلاس ها به صورت غیر حضوری باش ه ما دبیرستانی ها واقعا باید درس رو به چ ه صورت بفهمیم؟ چطور باید اشکالات ریاضی م ون رو تایپ کنیم ریاضی یا فیزیکی که این قدر طولاتی و سخت هستند؟ درس های دبیرستان خیلی سخته و حضوری به سختی درک میشد چه ب رسه به غیر حضوری به خصوص با قطعا شدن های مکرر صدا و تصویر...به شخصه حاضر نیستم ک رونا بگیرم اما دوست ندارم از درس هام عقب بیوفتم و ضربه شدید به تحصیلاتم وارد بشه . و البته مقاطع بالاتر وقت زیادی باید در کلاس درس انلاین باشند از تست تا کلاس ها ی فوق برنامه و واقعا بعد از چند ساعت چشم درد و سرد میشیم( دبیرستانی ها به خصوص ک نکوری ها واقعا استرس شدیدی دارند) لطفا ب ه فکر همه مقاطع باشید.متشکرم

  • karol ارسالی در

    خواهش میکنم مدرسه را باز کنید بمیریم هم اشکالی نداره شهید شده در راه علم و تعلیم بهتر از بی سوادی است خواهش باز کنید لطفا. دعا میکنیم مدرسه باز شود

  • ریحانه ارسالی در

    بچمواز سرراه پیدانکردم.چرا چرت وپرت میگی د.بچه ۷یا۸ساله روچجورتومدرسه میشه کنترل کرد.اگ میخاین همروبکشیدلطفا ی راه دیگ پی داکنیدکه حداقل بدون دردهمه بمیریم.مغزفند قی ها

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرش با وزیر شدنش

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر .....خورد

  • Arman ارسالی در

    کاشکی اول بجای اینکه دهنه گوهتو باز کنی اون مخ عنتو را مینداختی😒

  • ناشناس ارسالی در

    دخترای من الان دارن ی جایی مدرسه میرن ک معلماشون از ی شهر دیگه میان ک قرمز هستش اگر ی موقع معلما ناقل باشن چی تورو خدا ب فکر باشین

  • شقایق ارسالی در

    شما هایی ک همش میگید آموزش و پرورش اصلا ویزا شون رئساشون کارمندان ب مدرسه ها سر می‌زنید ببینید در چ وضعیتیه.
    آخه چرا بریم مدرسه وقتی تو مدرسه ها مایع دست شویی ک هیچ بعضی وقتا آب هم نیست اون وقت بریم مدرسه.
    کلاسی ک ٣٠نفر جمعیت داره با ی کلاس کوچیک چطوری میخواد فاصله رعایت بیشه؟

  • کادر درمان ارسالی در

    هدف کلی بر این هست که آمار مبتلایان بالا بره تا از این طریق و بدون هیچ هزینه کردی از طرف دولت ،بیماری در نهایت کنترل بشه .

  • ناشناس ارسالی در

    دست از خود خواهی تون بردارین ب کشورهای د یگه نگاه کنید ببینید چطور دارن مدیریت می کنن آموزش کشورشونو شمام یکم از اونا یاد بگیرین ب نظر مردم احترام بزارین فقط ب فک ر خودتون وپستو مقام خودتون هستین مردمم ب رن ب درک خجالت آوره ..

  • ناشناس ارسالی در

    آقا بزا بلغورکنن،خدارو چ دیدی یه وقت یقه شون گرفت با این کرونا

  • ناشناس ارسالی در

    مدرسه هارا درجاهایی که کم جمعیت هست باز کنید

  • زری ارسالی در

    چشم وزیر میاییم مدرسه
    ما حوصله.شا د رو نداریم
    اینترنت نمیدی
    گوشی وتبلت هم که خبری نیست.فقط ادعا داری
    فقط ۵۰۰ بار گفتی حقوق اضافه کردم . از وزرای دیگه باد بگیر چگونه از حق کا رمنداش دفاع میکنه مثل وریر بهداشت باش

    • ناشناس ارسالی در

      راس میگه ما که همیشه میبینیم حقوق شما معلما رو اضاف میکنن همیشه هم جوری مینالین که آدم جیگرش کباب میشه براتون راحت ترین قشر جامعه از لحاظ کاری هم خودتونین ماهی 5 شش میلیونم حقوق میگیرین خداوکیلی اندازه ی یه میلیونش سواد یاد بچه ی مردم نمیدین همش شدین کلاس خصوصی کدوم آموزش کدوم کلاس کدوم پیشرفت مسخرشه درآوردین شما

  • مادر یک داتش اموز😍 ارسالی در

    سلام از نظرمن باید ششم حضوری باشند چون پ ایه ی هفتم است ودر هفتم دانش اموزان در و ضعیت افت درسی هستند لطفا به این مشکلات ر سیدگی کنید.🙏🙏

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کن یکسال بچه هات مدرسه نرن لااقل جون ش در امانه بخدا من بچم یه نصفه روز طول ک شید با رعایت همه مسائل بهداشتی کرونا گرف ت و الان قرنطینه شده پس لطفا به فکر فرزن د دلبند خودت باش

  • ناشناس ارسالی در

    سلام خسته نباشید اولا اگر قرار کلاسها ان لاین باسه این همه شهریه از مردم بیچاره و اسه چی میگیرین دوما جناب وزیر هیچ اتفاق خاصی نمیفته اگر مدرسه ها رو یکسال تعطیل بکنین اگر شما حقوق مفت تواین یکسال بدین لااقل جون بچه های مردم در امان میمونه اگر بچه ها براتون مهم باشن اگر هم نباشن که هیچ

    • ناشناس ارسالی در

      اره دقیقا همینجوری اخه چرا باس بریم مدرسه واقعا این درس نیس ک تو این شرایط سخت کرونا اموزش ببینم... تعطیل شدن مدارس واسه امسال بهتر از اموزش مجازی یکم عاقلانه فک کن من ب عنوان ی دانش اموز نهم سال یپش هیچ محتوای علمی نداشتم و با بار علمی ضعیفی دارم ب پایه ی بعدی ارتفاع پیدا میکنم.... و تنها با تقلب امسال رو ب پایان رسوندم. ولی اگر قرار باشه امسال مدرسه بریم بهتره حضوری بریم تا یخورده با بار علمی بیشتری ب دبیرستان بریم... ازتون خواهش میکنم ک یکم ب حرف هایی ک میزنید فک کنید خانومی ک میگی من نگران سلامت بچم خب مبنی بر این نیس ک فرزندتون چن سال بیسواد باقی بمونه...! ممکنه کرونا چن سال بمونه بینمون ب هر حال باید از ی جایی شروع بشه دیگ اخه تا کی انلاین چقد تقلببببب یکم ب فکر اموزش بچه هاتون باشید تا جونشون...

    • ناشناس ارسالی در

      کسی که میگه حقوق مفت ندید تو این مدت و ش هریه برای چی میگیرند. پس معلم بیچاره ای که 3برابر وقت قبل باید وقت بزاره برای ته یه فیلم و مطلب و بررسی تکالیف و از همه م هم تر از گوشی شخصی خودش مایه میزاره و بر د گوشیش میسوزه بخاطر فشار زیاد و تو تو ش ارژ مجبوره هزاران عوارض چشم و گردن و اعص اب کشی .... مبایل رو تحمل کنه و کسی جواب گو نیست و به حقوقشم میگید پول مفت ندن به ش. درست قضاوت کنید🙏🙏🙏🙏

  • سارینا ارسالی در

    سلام به نظر من باید ششمی ها حضوری باشند چون پایه هفتم است و هفتم دانش اموزان در وضعیت افت درسی هستند.

  • فرهاد ارسالی در

    شما چیزای دیگه رو درست کن بعد آموزش

  • علیرضا ارسالی در

    خیلی طبیعیه! آقای وزیر نگران مدارس غیردولتی خودش و هم کیشان خودش هست!
    جون مردم چه اهمیتی داره!

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ، سال گذشته فرزندم کلاس دوم بود و خدا شاهده هر روز بیمار می شد و بماند که فرزند یکساله ام و خودم به خاطر بیماری که دخترم از مدرسه می گرفت چقدر هزینه کردیم و بماند چقدر درد کشیدیم و این در حالیست من استفاده از دستمال و مراقبت از دوستان بیمارش را بار ها برایش شرح داده بودم.حالا کدام عقل سلیمی می گوید کرونا آمده بچه را بفرستم
      آیا او در مدرسه خوراکی نمی خورد؟
      آیا او آب نمی خورد ویروس کرونا کنار می رود و می گوید آبت را بخور کاریت ندارم من از تو هوا کنارت رد میشم،
      آیا چشمانش را نمی خواراند؟
      آیا او کتابش را مدادش را به زمین نمی اندازد و شاید ناخواسته به دهانش ...
      در مسیر مدرسه به خانه و برعکس ....
      اندکی تامل اندکی درنگ
      مدرسه را کشتارگاه نکنید حمعیت همینطوری هم در حال کاهش است آقا برای خودتان لعن و نفرین مادری را که خدای نکرده فرزندش بیمار شود را به جان نخرید ....

    • یک عضو کوچک جامعه ارسالی در

      سلام آقای وزیر آمار کرونادرحال حاضر درکش ور روزانه بین ۲تا۳هزارنفروبین۱۰۰تا۲۰۰نفر فوتی داریم چطوری میخاهید مدارس بااین آما ر وحشت ناک بازکنیداین طوری باشه ومدارس ه م بازباشه تاآخرسال رکورد آمریکاوهندرومیز نیم
      لطفا کمی فکر کنید
      خدواند درقران فرموده:یک ساعت فکرکردن بهتر عبادت است

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً یکم به فکر پچه ها باشیدسری تصمیم نگرید عجله نکنید

  • ایلا ارسالی در

    خدا لعنتش کنه نفرین خدا و پیغمبر بر این وزیر و مشاورانش

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیرچرااحساسی تصمیم میگیری فقط میخو اهی بااین تصمیمات پوچ فرزندان مارابه کور نامبتلاکنیداخه یک بچه ابتدایی چگونه میتو ان رعایت کندمن خودم که 40سال سن دارم توی شرکت که کارمیکردم مبتلاشدم حالاوای به ح ال بچه های ماتواین کلاسهای شلوغ

  • امیرحسین ارسالی در

    اقای وزیر لطفا یک سال مدارس باز نشود مگه چی میشه بخدا اگه انلاین هم بشه دانش امو زان نمیتوانند درس را به خوبی یاد بگیرند چون معلم جدید است و محتوای درس هم جدید ا قا یکسال عقب بمونن چی میشه ؟

  • با نشسته ۱ مهر ۹۸ ارسالی در

    شما اگه آدمی ،حق و حقوق سرت میشه .حق ما بازنشسته های ۱ مهر ۹۸ رو پایمال نکن. مثل کبک سرت رو کردی زیر برف و تو روز روشن ح ق ۳۰ ساله مارو زیر پا گذاشتی و حالا گوه زیادی می خو ری میدونی حق چیه و لی به خاط ر ریاست و جاه و مقام هیچ کاری نمی کنی

  • معلم ارسالی در

    منم به عنوان یه معلم میگم هیچ کس دلش به حال بچه های شما نمیسوزه من باید از تهران تا اسلامشهر برم اون هم امسال گفتن سرویس نداریم اگه خدا نکرده من با رعایت تمام پروتکل های که میگن و اجرا نمیشه کرونا بگیرم چند تا از دانش اموزای من می‌گیرند حالا من بزرگم حواسم هست ولی امروز که با مترو اومدم دیدم که اصلا رعایت نمیشه صندلی ها پر چسبیده به هم نشستند حالا من هیچ اما مدرسه ی ما که سیصد و خردی دانش آموز داره حتی گروه بندی بشه صد و پنجاه نفر روزانه میان مدرسه با یک نیروی خدماتی مسن چقدر کلاسها ضدعفونی میشه و دانش آموز ابتدایی که ساعتی سه بار اجازه میگیره بره سرویس بهداشتی چطور میتونم بهش بگم دستات و شستی؟پروتکل و رعایت کردی خدا به داد هممون برسه

  • نگین ارسالی در

    الان همه مشکلایه کشور حل شده شما نگرانه آموزشید😑
    ما از پسه خودمون برمیایم شما با جونه دانش آموزا بازی نکنید🙄
    مدارسم تعطیل کنید همرو راحت کنید،
    ما تو خونه هم میتونیم بخونیم فوقش یه سا ل نمیریم
    روزتون به دانش آموزان رسی ده😐😏

  • ناشناس ارسالی در

    کثافت بی‌شعور این هم مراسم عاشورا نیست ی ه عده را که از ناکجا آباد آوردی ریختی سی نه زدن بعد هم آمار را نزولی اعلام کردی ب عد یه هفته صعودی اعلام میکنی بازی با جان مردم بیچاره نکن هر آوازی خوندید رقصیدیم بسه دیگه بچه های بی زبان چه تقصیری داره بمیرن تو نفهم میایی جواب پدر مادر را می دی کمی فکر کن حرف بزن رهبری که از عید رف ته قایم شده تو هم پاچه خوارش این حرف را میزنی بسه دیگه لطفا خفه شین بزارید مردم به درد خودشون تو جهنمی که براشون درست کر دید بسوزن

  • ناشناس ارسالی در

    آیا ایشان حاضره فقط ۱۰ نفر دانش آموز را در طول روز در دفتر خود برای دوساعت در رو ز پذیرش کند؟ آنوقت انتظار داشته باشد معل م و دانش آموزان در کلاس های درس در کنار هم باشند. هر وقت وضعیت پذیرش ارباب رجوع در سازمان ها و بانک‌ها و ادارات از جمله آموزش و پرورش عادی شد آنوقت بگویید حضوری

  • ناشناس ارسالی در

    چرا دروغ میگی کذاب مدارس دولتی دارن پوست مردم رو میکنند وپول میگیرند در استان فا رس و شهرستان داراب چه امکاناتی چه پروتکل ی همش دروغه

  • هیچی ارسالی در

    بابا اینا همش بهونست، پس چطور ما دوازدهم ا پارسال حضوری امتحان دادیم؟ خون بچه های شما رنگین تره؟ کسایی که کنکور دادن چی؟ از لحاظ سخت بودن درس ها هم کسی که واقعا درس خون باشه چه معلم داشته باشه چه نه اگ ه با دقت مفاهیم کتاب رو بخونه یه کتاب کم ک درسیم داشته باشه به هیچ وجه واسش مشکل پیش نمیاد(درس های تخصصی) درس های حفظ کرد نی هم که کلا معلم نمیخواد...همه چی فقط ب ه خودتون بستگی داره نخونی کم میشی تلاش ک نی نمره ای که لایقشی میگیری

  • مادر نگران ارسالی در

    این اقا مغز خر خورده فک کنم الاغ زاده ها ی خودرو هم همینطور میتونه مثل نخود و کشم ش خرج کنه الاغ وقتی بهداشت جهانی داره گر یه میکنه که مراعات کن تو بزغاله مثلا درس خوندی ببین مدرک مهم نیس میم مدرک رو برد اریم میمونه درک که شما ازش چیزی نبردی عز یزان اینا قاتل هستن فرزندان خودمون رو حر اج نکنیم این همه انسان مردن کی به عهده گ رف که قتل بچه های مارو هم به عهده بگیرن بزارید بچه های ما یک سال دیرتر مهندس و د کتر بیسواد بشن و در خانه بمانند بیکار ول کنین درس پول جای خودشو میگیره ولی پشیما نی جای تعمییر نداره من که نمیفرستم پچه ا ز سر راه هم که پیدا کنم بازم نمیفرستادم تا چه برسه که برا هر ثانیه اش مردم و زند ه شدم و میدونم همه شما پدر مادر ها هم مث له من هستید پس این حق و حقوق ماس ما اجاز ه نمیدم 😔😔😔😔

  • AM ارسالی در

    هرکی هر چی میخاد بزار بگه ولی ما بچه هام ون رو نمیفرستیم مدرسه یک سال بزار بیفتن عقب سلامتیشون مهمه یا درس

  • عماد ارسالی در

    با سلام مدرسه ها یا باید غیر حضوری باشه یا تعطیل بشه من خودم یک مادر بیمارم اگر فرزندم بیمار بشه من قطعا خواهم مرد اونوقت کی قراره بیاد جوابگو باشه
    دوستان همه متحد بشید و فرزندانتان را به مدرسه نفرستید
    اینجور هم جون فرزندان و هم معلمان در امان است و هم خانواده ها

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر جان مادرت فکرات خوب بکن بعداً یه چی زی بگو!
    مدرسه‌ی شلوغ چه پروتکلی آخ ه؟!
    بچه‌ها به خصوص ابتدایی وقتی هی جانی می‌شن دیگه چیزی رو رعایت نمی‌کنن! من و تو باید عاقل باشیم.

  • عسل بانو ارسالی در

    من یک مربی پیش دبستانی هستم در مدرسه ی د ولتی در یک روستای ۲زبانه..که عرب هستند ک ه واقعا صحبت کردن و توجیه کردن این بچه ه ا کار بسیار سختی هستش در حالت عادی که کر ونا نبود ۵۰%بچه ها شپش داشتن و دارن و به داشت منطقه زیر صفر هستش که وقتی به مادر اون بچه میگی بچه ی شما شپش داره بشدت عصب ی میشه و دیگه نمیزاره بچه مدرسه بیاد من مربی چطور میتونم به این کودک ۴و ۵ساله ب گم که بهداشت رورعایت کن که کرونا نگیری.. .نه امکاناتی نه بهداشتی وقتی که کلاس من یه اتاق خرابه توی خونه ی یکی از روستایی هاست..آقای وزیر فکر میکنند همه تجریش نیا وران زندگی میکنن؟؟بچه های روستا عشایر شه رستان با نبود امکانات چطور میخوان جون سا لم به در ببرن؟؟

  • کیانا ارسالی در

    یه بچه ای کرونا داشته باشه و ندونه، به ه مه منتقل میکنه. بقیه هم به خانواده هاشون منتقل میکنن. یکم فکر کنین! چی میشه اگه سال تحصیلی یه سال برگذار نشه؟ با این کار یه سریا رو مجبور به ترک تحصیل میکنین. م ا مردم اصلا مهم نیستیم براتون حتما باید امار کشته ها بره بالا که بفهمین چه گندی زدین؟

  • آموزگار ارسالی در

    با سلام تورو به خدا مدرسه ها رو باز کنید جونمون به لب اومد اینقدر گفتند معلمها م فت خورند.

  • فرزاد فردین ارسالی در

    آقای وزیر تو ضمانت میکنی که برای بچه های مردم اتفاقی نیفته؟
    یا ابنکه این ا راجیف رو میگی میترسی در دکونت تخته بشه؟ و از بخور بخورت کم ؟...
    بچه کلاس ا ولی اصلا فاصله و پروتگل حالیشه؟
    اص لا تو خودت دانش آموز بودی یا مدرک تو هن جعلیه؟ اگه خودت تو مدارس ایران درس خوند ه باشی میدونی دانش آموز چطوری رفتار میکن ه تو مدرسه و به سر و کله هم بالا میرن...
    تو باید تضمین کنی جان تک تک دانش آموزان مملکت رو در غیر اینصورت حرفت چرته ..
    بچه های ما که مدرسه خصوصی ندار ن و بابا هاشون و مامان جونشون پول ندارن واسشون مدرسه خصوصی باز کنن.....

  • ناشناس ارسالی در

    این وزیر فقط باید برکنار بشه.. به چه عنو ان من بچم بفرستم تو این اوضاع کرونایی

  • ناشناس ارسالی در

    فقط اینو میدونم که گیر یه عده افتادیم مگ ر اینکه خدا به دادمون برسه ....ما روز رو شن از مدرسه هیچ نتیجه ای نگرفتیم حالا که دیگه شب تارش هست ..فوق لیسانس حقوق داره تاکسی کار میکنه.اصلا خودتون در مورد مرد م چه فکر میکنید ...خیلی حرف دارم .ولی از کجا باید شروع کرد...

  • رویا ارسالی در

    ببینید آقای وزیر به ظاهر محترم شما خودت مایه داری واسه بچت معلم خصوصی میگیری بچه های بقیم واست مهم نیست انقد واسه ما ادا ی با مسئولا رو در نیار بعدشم اگه قراره م ا دانش آموزها بریم مدرسه و اجبار هست پس اول بچه خودت رو داخل همین مدرسه هایی که ما درس میخونیم بفرست تا ماها هم بریم مدر سه،آموزش غیر حضوری هم والا ما فقط یه نیم سال آموزش غیر حضوری داشتیم اون نیم سالی هم که حضوری بود از یاد بردیم با این درس دادنشون یه ویدیو میفرستن میگن اینو نگا کنی میفهمی بعد من در عجبم بچه واسش سوال پیش میاد از همون معلم مخصوص درسش می‌پرسه معلمه میگه یه دور دیگه ویدیو رو نگاه کن میفهمی،با این درس دادنشون 🙄 اگر قرار بر این هست که ما دانش آموزان به اجبار بریم مدرسه حداقل یه کم وجدان داشته باش و مدا رس ابتدایی رو تعطیل کن چون اونا بچن چیزی از بهداشت و این چیزا نمیفهمن

  • دانش اموز ارسالی در

    اقا من به عنوان یک دانش اموز کلاس ۹ میگم من در کرمان مدرسه امام مهدی هستم کلاسی ۵۳ نفر هستیم هر سال تعداد کل دانش اموزای ما ۶۰۰ نفر هست حالا خودتون فکر کنین من دیگه هیچی نمیگم

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من باید بچه ها فقط ماه اول به مدرس ه برند تا با معلم و چیز های دیگر آشنا بش ن

  • ناشناس ارسالی در

    باید در ماه اول به مدرسه بروند

  • ناشناس ارسالی در

    مگه نمیگند نسل جوان داره کم میشه ورو به پیری داره می ره پس چرا مدارس و باز میکن ند اینجوری نسل جوان از بین میره

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من باید بازم بچه ها از طریق برنامه شاد درس هارو ادامه بدن مدرسه هرگز.🚫 دوختر من روزهای عادی هم که به مدرسه میرفت از بچه های دیگه مریضی میگرفت دائم مریض بود حالا که وضع اینجوری که خدا داند چی میشه مدرسه دختر من تو رباط کریم هستش اصلا سرویس بهداشتیش تمیز نیست چند تاش خراب پلمپه چندتا دیگه که بازه کثیفه حالا اینا چه جوری میخوان بچه های مارو سالم نگهدارن نمیدونم لطفآ یه فکر جدی تری انجام بدید نمیشه بچه ها مدرسه برن

  • بنده ی خدا ارسالی در

    سلام
    دوستان خوب برای بیان نظرات
    خودانصاف واخلاق را رعایت کنید
    وازتوهین وفحاشی بپرهیزید
    همه مادراین شرایط ویژه می خواهیم که هم فرزندانمان ازآموزشعقب نمانند وهم بهترین روشی
    که ایمنی شان را هم تضمین کند اجرایی شود پس بهتراست با آرامش نظرات خودرا بیان کرده
    تا ان شاءالله راهی منطقی وایمن
    برای مصونیت خود وفرزندانمون
    ازاین بیماری بیابیم. با سپاس

  • مادر ارسالی در

    من معلمم.مادر دوقلوهای پانزده ماهه.
    آموزش دادن رو دوست دارم اما اگه در مسیر رفت و آمد که هم مترو هست هم تاکسی هم کلاس درس....
    چه اتفاقی قراره بیفته.بچه های معصوم من چه گناهی کردن.
    ازتون خواهش میکنیم راهکار بهتری ارائه بدید

  • زهرا ارسالی در

    سلام ببخشید آیا مناطقی که فرمز هستند ولی تعداد کل مدارسشون به 75نفر هم نمیرسه و خوابگاه هم داره احتمالش هست حضوری باشه

  • ناشناس ارسالی در

    بیشعور هر تصمیمی میگیری بگیر ما اجازه نمیدیم بچه هامون به مدرسه بیان

  • سعیده رضوی ارسالی در

    ***جناب وزیر، حتی اگه تهدید کنی که بچه ه امون رو از مدرسه اخراج میکنی، ما باز هم بچه هامون رو به مدرسه نمیفرستیم.
    # من #در #وضعیت #کرونا #فرزندم #را #به #مد رسه #نمیفرستم

  • ناشناس ارسالی در

    لطفامدارس بازنکنید پدرمون دراومده بچه بزرگ کردیم

  • ناشناس ارسالی در

    یه زمانی چون پول تو جیبی تون کم بود این شایعه بود ، تو عزاداری امام حسین اصلا کرونا وجود نداره و هیشکی مبتلا به این ویروس نمیشه
    الانم چون شما مفت خورا یه جو غیرت ندارین که بدست بچه ملت تبلت بدین مبادا از پولی که واسه اختلاس و سوریه و لبنان و چین و عراق و هر کوفتی ذخیره کردین کم بشه مدارس رو بازمیکنین اون ستاد کرونا هم بهانه ای واسه شما که به مردم بدبخت نشون بدین ما فلانیم ینی نگرانیم :/ نه باباااااا!!!
    البته اگه ۷۰ درصد گناها تو بی کفایتی شما باشه ۳۰ درصدش تقصیر اونهایی که مسافرت میرن چون اگه ما پاهامونو جمع کنیم بشینیم تو خونه اتحاد داشته باشیم تو هم این شعرا رو نمیگی چون مردم دارن میفهمونن به شماها و شما هم میگین تو دلتون میرن خوشگذرانی و مسافرت یه مدرسه بیاد چی میشه بچش .....
    آره من یه دانش آموزم هیچی نمیفهمم با یه مجازی خوندن خدا رو شکر هم که همه تقاصا رو ما پس خواهیم داد با این طرح سوالات بی کیفیت کنکوری که معلوم نیس طراح چن ساله خواب بوده بعد بیدار شده :/
    شماها همتون تاوان پس میدین مفت خورای علاف دلم واسه آینده و حال خودم میسوزه که بدست شماها بخاطر منافع شخصیتون و مفت خوری تون تباه شد جان مردمو به لب رسوندین و آواره و دیوونشون کردین اونقدر مشکل داریم که اعصابمون بخودمونم نمیکشه خدا هم اون دنیاتونو

  • مردم دوست ارسالی در

    به نام خدا سلام. حسن خطرناکه حسن. با تشکر

  • خانه خراب ارسالی در

    وزیر اموزش پرورش شما حالتون خوبه ایشلا که ؟ سره شما گیج نمیزنه ایا؟ اصلا میفهمی چه میگی برو خیلی مسی ولا که شما اینقدر پول دارید و سرمایه که بچه های شما هر کدامش یک معلم خصوصی دارن و با رعایت بهداشتی کامل در منزل شما خواهند امد بله بهترین امکانات شماها کله گنده ها دارین براتان اصلا مهم نیست چه میشود فقط دستور و زبان چرت پرت از دهان شما بیرون میاد خداوند کون شما رو داغ میکنه صبر کنید

  • شهرام ارسالی در

    دولت حتما باید اینترنت و برا دانش آموزان و برنامه شاد رایگان کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    نفهما

  • مادری نگران ارسالی در

    من بچه ام کلاس اول میره چیکار کنم میترسم بفرستمش مدرسه

  • سارا ارسالی در

    اقای وزیر بچها باارزشترین هستند برای اینده کشور تو تنهایی باخودتون صادق باشین شرایط کورونا براشون خطرناک وغیر قابل جبران هست این سال تحصیلی یک سال عقب بیفته بخدا اتفاق مهمی نیست با سختی و گرونی بچهامون و بزرگ کردیم

  • ایان ارسالی در

    مدرسه ها رو باز کنید
    بهترین کاره هر کسی هم نگران بچشه خب نفرسته مگه زوره
    با این آموزش های مجازی و کم کاری معلما مگه چیزی میشه یاد گرفت
    شما نفرست بچتو دیگه اون ابتدایی هیچی نمیفهمه که البته به نظرم اصلا هم این طور نیست والا که این بچه ها از بزرگا بیشتر میفهن
    راهنمایی و دبیرستان حتما باید باز شه شما هم نگرانی بچه هاتی نفرست
    تمام
    خدارو شکر که شما بچه هاتون و نمیفرستید مدرسه بمونه برای ما چه بهتر

  • ایان ارسالی در

    اینکه بچه تو نفهمه درک نمیکنه اطرافو
    اینکه بچه تو مریضه نمیتونه ماسک بزنه آخه په ربطی داره به وزیر که بدو بیراه بهش میگین
    عزیزم فهمیدیم شما بچتو دوسداری .فهمیدیم شما بچه تو از سر راه نیاوردی نفرس پس اوکی
    بزار مدرسه برای مایی که درسارو مجازی یاد نمیگیریم باز باشه
    هرچی دانش آموز کمتر بهترمیشه هم ما خوب یاد میگیرم هم فاصله ها رعایت میشه
    پس نفرست 😒

  • ایان ارسالی در

    جای تاسف داره فرهنگی های کشور
    این جوری بد و بیراه میگن البته بهتره بگی بی فرنگ😒

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من باید امسال را تکرار پارسال می گذاشتند فقط کسانی که خیلی اصرار داشتند می رفتند سال بالاتر اینجوری بچه‌ها مطالب پارسال رو بهتر می فهمیدند والدین هم زیاد نگران حضور در مدرسه بچه‌ها نبودند مجازی هم راحت تر می شد چون مرور بود

  • Mehdi ارسالی در

    وزیری که سیاسی باشد و ازبدنه ی آموزش و پ رورش نباشد، همین است دیگر...... کل دنیا ملتشان را از تجمعات بر حذر می کنند، ایشا ن می گوید تجمع کنید تا یارانه بگیر کمتر بشود. وسلام

  • مسلم ارسالی در

    هم وطنان عزیزم! انتقاد حق شماست بنده هم به عنوان یک فرهنگی به دلیل شرایط موجود با این تصمیم موافق نیستم ولی توهین به وزیر هم در شان یک ایرانی نیست و هم با این توهین‌ها بار گناهانمان بیشتر می شود.خداوند همه را عاقبت بخیر کند.

  • yasin ارسالی در

    آقای وزیر بی شرف نفهم بیشعور آشغال نجس ب چه۷ساله اصلا چ میدونه پروتکل چیه نفهم چل غوز گوه تو اول اخرت

  • یک معلم ارسالی در

    ایشون که با این قاطعیت میگه چرا حضوری جل سه اش برگزار نکرده ؟

  • اکبر ارسالی در

    اگه برای جان بچه هایتان ارزش قائل هستید بچه ها رو مدرسه نفرستید . ختم کلام

  • یه تبریزی ارسالی در

    حتما شنیدین که میگن بادنیا در بیوفتی نمیتونی با یه تبریزی قلدری کنی

  • ناشناس ارسالی در

    چیه شلوغش کردید من ی فرهنگی هستم تا اول برج ۱۲ ما رفتیم مدرسه هیچ اتفاقی نیفتاد یهو گفتن هیولایی بنام کرونا اومده مدارس تعطیل کنید تعطیل کردیم آیا وضع بهتر شد؟!: برید یکم فکر کنید تا کی چرخ مملکت پنچر باشه اینم بگم اگر اتفاقی بیفته کرونایی تو مدارس پخش بشه اونم از طریق خودتون بچه هاتون هیچ آسیبی نمیبینن چون آمارا نشون داده بچه هاکمتر مبتلا شدن به این بیماری .

  • دانش آموز دبیرستانی ارسالی در

    سلام لطفا بخوانید ارزشش رو داره.
    من درباره حضوری یا غیر حضوری شدن صحبتی ندارم و این که کدوم رو انتخاب کنم دسته خ ودم هست.ولی یک انتقاد به شدت جددددی دارم .انتقاد من کلمه دوم اسم وزارتخانه هست.《پ رورش》🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️به عنوان یک دبیرستانی که بیش از یک دهه تو این مدارس دارم تحصیل می کنم و از ابتدایی تا راهنمایی در مدارس《دو لتی》بودم باید بگم که آموزش و پرورش اصلا خوب عمل نکرده و نمی کنه . چرا یادمون میر ه در کنار آموزش ، پرورش هم داریم و مهمه. تو این کشور شرایط رو جوری کردن که هر کس ی که پول بیشتری بده امکانات دریافت میکنه .بچه های مدارس دولتی چه گناهی کردن.بخش ا عظم آینده کشور از همین میزونیمکت های مدا رس دولتی هستند.چرا مثل سایر کشورها(سوئد🇸 🇪،سوئیس🇨🇭،فنلاند🇫🇮،نروژ🇳🇴،و..)عمل نمی کن یم.با کدوم پول لابد💵🤔؟؟!!این همه پول و ث روت تو این مملکت هست که اگه تو این بخشها ی مهمی مثل آموزش و پروش سرمایه گذاری نکن یم یک مشت..میدزدند و اختلاس میکنند.چرا؟؟ ؟چون تو مدرسه درست آموزش ندیدن.عقده ای ش دن.پرورش روحی و ذهنیشون خوب نبود زیرا اگ ه خوب بود، اگه فرهنگ و شعور می آموختند ، اگه یادمیگرفتن که به حقوق مردم احترام قا ئل بشن پول مردم بیچاره رو نمی دزدیدند و برن کانادا.یا یک مثلا دیگه. من نمیدونم د رس عربی کجای زندگی افراد بدرد میخوره.همی ن درس که مثال زدم تو زندگی خیلی از ما در آینده کاربردی نخواهد داشت.شما پرورش به چی میگید آقای وزیر؟؟؟!!به هفته ای یک زنگ ورزش و چند جلسه آموزشی تو کل سال.مثل ای نکه فقط تو مدارس بچه های خودتون پرورش دا رید.چرا روی وضعیت جسمانی و روحی دانش آمو زان و آموزش فرهنگ های مختلف(مثل فرهنگ مط العه)یا روانشناسی دانش آموزان کار نمی کن ید تا نسل آینده و کشور بهتری داشته باشیم .همینجوری مثل گذشته پیش برید تا نسل بعدی هم مثل یک مشت...پول مملکت رو بدرد و بره کانادا.با پول یک فقط یک دونه از این ده ها اختلاس میشد تمام مدارس ایران مثل مدار س بچه های وزیر و مسئول باشند.با یک دونه نمیشه!!؟؟؟؟؟با پول ۲ تا از این اختلاس ها چی؟؟هر چقدر الان روی مدارس و پرورش و آم وزش دانش آموزان سرمایه گذاری بشه ، در آی نده جامعه خوب و درست و حسابی و کشوری توا نمند و عالی خواهیم داشت.اما کجاست گوش شن وا
    البته آموزش و پرورش خوب کارکرده ولی میتونه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیل ی بهتر از اینها باشه
    توانایی و سر مایه هم که هست چیه ما از فنلاند🇫🇮 و نروژ 🇳🇴 و آلمان🇩🇪 کمتره. پول 💵، جای مناسب🏢 ، نه عزیز من فقط عمل
    عمللل هست که مه مه.
    به امید بهتر شدن کشور عزیزمان ایران🤲🏻
    و رفع این بلا🤲🏻
    الله م عجل ولیک الفرج
    ❤یاعلی❤

  • آرزو ارسالی در

    وزیر فقط میخواد خود نمایی کنه فکر جون بچ ه های مردم نیستن که من خودم فرهنگی هستم و معاون تمام تابستان تو مدرسه بودیم ثبت نام با اولیا مختلف در ارتباط بودیم مگه م ا توخونه بچه نداریم خانواده نداریم جون م ا از جون بقیه کم ارزش از هر سال عادی هم بدتر شد چون حتی روز های تعطیل خودمون به هر بهونه ای کشاندند مدرسه متاسفم برا هم چین مسئول

  • ناشناس ارسالی در

    اتمام حجت وزیر آموزش و پرورش !!!!
    طنز جدید این روزها .....

  • علی ارسالی در

    یه دفعه باید بمیریم راحت شیم تو این وضع کی به نظرتون میاد مدرسه حتی اجباری باش م ن که نمیام بزار رد شم فوقش درسو ول میکنم

  • علی ارسالی در

    باسلام فک کنم مغز این وزیر کجه مثلا وزیر اموزش پرورشی وزیر جنگ نیستی بچه های مردمو جونشو بگیری بچه ۷ساله ۸ساله چه میدونه نظافت چیه الا سیب و گاز میزنی میندازی زمین بچه بره میداره اونطرفشو گاز میزنه.بچه ها جنب وجوش دارن بازی میکنن روسرو کله هم میپرن اون وقت تو میای مدرسه جلو بچه هارو میگیری میگی پسر خوبم ازهم فاصله بگیرید.به نظر من مغزتو کجه اگه مدارس بازشه اون موقع خسارت جبران ناپذیر به خانواده های بچه ها میزنی اون موقع به غلط کردن می افتی .نکن اینکارو حسن خطرناکه



  • ناشناس ارسالی در

    اینا رو به کی میگین؟موش کور نمیبینه که ه یچ ،گوشاشم کره

  • مهدی ارسالی در

    سلام بچه رو بفرستی مدرسه هم جون بچه رو به خطر بندازی هم خانواده هم فامیل هم همسایه اگر بلایی سر هیچ کس نیاد برسه دانشگاه با لیسانس و فوق لیسانس بره فروشنده و راننده اسنپ بشه چه کاریه

  • ناشناس ارسالی در

    آره درسته دانشجوها بلد نیستن بهداشت رو ر عایت کنن ولی دانش آموزان میتونن،خاک تو س رت

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر غلط کرد . این وزیر احمق هیچی حالیش نیست انگار . بچه خودش رو حاضره بفرسته تو این مدرسه های کثیف . حالا هرچی هم که ال کل بزنن تو این شلوغی و هرج و مرج مدارس ه یچ تاثیری نداره . هرکس جونش رو دوست داره میاد .به حرف های این نادان ها گوش نده .

  • ناشناس ارسالی در

    ماهیچکدوم بچه هامونونمیفرستیم میخوان چکا رکنن

  • ناشناس ارسالی در

    آخه چندرغازپول میدن به این معلمای بدبخت، وزیر نگران نگران این پول هاست فکرمیکنن م علما هم مثل خودشون مفت خورن نمیدونه که چ قد هزینه میکنن تا موبایل و اینترنت بخرن که دانش آموزان نمونن،وزیر نمیدونه تا نصف شب اشکال درسی میگفت
    واقعا دستت درد نکنه نمک نشناس

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. انشالله که تمام بچه ها درسلات کامل بتوانند سال تحصیل را به خیریت بگذرانند. از عزیزانی که به جامه معلمان توهین میکن ند و نظرات بد میدهند خواهش مندم حرمت شکن ی نکنید. و فقط یک کلمه میگم که کاری که م علمان میکنند وزارت خانه های محترم بهداشت و ارتباطات و آموزش پرورش با کمک رسانه و تلویزیون و مخابرات و مخابرات و والدین م حترم و ... نتونستند اون رو در حد رضایت مردم از آموزش انجام بدهند
    اگه به این کار معلمان خوب دقت کنید همه خوب متوج ه میشید که معلمان عزیز چه جهادی کردند تا بحال و بس....
    امیدوارم درک کنید ه مه عزیزان🙏🙏🙏

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من مجازی اصلا خوب نیست و تا موقعی که واکسن کرونا نیومده بچه ها مدرسه نرن خوب چی میشه حالا یکسال عقب بیوفتن

  • ناشناس ارسالی در

    بچه‌ها ی ما که پاییز می شد مریض می‌شدند یک هفته خونه بودند نظافت را رعایت نمی کر دند مریض می‌شدند الان که کرونا هست این ب چه‌ها نسل سوخته هستند من بچه های م به مد رسه نمی فرستم این همه دکتر و مهندس معلم. ...... بیکار هستند

  • مادر ارسالی در

    قتلگاه برای فرزندانمان نساز بچه ابتدایی آب و خوراکی می خورد یکجا بند نمی شود به همه چیز دست می زند و آرام و قرار ندارد ا و هم بیمار می شود و هم ناقل است یک سرما خوردگی را به همه اعضا خانواده منتقل می ک ند کرونا که جای خودش را دارد.در مسیر مدر سه و خانه چه خبر است . کتاب و مدادی که د ر دست می گیرد و می نویسد آلوده است یا قط عا آلوده می شود سرویس های بهداشتی که واو یلاس ...
    اگر دنبال لعن و نفرین در این آخر عمری نیستی از بالا به پایین بدون دیدن حقایق لطفا حرف نزنید. من مادر ی هس تم که سال گذشته دائم در پشت درب اتاق دک تران اطفال بود یک روز سرفه یک روزاسهال ی ک روز تب امسال دیگر اضطراب جان و کرونا ه م دارم چرا درک ندارید از آه و ناله بترسی د ...

  • موسوی ارسالی در

    جناب وزیر وقتی در شرایط قرمز همه رو وادا ر به حضور کنین که خودتون صحبتهاتون حضوری باشه نه اینکه خودتون به صورت ویدئو کنفر انس مجازی حرف بزنین با وجود تمهیدات کامل و دبیران و دانش آموزانو مجبور کنین در ش رایط قرمز بزن مدرسه......
    خودتون ن ه زیر بار اینترنت میرین نه تدارک بابت رو واسه بچه ها تعهد میکنین نشستی اون بالا واسه ۴ تا معلم بی سلاح رجز میخونی فک کرد ی کی هستی؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    ما توی منطقه ۱۹ تهران در شهرک مرتض گرد ه ستیم که این محل به اندازه جمعیت مدرسه ند ارد وبا مشگلت زیادی مواجه هستیم که در هر کلاس ۴۵ دانش آموز هست حالا توی این شرای ط چطور بچه های طفل معصومان را به مدرسه ب فرستیم تازه این محل با کمبود آب هم دارد

  • ناشناس ارسالی در

    شما چه کاره هستی که در مورد جان بچه ها ت صمیم گیری کنی

  • دانش آموز ارسالی در

    اقای وزیر با این وضع میخواین هرچی دانش ا موزه کرونا بگیره من خودم کرونا گرفتم مرگ و با چشام دیدم با باز شدن مدارس که دیگه هر وقت بچتو فرستادی ماهم میریم

  • s.kh ارسالی در

    بعنوان یک فرهنگی متاسفم که وزیر چنین بی تدبیری بعنوان مسئول شغلی من تصمیم گیرنده است ایشون حتما بلاشک فرزندانش درکلاس ها ی ۴۰ نفره وبا حداقل امکانات درس نخوانده اندکه این چنین حکم به بازگشایی داده اندم تاسفم که ازدانش آموزکلاس اولی انتظاردارد مراثب خودباشد شایدهم هدفشان ازبین بردن و کشتن دانش آموزان است واقعا ستاد ملی مبار زه باکرونا بایدواردشودوجلوی این تفکر بچه گانه واحمقانه رابگیرد مردم خسته هستند ف شاراقتصادی اخبارتلخ فوت هرروزه مردم عزیز مان حالاهم این خبربدون تعقل واقعا حیثیت و شرافت کشوررواین تصمیم زیرسوال میبردبچه های مردم چه گناهی کرده اندکه بایدپاسوزا ین تصمیمات شوندوزیری که نتوانددردمعلم را درک کند وزیری که جان بچه ای مردم برایش ارزشی نداردحق نداردتصمیمی اتخاذکند.

  • حسن رستمی ارسالی در

    با سلام، همه ی عزیزانی که نگران سلامتی فرزندان عزیز خود هستند، مخالفتشون با بازگشایی مدارس کاملاً منطقی است، ولی جسارتا با عرض معذرت از همه شما بزرگواران، ما چگونه پدر، مادر و معلمی هستیم که نقد منطقی خود را با فحاشی و بد اخلاقی که مغایر با رسالتمان، جایگاهمان، مقاممان و باورهای مذهبی، اخلاقی و انسانی مان است، میزنیم.... درسته که فشارهای اقتصادی و اجتماعی و فسادهای حاکم بر حاکمیت امان همه‌ی ما را بریده است ولی این دلیلی نمی‌شود که به عنوان مربی فرزندانمان زبان احترام را به کام بگیریم..... مگر ما شیعه علی و حسین و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نیستیم...... حرف منطقی و حساب با فحاشی به جایی نمی‌رسد ولی بعضاً حرف غیر منطقی با زبان خوش و خوشرویی به ثمر می نشیند.

    همه باهم کرونا را شکست میدهیم.!!!!!!!

  • گرفتار ارسالی در

    شکر خدا کشور ما تو تنها چیزی ک پیسرفت داره و معروفه دزدی و خوردن حق مردم و حق مردم را دادن ب کشورهای عربی و...
    و چ راحت با جون مردم و بچه های مردم بازی میکنن

  • راحیل ارسالی در

    کاش به فکرمون بودید خیلی خطرناکه

  • معلم ارسالی در

    اقای وزیر عقل کل
    تو این مدت قدمی ولسه مربیان ورزش غیر انتفاعی کردید با ای نکه اکثر مدارس مربی ندارن
    تا کی ح ق خوری

  • ناشناس ارسالی در

    منم دخترم رو نمیفرستم از جونش که سیر نشد م نهایت کی دو سال مدرسه نمیره قرآن خدا ک ه غلط نمیشه حالا مثلا زود دیپلم بگیره چه شغلی در انتظارشونه دکتر مهندس ها بیکارن

  • یک شهروند ایران ویران ارسالی در

    بحث کرونا یک معضل جهانی می باشد و راهکار و متد جهانی را می خواهد کاش جناب وزیر به جای تهدید راه کار ارائه می دادند چون هر کودک دانش آموزی به این بیماری مبتلا شود ایشان مدیون و مقصر می باشند ،ای کاش به دیگر کشورها و راهکار آنها نیز توجه می نمود

  • salam ارسالی در

    با سلام، بنده دبیر هستم، دو تا فرزند دان ش آموز دارم، خودم مجبور بشم می رم مدرسه برای تدریس ولی به هیچ عنوان اجازه نمی دم بچه هام به مدرسه برن.

  • امیرحسین ارسالی در

    باسلام اقای وزیر یک سال مدارس نباشه تا این مدیران یه ذره بتونن فکر کنن .
    اگه مدرسه ها باز شود کرونا اوج میگیرد چرا چون ان قدر رفت و امدها زیاد میشود .
    اگه مدیران بتونن یه ذره از دزدی ها شون رو کمتر کنن میتون راه حل هم پیدا کنن

  • معلم ارسالی در

    تو این دولت تمام سرمایه مردم که به باد ر فت ، حالا نوبت به باد رفتن بچه هاست، ( ب الاخره باید جمعیت هم !!!!!! کنترل بشه ) بهترین راه از مدرسه ها و ورود کرونا به م نزلهاست .

  • عسل ارسالی در

    میگن توی اون دنیا خداوند از یزید میگذره ولی از این مسئولین بی کفایت ما نمیگذره 😐

  • بازنشسته ارسالی در

    ای بمیری با این سر و ریخت و شمایلت

  • ا ارسالی در

    فقط جای تأسف دارد

  • ناشناس ارسالی در

    ضمن تقدیر از تمامی عزیزان. بازگشایی مدار س زنگ خطری است برای تمامی عزیزان از مبتل ا شدن به این ویروس چه مدرس چه دانش آموز و چه خانواده واجتماعی که در آن هستیم. چر ا برنامه های درسی را بصورت یک برنامه از کانال‌های تلویزیونی در یک شبکه اجرا نمی‌ کنید برای یک سال. این برنامه را انجام ده یدتا امورش سراسری شود تا به امید الهی ون ابودی کرونا در سال آینده فرزندانمان یک آ گاهی مختصر از دروس هر پایه ی داشته و سال تحصیلی را ادامه دهندبا این روش مدرسان ب دون خطرابتلا با ضبط دروس و پخش آن از رسا نه با طرح سوالات و پاسخ مشگلات دانش آموز ان را حل نموده باشد که وزیر عزیزما هم با رای مردم جهت نوعدوستی و تبادل نظر همیار باشد. متشکرم

  • هیچ ارسالی در

    آره خب دنیا رو مدار حرفای شما میچرخه! توهم خودبزرگ بینی داره! بیسواد!

  • مریم ارسالی در

    شوهرمن کروناگرفته ودربسترمرگ بسرمیبره چو ن بایدبرای اگرارمعاش سرکارمیرفت ک محیطی شلوغ بود آقایون راحت طلب جون بچه هامون ب رامون ازهمه چیزواجب تره مثلا این چندشال ک مدرسه رفتن چی یادگرفتن نه اموزشتون بدر دمیخوره نه پرورشتون.متاسفم براخودم وامثا ل خودم ک تواین کشوربدنیا اومدیم .دخترم ر ونمیفرستم مدرسه اصلامهم نیست یکسال عقب ب مونه کلاس اول وپنجم هیچ فرقی نمیکنه باای ن اموزش دادنتون وامکاناتی ک برامدرسه وبچ ه ها تهیه کردین

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من که دو فرزندم مدرسه نمی فرستم خ یلی هم ببینم برام مشکل یک سال ترک تحصیل بکنن چقدر اخه با اعصاب وروان ما بازی می کنید به خدا خسته شدیم هر ساعت یه تصمیم ه رساعت یه فرضیه خستمون کردین شب می خوابیم صبح بلند میشیم انگار اصحاب کهفیم همچی ع وض میشه ما تا حالا هر چی دولت گفت گفتم چ شم ولی خط قرمزم بچه هام هستن دیگه رد داد م

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام معلمانی که بیماری زمینه ای داشته باشند چی؟

  • ناشناس ارسالی در

    به خدا دیگه خسته شدیم اصحاب کهف شدیم صبح بلندمیشیم یه تصمیم جدید من تاحالا هر چی بود و دولت خدمتگذار گفت گوش دادم ولی دیگه بچه هام خط قرمز هستن یک سال ترک تحصیل بهتره از بازی گرفتن جون بچه هاست چقدر استرس چقدر بدبختی من که رد دادم دیگه تمام مدرسه نمی فرستم

  • آموزگار ارسالی در

    برای سلامتی عزیزانمان که آینده سازان این کشور باستانی به تارج رفته هستندباید مدارس تعطیل شود تا این شکوفه های این بوستان در صحت و سلامتی جسمانی و روحی به شکوفای برسند. دور از هر نگرانی روحی و بیماری جسمانی در دامن خانواده و محیط خانه امسال را طی کنند تا نابودی ویروس کرونا....... تا با فراغت خیال به دامن تحصیل دانش برگردانند. به امید همیاری و همکاری خدمتگزاران سازمان با مردم.

  • زهرا ارسالی در

    سلام تورو به اون خدا که می پرستید یک سال مدرسه هارو تعطیل کنید به خدا من بچمو با نظر ونیاز از خدا گرفتم نه من بلکه همه ج ون بچشون مهم تر براشون از خودشون حتما ب اید ده ها بچه قربانی بشن بعد دوباره تاز ه بیافتید به فکر اینکه طرحمون موفق نبود وامار داره صعودی میشه مدرسه تعطیله بذ ارید مردم با این همه بد بختی که دارن مشغ ول باشن نه با عزای عزیزاشون

  • ناشناس ارسالی در

    آقای به اصطلاح وزیر ایا باید ببینی که ا صلا نظر اولیا ی دانش آموزان چیه یا شما دایه ی مهربون تر از مادری که حتما باید ب ه این زودی این طفل معصوم های کلاس اولی ک ه واقعا نمی تونن فاصله اجتماعی رو رعایت کنن این مدرسه

  • ولی ارسالی در

    آقای وزیرهمیشه که نبایدرعیت درمیدان باشن داین دفعه بچه های بزرگان واردمیدان شوندب ه خاطرمردم شمابچه هاتون رااول واردمدارس کنیدکه بقیه ببینند.ممنون

  • یک دانش اموز ارسالی در

    اقا من یه دهمیه تجربیم کلی درس خوندم بالاخره ازمون دادم تونستم بیام تیزهوشان شهید بهشتی اهواز
    رقابت بین 50 هزار نفر و قبول شدن جز 27 نفر واقعا وقتی ی سری میان میگن #تعطیلی مدرسه چون خودشون ی بچه کلاس پنجمی سومی هفتمی داره ولی منه بدبخت باید برای کنکور اماده بشم اخه غیره حضوری کی میفهمه تو یسوال داشته باشی تا بخوای بپرسی معلم افلاین شده 2 روز بعد انلاین میشه محلتم نمیزاره واقعا حداقل برای ما دبیرستانی های بدبخت حضوری بزارین
    واقعا زشته بخاطر تنبلی یا بهانه سلامتی که خیلی ساده با چن طرحه ساده میشه اجراش کرد آینده خودمون یا فرزندانمونو ب خطر بندازیم

    • رضا ارسالی در

      اول سلامتی عزیز من، بچه های من یازدهم ریاضی و دوم هستند تا شرایط عادی نشه و واکسن نزنند هم مدرسه نمی روند. هیچ کس به فکر سلامتی شما نیست.

  • دبیر بازنشسته ارسالی در

    آخه اون بچه ها بی که با بخاری نفتی سوختن را خیلی حمایت کردین که حالا ما بچه هامو ن را بفرستیم مدرسه به امید شما .اگرچه ها ی مردم امانت هستن پس چرا بااین همه دزدی های کلان که میکنید یه بودجه برای درمان چند دختر بچه اختصاص نمی دهید که بخاطر بی کفایتی شماها همه امید وآرزوهاشون به فنا رفت اولش که سوخته بودن که خیلی شعار و و عده حمایت میدادید،برو آقا این اراجیف راب رای هم مسلک‌های خودت سرهم کن حناتون برای ما دیگه رنگ ندارن.

  • نازنین ارسالی در

    آقای وزیر دهنتو ببند فقط ببند

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر به گفته ی خودشان میخواهند توان مندیهایشان را محک بزنند
    اینبار جان سرمایه های این کشور در خطر است
    ا ین بازیچه نیست و بچه ها موش آزمایشگاهی ن یستند که قصد دارید با آنها توانمندیهاتو ن رو محک بزنید
    متاسفم

  • م۰م۰ ارسالی در

    بچه امون دارن انیشتن میشن مگه چرا با جون بچه هامون با زی کنیم مدرسه نمیفرستیم

  • عباس ارسالی در

    جناب وزیر اگر کرونا اینقدری که شما فکر م یکنید خطرناک نیست پس چرا جلسه ها را به ص ورت ویدیوکنفرانس برگزار میکنید؟؟؟
    کسی که فرزندش و خانواده اش براش مهم هستن لطفا نزدیک مدرسه هم نشن فاجعه در راه
    فکرش را بکنید از ۳۰۰ نفر یک نفر ناقل باشه ۳۰۰ خانواده بدبخت میشن یا یک معلم که با همه ای دانش اموزان در ارتباط ناقل باشه فاجعه پیش میداد
    لطفا بچه هاتو ن رو مدرسه نفرستید با یک سال تعطیلی هیچ مشکلی پیش نمیاد

  • وحید ارسالی در

    سلام.من آموزگار ابتدایی هستم و امسال سال آخره خدمتمه.سال گذشته 170 هزار تومن بابت خرید بسته اینترنت هزینه کردم و خدا گواهه از بیستم اسفند تا 15 خرداد به تدریس مشغول بودم تمام کتابها رو تا صفحه آخر تدریس کردم و هر روز تکلیف میدادم و تک تک پاسخها رو هم برسی میکردم.شاید فکر کنید اغراق می کنم اما بارها تا ساعت دو و سه نیمه شب پاسخ سوالات والدین دانش آموزانم رو میدادم تا با راهنمایی من بتونن مشکلات درسی بچه هاشون رو بر طرف کنند.
    قطعا کلاس حضوری تاثیر بیشتری در یادگیری درسی و پرورش اخلاقی بچه ها داره اما با وجود کرونا برگزاری کلاس حضوری تصمیمی نامعقوله.
    تنها راههای ممکن یا تعویق بازگشایی مدارسه یا استفاده از آموزش مجازی آن هم مشرط به:
    1.اعطای تبلت به دانش آموزان و معلمین
    2.اعطای بسته های اینترنتی رایگان
    3.پیگیری جدی معلمین.اولیا و دانش أموزان
    نکته آخر:از عزیزانی که از حقوق گرفتن من و همکارانم ناراحت هستند دعوت می کنم فقط یک ساعت همراه بنده یا یکی از همکارانم در کلاسی 34 نفره حضور پیدا کنند و فقط سعی کنند 10دقیقه کلاس را اداره کنند.همراهی با غم و غصه ومشکلات خانوادگی شاگردانمان بماند و.....

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم،تمام حرفهاتون درست و منطقی

  • عترت ارسالی در

    اگر همه‌ی مردم هماهنگ باشن بچه ها رو مدر سه نفرستند هیچ کاری نمی تونن بکنن،ولی مت اسفانه توی ایران حرف زیاد زده میشه به عم ل که برسه همه تسلیم میشن

  • ناشناس ارسالی در

    بابا مملکت غارت کردن آقای وزیر وامسال وز یرا به فکر پیشرفت بچه ها ما هستن به فکر کشتن بچه ها ما هستن مگه نه متخصصین وکادر درمان دارن شهید میشن طفل معصوم از اونا بیشتر میتونه از خودش مراقبت بکنه وزیر عل ی بابا

  • ناشناس ارسالی در

    شما مدارس رو باز کنید. مابچه هامون رو به مدرسه نمیفرستیم. همونهایی که عاشورا و ت اسوعا تشریف بردن شمال ویا صبح تا شب توی هیئت ها بودن بفرستن مدرسه مشکلی نیست. بچ ه های ما فوقش یک سال عقب می افتند

  • ناشناس ارسالی در

    هروقت آقای وزیر وکیل ورئیس حضوری جلسه گذ اشتن ماهم بچه هارو حضوری می‌فرستیم مدرسه

    • ناشناس ارسالی در

      آفرین و هروقت نوه هاشو مدرسه بچه های ما که امکانات نداره فرستادن اون موقع ما هم بچه هامون و مدرسه می فرستیم

    • ناشناس ارسالی در

      پدر و مادرها چرا حال جیب وزیر را درک نمی کنیداگه شما بچه ها تو مدرسه نفرستین😂😂😂 و زیر جیبش خالی میشه برای بچه ها و نوه هاش نمیتونه معلم خونگی بگیره

    • مادرنگران ارسالی در

      بچه های ما براش مهم نیست فکر جیبشو میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    با اینکه بچه م اول دبستانه ، یک دقیقه هم نمیذارم بره مدرسه . این از من

  • هاشم ارسالی در

    چند نفر شما که میگید مدرسه باز نشه و از کرونا میترسید تو تابستون رفتید شمال،

  • مادر ارسالی در

    من بچمو نمیفرستم مدرسه ,شهر ما خیلی آلوده است ولی چون مردم پول تست کرونا ندارن وتست نمیدن ,تو خونه هاشون خود درمانی میکنن ,دولت خبر دار نیست میگه وضعیت سفیده ,

  • ناشناس ارسالی در

    مدارسم که بازنشه باز یه دسته ادم عقده ای احمق راه میوفتند توجاده ها برا گشت وگذا رو تفریح چوبشو ماوبچه های ما میخورند جال ب اینه اونا هیچ طوریشونم نمیشه ولی ماهای ی که الان چندین ماهه قرنطینه ایم باید سخ تی بکشیم اگه فرهنگ داشتند میموندند توخون ه هاشون حتما تعطیل میکردند خدا ازتون نگذ ره که باید برا ماپدرومادرا یه دل اشوبی د رست کنید

    • ناشناس ارسالی در

      کسی از رفتن توی خیابون و جاده بیمار نمیش ه اما مدرسه و کلاس یه فضای بسته س...درضم ن اینا میخوان کلاسها رو با وایتکس ضدعفون ی کنن که خیلی خیلی واسه ریه خطر داره...خ ودتون هم سرچ کنید وایتکس=ویروس کرونا...م گه اوایل رژیم دانشگاهها رو چند سال نبستن و سال ۵۹ هم مدارس رو یکساله بستن چیزی ن شد...تازه توی مدرسه چی یاد میدن یه مشت چ رندیات در جهت سیاست های رژیم....

  • طه ارسالی در

    سلام من مسئول خوابگاه شبانه روزی هستم تازه همه اینها به کنار گفتن خوابگاهها روباز کنین تواین شرایط من دیگه این درد رو کجا ی دلم بزارم اگه یه دانش اموز ناقل باشه چی

  • خنجر ارسالی در

    اقای وزیر تو مملکتی که پارتی مهمتر از سواد هست.دیگه نیازی به سواد و مدرک نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر تو وزیر نفهم عقده ای

  • ناشناس ارسالی در

    ماتهرانیم کلاس بچه های ما ۳۹نفر هستن باکلاسهای کوچیک پسر من دیابت نوع یک داره آقای وزیر صلاح بچه من تو این شرایط ب ه مدرسه بعد ابخوری وبوفه تعطیل بشه سرویس بهداشتی هم تعطیله ........فکر کنید صحبت کنید یا کلا نمیدونید مدارس دولتی چه شکلی هست؟؟؟؟؟؟

  • محسن ارسالی در

    مسخرشو درآوردن
    یکی نیست بگه احمق ۴ روز جاده هارو نبستید فاجعه در راهه
    مگه از جون بچه هامون سیر شدیم آقای و زیر نسبتا محترم بیشعور ، توله های خودت م درسه کجا میرن؟
    با دشمن دست به یکی کردید تا نسل آینده ایران رو که خار چشم د شمنه رو بدید سینه قبرستون؟

  • لیلا ارسالی در

    کسی از جون بچه هایش سیر نشده که با تصمیمات شما به چاه بیفته الان تحصیل داخل همه ی کشورها آنلاین هست تازه با امکاناتی که اونا دارن وما فقط حرفش رو از مسولان بی کفایت میشنویم

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر ما ملت کنن که بازم گول یه وزیر دیگه رو میخوریم ، آخه یکی به این آقای وزیر کوتوله بگه روی کدوم حرف شماها میشه حساب کرد که این دفعه با جون بچه هامون بازی میکنید ، آدم بیشعور مدرسه هات بخور تو سرت ، منکه بچه امو توی این طویله ها نمیفرستم

  • U ارسالی در

    لعنت به این موش کور

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر بچسب به صندلیت چی داری میگی بچ ه میتو نه از خودش مراقبت کنه تا حالا فاص له2متر بود الان برای مدرسه شده1متر

  • حسن ارسالی در

    منم نمیدونم این مسئولین بی وجدان و نفهم و تحصیل نکرده چه خواب های میبینن که هر روز یه نظر میدن یه بار مجازی یه بار حضوری وقتی کسی کارشو بلد نباشه همین دیگه میخوای حضوریش کنی تا ببینید بچه های مردم مریض میشن یا نه مگه موش ازمایشگاهین یا انسان لعنت به غیرت ندارتون

  • Amir ارسالی در

    وزیر آموزش و پرورش اگه مدارس رو باز کنید و ما به مدرسه برویم خطر کرونا مارو تهدی د می‌کنه هر دانش اموزانی که به مدرسه بیا یند کرونا خواهند گرفت.و این طوری تمام خا نواده های ایران زمین کرونا خواهند گرفت ی عنی 80میلیون نفر فکرش را بکنید و اگر مجا زی باشد هر دانش آموز یک عینک یعنی 16میلی ون عینک ترو خدا مدارس رو تعطیل کنید مرد م عزیز بچه هاتون رو به مدرسه نفرستید تا مدارس رو تعطیل کنن والسلام

    • بنده خدا ارسالی در

      جناب وزیر شما نمیگی که بچه ها بهترین ناقل ها هستند؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    آخه دانش آموز نیستید که از آموزش مجازی هیچی نمیشه یاد گرفت

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاقا پسر من تو مجازی بهتر یاد گرفت حضوری فقط دنبال بازیگوشی هستن .من فقط شنبه میرم کتاب هاش رو میگیرم میارم خونه قبول کردن مجازی قبول نکردن یکسال درس نخونه حداقل خیالم راحته بچه ام جلو چشمه.بچه ها دوست دارن با هم بازی کنن چطور فاصله رو رعایت میکنن

  • مجید ارسالی در

    حداقل اگر هم اصرار دارید که کلاس ها حضور ی باشد، برنامه ریزی دقیق تری بکنید. به ع نوان مثال طرح زوج و فرد را در مدارس اجرا کنید. نمیشه که امسال هم مثل سال های قبل باشه. چون امسال شرایط با سال های قبل زم ین تا آسمان فرق میکنه. چرا یکم خلاقیت در مدیریت ندارید؟ اگر هم خلاقیت ندارید لاا قل کمی برنامه ریزی داشته باشید و همچنین به برای نظرات مردم عادی هم ارزش قاءل باش ید

    • ناشناس ارسالی در

      بزرگوار مدیریت و خلاقیت کجا بود؟!!!اینا فقط میخوان بچه های این مملکت رو بکشن میخ وان نسل ایرانی از بین بره وگرنه ۱سال تعط یل کنن مگر سال ۵۹،یکسال همه مدارس و چند سال قبلش هم دانشگاهها رو نبستن؟حالا فکر کنن جنگ...

  • ناشناس ارسالی در

    من دو تا بچه مدرسه ای دارم که که یکی شون دیابتی هست که مجبورم نفرستم اون یکی رو هم که بخوام بفرستم باید همش تنم بلرزه که ناقل بشه و به برادرش منتقل کنه
    من و همسرم تو تمام این مدت فقط برای کار ضروری بیرون می میرفتیم حالا بچه ها رو باید بفرستیم مدرسه و به قول آقای وزیر خودمون هم باید بریم که نظارت کنیم
    یعنی عملا مدرسه ۶۰۰ نفره با حضور والدین میشه ۱۲۰۰ نفر

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر محترم مرگ خوبه برای همسایه اگر مدرسه حضوری باید برگذار بشه چرا جلسه اج لاس شما حضوری برگزار نمیشه من دیروز رفتم مدرسه کتابهای بچه ام رو بگیرم ناظم مدرس ه اجازه نمی داد کسی از فاصله ۲متری باهاش حرف بزنه بعد ما چطور بچه هامون رو که وا قعا تو مملکت گل و بلبل به سختی بزرگ میکن یم بارشهای خودمون بفرستیم به دام مرگ تو کلاسهای ۴۰ نفره اصلا امکان نداره من اجاز ه بدم بچه ام بره مدرسه اصلا شما نگی بزرگ تر از شما بگه من خودم به بچه ام تو خونه در حد توانم درس میدم و شبکه آموزش رو هم دنبال میکنم با کسی هم کاری ندارم کلا لاغ یر حضوری موافقم .

  • بدشانس ارسالی در

    وزیر خجالت بکش بی حیا وتو این معلم که نظ ر میدی احتمالا توهم از از بستگانش هستی ق باحت داره مردم خر فرض کردن خودتونید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر ما بچه هامون رواز سرراه نیاورد یم که بسپاریم به دست شما بی فکرای دروغگو .تا حالا که مدارس باز بوده چه گلی به سر مون زدین همش که منه مادر به بچه ام درس م یدم معلما چیکارمیکنن خدامیدونه اینایی که درس خوندن رفتن پشت کنکور گیر افتادن چی شده .بچه ان میفهمی بچه .مدارس بی دروپیکر ما هم که خدابه دادشون برسه من که فرزندم رو نمیفرستم مدرسه .چرامعلم سرکلاس به صو رت انلاین درس نمیدن وبچه ها داخل منزل یا د بگیرن .اینترنت رو رایگان کنید وکلاس ها مانند مدرسه به صورت انلاین درساعت خودش برگزار بشه .

  • رضا ارسالی در

    مردم اطمینان داشته باشید هیچ کس به فکر س لامتی شما و فرزندانتان نیست. من با خانوا دم توافق کردم تا شرایط عادی نشه بچه هام نه کلاس بروند نه مدرسه آموزش در شرایط فع لی فقط مجازی آدم خودش باید به فکر سلامتی خود و خانواده اش باشد. تمام این زوری که این بی سواد ها می زنند برای این است که چرخ لنگان اقتصادشون بچرخد. تمام اقداماتش ون برای فروش بیشتر بنزین و کسب درآمد از جیب مردم است.

  • ناشناس ارسالی در

    چطور شمال و عروسی و اینور اونور تو بازار جولان میدین کرونا نیست بحث تحصیل اومد جلو یاد کرونا افتادین

  • مادرنگران ارسالی در

    آقای وزیر مردم تهدید کن که اگه قرمز هم ب چه ها باید مدرسه برن این کارتون درست نیس ت اینطوری پدر و مادر با شما لج میکنن . ش ما خودتون در محیط کار یک جا نشستین خودتو قرنطینه کردی .برای نوه هات معلم خصوصی گرفتین که نوه هات مدرسه نرن که کرونا نگی رن . شدی جریان شخصی که تو مسجد صحبت میکن ه اگه بچه روی فرش کثیف کرد فرش قیچی کنید بعد میره خونه می بینه ی قسمت فرش قیچی ش ده از خانومش می پرسه چرا فرش قیچی شده خ انوم میگه خودت در مسجد گفتی . بعد آقا می گه من برای مردم گفتم نه برای خونه خودم.ا قای وزیر هر چی برای خود می پسندی برای مر دم بپسند

  • ناشناس ارسالی در

    کلاس ۳۰نفره روبه پنج قسمت تقسیم کنید هری کساعت ۶تا دانش اموزبرن کلاس اونم فقط واس ه درس ریاضی
    هرروزهم که نمی خوان د رس بدن اون ۶نفر روهم تقسیم کنند به سه نف ر سرکلاس یک روز درمیان بقیه درس ها هم مج ازی کارکنند
    الان غیرانتفاعیا یه ه فته هست بچه ها بااین شرایط به مدرسه میرو ند با کمک اولیا که مثه مراقب مدرسه عمل م ی کنند هرروز یه مادردرکلاس حاضرمیشه واسه این ۳تا دانش اموز مادری می کنه که بچه ه ا بهداشت رو تواین یکساعت درون کلاس رعایت کنند

  • ناشناس ارسالی در

    لابد میخوان مدرسه ها و دانش آموزان بیچار ه رو با وایتکس ضدعفونی کنن!!!در حالیکه ه مه ی جهان میدونن وایتکس یعنی ویروس کرونا و بسیار هم برای پوست و ریه ضرر داره...ا ینا فقط میخوان بچه ها رو به کشتن بدن یعن ی اگه ویروس نکشه اینا با وایتکس اینکار ر و خواهند کرد....مردم بچه هاتونو مدرسه نف رستید...

  • خسروی ارسالی در

    جناب وزیر چرا با جان مردم بازی میکنید وق تی وضعیت قرمزه این همه درس و مدرسه بود چ ه دردی دوا شد از مردم که الان کلاس نباشه نگران کننده هستش

  • بیجندی ارسالی در

    🔰ناقوس مرگ دسته جمعی از ۱۵ شهریور وباز گ شایی مدارس .

    عرض تسلیت وتعز یت دارم خدمت تمامی محبان ودوستداران اهل بیت (ع) ماه محرم وایام حزن واندوه آل الل ه .عزم الله اجورنا و اجورکم .

    با اعلام وزارت آموزش وپرورش مدارس از ۱۵ شهریور بازگشایی خواهد وآغاز سال تحصیل ی رسما شروع می شود .

    حقیقتا باید به مسئولان ستاد ملی کرونا ووزارت آ موزش وپرورش دست مریزاد گفت وبه تک تک اعض ا لوح تقدیر ویا بهتر بگویم مدال افتخار ب ه خاطر چنین تصمیمی اهداء نمود .
    بعنوان پدر یکی از میلیونها دانش آمو ز این کشور چند سئوال از تصمیم گیرندگان ا ین فاجعه ی عظیم ومصیبت عظما دارم ،چنانچه متولیان در سطح کشور ویا استان وشهرستان پاسخگوی حقیر باشند که قطعا دغدغه ی تمام ی پدران این کشور می باشد کمال امتنان را دارم .

    ۱. همه ی شما مسئولین بزرگوار بارها اعلام کرده وهشدار داده ای د که اوج این بیماری درپاییز ودرادامه زمس تان خواهد بود پس " شما ما وفرزندانم ان را به مسلخ مرگ خواهید برد. "

    حضور دانش آموز در مدرسه چه ۶ ر وز هفته ویا ۲ روز هفته هیچ تفاوتی ندارد وبه همان میزان وشدت فرزندان مردم دچار و یروس مهلک کرونا خواهند شد وبدنبال آن کل خانواده ها .

    ۲. وقتی برای ب رگزاری چند ساعت آزمون کنکور در کشور که ت مامی شرکت کنندگان انسانهای عاقل وبالغ بو ده وتحت شدید ترین تدابیر بهداشتی وبه اصط لاح خودتان" پروتکل " برگزار نم ودید چطور وچگونه میخواهید چند میلیون دان ش آموز معصوم مقاطع تحصیلی را مجاب وملزم به رعایت پروتکل واستفاده از دستکش وماسک برای ساعتهای متمادی حضور در مدرسه نمایید ؟

    ۳. مدارس الحمدولله چند سالی است که واریز مبلغ سرانه ی آن یا پرد اخت نمی شود ویا اگر پرداخت شود تنها کفاف تهیه ی مایع دستشویی آن نیست چگونه وبا چ ه هزینه واعتبار ی میتوان برای حضور چند ر وز دانش آموز محیط مدرسه ،کلاسها وآبخوری وسرویس بهداشتی و... ضد عفونی نماید .با ک دام پول واعتبار واگر نبود مشارکت اولیاء محترم سالها قبل میبایست درب مدارس را قفل کرده وخیال همه را راحت میکردید .

    در شرایط فعلی وبا توجه به تورم وگ رانی موجود در کشور دیگر مردم حتی توان ته یه ی مایحتاج اولیه ی زندگی خود ندارند وچ ه برسد که بخواهند کمکی به مدارس نمایند ت ا مواد لازم ضد عفونی کننده را تهیه نماین د .

    ۴. همه ی ما اطلاع داریم ووزارت بهداشت ودرمان هم بارها بیان نمود ه است که نظام بهداشت ودرمان کشور بیش از این توان "انسانی وتجهیزاتی "بر ای مبارزه با این معضل (ویروس کرونا )ندار د ،چنانچه تعداد بیماران درهر شهر کشور د وبرابر شود قطعا مراکز درمانی وبیمارستانه ای کشور جوابگو نبوده واکثرا بیماران خواه ند مرد !

    پس بنشیند وهمفکری کرده وبرای تصحیح این تصمیم عجولانه ی خود عاقلانه تر و تدبیر بهتر نسبت به آغاز سا ل تحصیلی تصمیم گیری نمائید .

    ۵. کشور ما بواسطه ی شرایط خاص اوایل ان قلاب، اواخر فروردین‌۵۹ قریب به ۲ سال دان شگاهها را تعطیل و به اصطلاح " انقلا ب فرهنگی " در دانشگاه اقدام نمود .< br />
    ما به عنوان پدر حاضر هستیم بخاطر حفظ جان خود وفرزندانمان برای ۱ سال ویا بیشتر وتا رفع این بلای عظیم چنانچه نیاز باشد از فرستادن آنها به مدرسه خوددا ری نمائیم چون آنهاجگر گوشه وپاره ی تن ما هستند وجسارتا آنها را از سرراه نیافتیم ک ه با دستان خود آنها را به قربانگاه مرگ ب فرستیم .

    ۵. سخن پایانی بزرگ واران ستاد ملی کرونا ومتولیان امر آموزش وپرورش چنانچه نظر ونیت شما مرگ دسته جمعی ما وفرزندانمان میباشد خواهشا راه وروش ر احتری برای" مردن " ما بکارگیری د چرا که دراین چند ماه شیوع این بیماری م هلک هرکدام از ما دیده ایم و یا شنیده ای م که مبتلایان به این ویروس مرگبارچگونه ز جر وعذاب میکشند تا جان دهند وخانواده های داغدارآنها نتوانند کاری برای نجات آنها انجام دهند .

    "ما را به خیر شما هیچ امید نیست ، شر مرسان"< br />
    بااحترام
    پدر یکی از میلیونها دانش آموز این کشور.سید محمود م وسوی .استان بوشهر شهرستان جم . اگر این پ یام را منتشر نکنید در این جنایت سهیم هست ید . التماس تفکر

  • خرسند ارسالی در

    آقای وزیر چرا کاری میکنید که همه ایمان بیاورند شما هیچ صلاحیت حرفه ای ندارید در تمام نقاط دنیا در وضع خطر سلامتی شهروندان اولویت داره چقدر هزار نفر دیگه باید مشگل پیدا کنند تا شما دست از این بی تدبیری بردارید چرا با جان مردم و جوان ها و کودکان بازی میکنید شما قدرت و پول دارید و خانواده هایتان در رفاه و بیمارستان های خوب درمان میشوند مردم عادی چه گناهی کردن یه مدرسه ببروند باید با اتوبوس یا تاکسی بروند مثل بچه های شما ماشین و راننده شخصی ندارند میدانید چه فاجعه ای دارید رقم میزنید وضعیت اخبار و رو نگاه نمی کنید یا واقعا قصد جان مردم را دارید خدا ریشه ظلم رو بخشکاند لعنت خدا برشما مسولین بی فکر

  • ناشناس ارسالی در

    مافرزندانمان رو باهزار جور بدبختی ب این سن رسوندیم و بهیچ وجه نمیزاریم بخاطر اسم و رسم شما بدست نابودی بدیم.اگه واقعا بفکرفرزندانمان هستی ی فکر اساسی بکنید.آقای وزیر حرف زدن باعمل کردنتون تفاوت اززمین تا آسمان است.اینقددروغ تحویل مردم دادین که اگه راستم بگید قبول نمیکنیم.والسلام

  • مادر ارسالی در

    مرده شور ریخت تو و امسال تو رو ببرن که ب عد از 7 ماه از این بیماری احمقی مثل تو ه نوز معتقدی که بازگشایی مدارس تاثیر چندان ی در شیوع کرونا ندارد مدرسه ای که 700 تا دانش آموز داره به چند گروه میخواهی تقسی م کنی؟؟؟؟

  • علی ارسالی در

    به نظر بنده آقای وزیر همه چیز رو در نظر گرفته جز سلامتی معلمان اصلامعلم هیچ جایگ اهی ذر آموزش و گرورش ندارن. اقلی وزیر اگ ر یکمعلم ک وتا بگیره با خدا یه نفر نمیگه معلم کجاست چیکار میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    چرا حق‌التدریس اسفند 98 و فروردين واردیبهشت و خرداد99 با اون همه هزینه اینترنت که داشت پرداخت نمی کنید باید به از کی ‌کاطت کوطم

  • سارا ارسالی در

    من خودم یه دانش آموزم و واقعا به هیچ وجه نمیتونم با ماسک درس بخونم

  • علی ارسالی در

    از مسئولینی که نظراتشون از روی نوع غذایی که شب میخورند تغییر میکنه بهتر از این توقع نمیره

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر خودتو خسته نکن حرف مفت میزنی ه یچکس مدرسه نمیره مردم که بچه هاشون از رو آب که نگرفتن

  • ناشناس ارسالی در

    🔻وزیر آموزش و پرورش: اگر دانش‌آموزی کوچک ترین علائم سرماخوردگی را داشته باشد نبای د به مدرسه بیاید

    ▫️دیگر بنا نیست زنگ تفریح دانش آموزان بازی کنند فق ط برای هواخوری باید به حیاط مدرسه بیایند

    ببینین این حرف وزیر محترمه

  • ناشناس ارسالی در

    💢 وزیر بهداشت: نگران موج جدید کرونا هستی م

    👤وزیر بهداشت، درمان و آمو زش پزشکی:

    ▫️نگرانم از این‌ که با بی توجهی‌ها، شاهد موج جدیدی از بیم اری کرونا باشیم؛

    ▫️همکاران ما هم خسته هستند و ممکن است خیلی از آنه ا در صحنه خدمت‌رسانی حضور نداشته باشند و نگرانم که همکارانم قربانی بی توجهی برخی افراد شوند.
    ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
    بعض یا کیا هستندجناب وزیربهداشت، یکیش جناب و زیر و روساش در شهرستان هاس که دستور قاطع انه میدن ،بایدوباید میکنن

  • مجتبی ارسالی در

    با سلام به نظر بنده مدرسه بهترین بستر برای انتقال ویروس کرونا می باشد چه از خانه چه از مدرسه دانش آموز خصلتش جنب و جوش است و بس و رعایت نکردن بچه ایی که با ماسک ۴ ساعت میخواد بشینه نفسش تنگ بشه کجا درس یاد میگیره ترا خدا همکاری کنید وزیر احمق و اون بالایی ها یه حرفی از روی نادانی زدن اگه بناست مدارس باز بشن همون اول مهر بشه تا فکری بکنیم من نمیدونم چکاری برامون کردن بچه هامونا واکسینه کردن ملت قدری عاقلانه تر تصمیم بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکش از اون سنت

  • ناشناس ارسالی در

    اگه توله سگای خودشون باشن میفرستن مدرسه؟ فقط بلدن برای بچه های مردم تایین تکلیف ک نن.روانیها.من که مدرسه نمی رم جونمو از س ر راه نیاورم که.😤😲

  • د.پ.ر ارسالی در

    اقای وزیر...خفه شو فقط

  • ناشناس ارسالی در

    اگه خونواده ای مسافرت میره به هیچ احدالن اسی مربوط نیست چون بچه ش با پدرمادرشه نه بین 800 نفر دانش آموز،سعی کن بفهمی جناب وزیر

  • ناشناس ارسالی در

    اگر این مجلس به اصطلاح با عقل و درایت که نمایندگان این مردم و صدای آنها هستند و میخواد قدمی برای این آب و خاک داشته باشه فقط یک راه داره ، همه با هم هر وزیر ، استاندار و مقام و مسئولان که در این شرایط بحرانی کشور را به مخاطره بیاندازند در آن واحد استیضاح نه سریعا به عنوان خائن به وطن اخراج و به سزای اعمالشان به حد اشد مجازات برسانند . اگر هم رئیس و نمایندگان مجلس قدمی برنداشتند بدانید که ه‍مگان آنها قصد نابودی کشور و جامعه مردمی ایران را دارند .
    هر مسئولی که با تصمیمات مغرضانه و هیجانی و ناصحیح خود به هر علتی به کشور و ملت ایران کوچکترین لطمه ای وارد کند خائن خواهند بود و می‌بایست به اشد مجازات برسند .
    رسانه محترم لطفاً نظر را ثبت در غیر این صورت شما هم از دید مردم از همان دسته به حساب خواهید آمد . با سپاس

  • ایرانی ارسالی در

    فقط امام مسئولین بمیرم،هم مشکل کرونا حل میشه ،هم گرانی و فساد و فقر و......

  • ایرانی ارسالی در

    تمام مسئولین ما فقط یک.کار رو باید دعای امسال نوروزتان قرار بدن،اونم اینه که خدا مرگ تمام مسئولین دزد و بی دین و بی مغز رو برسونه ،تا کرونا و تمامی بیماری ها و بد بختی ها و اختلاس ها و.فساد و جنایت ها .....از بین بره

  • ‌‌ ارسالی در

    چه چیز جالبی رو از ما میخوان توقع دارن ج ونمون رو کف دستامون بگیریم و‌با اغوش باز ب محل قتلگاهمون بریم.
    اقای وزیر چ یزی ب اسم انسانیت وجود داره ک شما ذره‌ای از اون رو در وجودتون ندارید.
    هیچ دانش اموز و پدرو مادری نمیتونه چشماشو رو ی این لی عدالتی ببنده.
    #ذره‌ای_انس انیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها