|
کدخبر: 104267

چه کسانی "بدحجابی" رانندگان را ثبت می‌کنند؟/فیلم

طرح ناظر، همان طرحی که قصدش مقابله با کشف حجاب در خودرو‌ها بود، حالا گویا با کمی تغییر به رویه قبلی خود ادامه می‌دهد.

جامعه چه کسانی "بدحجابی" رانندگان را ثبت می‌کنند؟/فیلم

سردار حسن رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مورد چگونگی رفتار پلیس در طرح ناظر و برخورد با افرادی که حجاب و شئون اسلامی را رعایت نمی‌کنند توضیح داده است: «تعداد زیادی از ماموران پلیس در قالب گشت‌های انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، گشت پلیس امنیت اخلاقی و گشت کلانتری مشغول ماموریت در سطح شهر بوده و شهروندانی را که فاقد حجاب اسلامی باشند شناسایی می‌کنند.»

از اردیبهشت سال گذشته، زمزمه اجرای طرح «ناظر» شنیده شد و پیامکی با متن «مالک خودرو شماره... با توجه به اینکه در خودرو شما جرم کشف حجاب صورت گرفته است ضمن اخطار مبنی بر عدم تکرار، ابلاغ می‌گردد حداکثر ظرف ۷۲ ساعت برای رسیدگی به این موضوع به پلیس امنیت اخلاقی محل سکونت خود مراجعه فرمایید.» برای برخی دارندگان خودرو ارسال شد.

به گفته سردار حسن اشتری جانشین فرمانده ناجا، این پیامک‌ها در تیر ماه سال گذشته برای ۳۰۰ هزار فرد متخلف ارسال شد که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کردند و با برخورد محترمانه از آن‌ها تعهد گرفته شده است؛ همچنین اعلام شد در صورت تکرار تخلف، خودرو این افراد توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

منبع: انتخاب
  • ناشناس ارسالی در

    سلام بابا چقدر درامد والا نمیدونم این پو لها چی میشه بخاطر الودگی هوا باید پول بد ی بخاطر بدحجابی باید پول بدی چند وقت دیگ ه برای نفس کشیدن هم باید پول بدیم چقدر ب دبختیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها