|
کدخبر: 307198

توافق مهم ایران و پاکستان

وزیر امور حقوق بشر پاکستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور بر لزوم تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش حقوق بشر و تعامل با یکدیگر در مجامع منطقه‌ای و بین المللی تاکید کردند.

بین‌الملل توافق مهم ایران و پاکستان

«خلیل جورج» امروز در اسلام‌آباد طی دیدار با «رضا امیری مقدم» قرابت‌های تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و مذهبی دو کشور را عامل اساسی برای تقویت روابط دوجانبه عنوان کرد.

وی با ابراز اطمینان از روند رو به رشد روابط ایران و پاکستان بر لزوم گسترش این تعاملات در حوزه حقوق بشر و مساعی دو کشور برای دستیابی به اهداف مشترک در مجامع منطقه‌ای و بین المللی تاکید کرد.

وزیر امور حقوق بشر پاکستان نسبت به سرکوب مسلمانان و اقلیت‌های مذهبی در منطقه جنوب آسیا ابراز نگرانی و سکوت نهادهای ناظر حقوق بشری و رسانه‌های غربی نسبت به این مقوله را مورد سرزنش قرار داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان همواره از یکدیگر در تمامی شرایط حمایت کرده و دو کشور متعهد به گسترش همکاری‌های مشترک در تمامی زمینه‌ها هستند.

روابط عمومی وزارت حقوق بشر پاکستان به نقل از اظهارات امیری مقدم نوشت: سفیر ایران در پاکستان نیز بر اهمیت روابط دیرینه دو کشور و استفاده از تجربیات یکدیگر برای گسترش همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه حقوق بشر تاکید کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها