|
کدخبر: 296015

زلنسکی: زمان حمله به روسیه مشخص شد

رئیس‌جمهور اوکراین بدون آن‌که جزئیاتی ارائه کند، گفته است که تصمیم‌گیری درباره زمان آغاز ضدحمله این کشور علیه روسیه انجام گرفته است.

بین‌الملل زلنسکی: زمان حمله به روسیه مشخص شد

مقام‌های اوکراینی در روزهای اخیر، پروپاگاندا در خصوص آغاز ضدحملات گسترده علیه ارتش روسیه را تشدید کرده‌اند و در تازه‌ترین مورد، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین شب گذشته (دوشنبه) در سخنرانی شبانه خود گفته است زمانبندی ضدحمله اوکراین تعیین شده است.

شبکه سی‌ان‌ان در این خصوص گزارش کرد، ولودیمیر زلنسکی با تأکید بر این‌که کی‌یف در خصوص زمان‌بندی ضدحمله علیه روسیه تصمیم‌گیری کرده است، گفت: «طبق معمول، فرمانده کل و فرماندهان واحدهای عملیاتی نه تنها در خصوص تأمین مهمات و نه تنها در خصوص آموزش یگان‌های جدید و نه تنها درباره تاکتیک‌های ما بلکه درباره زمانبندی به کارکنان گزارش داده‌اند. این [زمانبندی] مهم‌ترین چیز است. زمانبندی زمانبندی این‌که چطور ما پیشروی خواهیم کرد. ما انجام خواهیم داد».

رئیس‌جمهور اوکراین بدون آن‌که جزئیاتی درباره زمان دقیق آغاز ضدحمله اوکراین علیه روسیه ارائه دهد، با اشاره به این موارد ادامه داد: «تصمیم‌گیری انجام شده است».

از طرف دیگر، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای که سی ان ان از آن به عنوان یک پروپاگاندای نظامی یاد کرده است و تنها با چند کلمه گفته است که ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روسیه قریب‌الوقوع است.

زلنسکی اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره ضدحمله احتمالی کی‌یف علیه روسیه گفت ارتش این کشور به زمان بیشتری برای آماده‌سازی آن نیاز دارد. وی افزود: غیرقابل قبول است که حمله را اکنون آغاز کنیم زیرا جان افراد زیادی از دست خواهد رفت. 

هفته‌هاست رسانه‌های غربی از احتمال وقوع حمله متقابل اوکراین سخن می‌گویند. اوکراین به بهانه آماده شدن برای این ضدحمله در حال دریافت تسلیحات پیشرفته غربی شامل تانک و دفاع هوایی و آموزش نیروهایش است. 

رئیس‌جمهور اوکراین پیش‌تر گفته بود گفت کار بر روی ضدحمله مورد انتظار علیه نیروهای روسیه در حال انجام است و این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: فارس

ارسال نظر