|
کدخبر: 194472

به روزترین آمار از واردات واکسن کرونا به کشور

گمرک جمهوری اسلامی ایران، تازه‌ترین آمار از واردات واکسن کرونا را اعلام کرد.

تجارت به روزترین آمار از واردات واکسن کرونا به کشور

بر اساس آمار گمرک از تاریخ پانزدهم بهمن سال گذشته تا پایان مرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۴۰ محموله واکسن کووید ۱۹ وارد کشور شده که پس از انجام فوری تشریفات گمرکی بصورت حمل یکسره و بانه روزی و از پای پرواز، بطور مستقیم تحویل نمایندگان معرفی شده از سوی وزارت بهداشت شده است.

بر این اساس، کل ورودی محموله واکسن کرونا از ابتدا تا ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ تعداد ۱۴۲ دستگاه کامیون به وزن ۳۲ هزار و ۵۲۶ تن و به ارزش ۴۲ میلیون و ۴۷۴ هزار یورو بوده است.

آمار تفکیکی گمرگ جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد در این بازه زمانی ۲۲ محموله سرم چینی سینوفارم به میزان ۲۰ میلیون و ۱۳۰ هزار دوز، واکسن استرازنکا از مبداء ژاپن ۳ محموله به میزان ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز و از مبداء روسیه ۱ محموله به میزان ۳۱۵ هزار دوز، واکسن روسی اسپوتنیک ۱۱ محموله به میزان ۱ میلیون و ۴۵ هزاردوز، واکسن کواکس از مبدا ایتالیا و کره جنوبی هر کدام ۱ محموله به ترتیب به میزان ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز و ۱۴۵ هزار و ۲۰۰ دوز و واکسن هندی بهارات ۱ محموله به میزان ۱۲۵ هزار دوز وارد کشور شده است.

بر این اساس مجموع دوز واکسن وارد شده به کشور از نیمه بهمن ماه سال گذشته تا پایان مرداد امسال، ۲۶ میلیون و ۶۷۹ هزار ۶۱۰ دوز بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها