|
کدخبر: 109428

وضعیت ترافیکی جاده‌ها در عصر جمعه (۹۹/۴/۲۰)

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: درحال‌حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا کندر سنگین و در ادامه ترافیک در محدوده‌های پورکان و نسا، نیمه سنگین است. در دیگر محورهای منتهی به شمال کشور تردد روان است.

جامعه وضعیت ترافیکی جاده‌ها در عصر جمعه (۹۹/۴/۲۰)

پیمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهارکرد: بر اساس اطلاعات‌ سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، درحال‌حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

‌ چهار آزادراه پرترافیک کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه کرج-تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

‌ بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات ۱۹ تا ۲۰

محرابی نیا اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد از ۲۲۸۴ دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

ترافیک در محور کندوان

وی اظهار کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، درحال‌حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا کندر سنگین و در ادامه ترافیک در محدوده‌های پورکان و نسا، نیمه سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

محرابی نیا اضافه کرد: در محورهای شمالی ‌بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

یک طرفه شدن کندوان و هراز از ساعت ۱۵ امروز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۲ امروز جمعه ۲۰ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در محور کندوان‌ تردد خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۰ تیر ‌از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای‌، فیروزکوه، هراز، کندوان و محور تهران-مشهد

محرابی نیا گفت: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، ‌همچنین تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهارکرد: تردد موتورسیکلت‌ تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ تیر در محورهای‌، فیروزکوه، هراز، کندوان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

۶ جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌ مسدود است

محرابی‌نیا افزود‌: درحال‌حاضر محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰‌‌، جاده خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور فرعی شمشک-دیزین، ‌‌جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر