|
کدخبر: 259930

تحریم‌ها به مسکو فشار نمی‌آرود / مردم آمریکا متضرر می‌شوند

اکثریت شرکت کنندگان آمریکایی در یک نظرسنجی اعلام کردند که تحریم‌های غرب علیه مسکو بیشتر از روسیه به آمریکا آسیب وارد کرده است.

طبق آخرین نظرسنجی‌ها در آمریکا معلوم شده است که بیشتر مردم این کشور معتقدند تحریم‌های غرب علیه روسیه بیشتر به آمریکا آسیب می‌زند. بیشتر شرکت‌کنندگان از وضعیت بد معیشتی و بالا رفتن هزینه‌های زندگی شکایت داشتند.

در نظرسنجی انجام شده توسط موسسه دموکراسی با همکاری روزنامه اکسپرس ۵۳ درصد از شرکت کنندگان آمریکایی معتقد بودند که تحریم‌های غرب علیه روسیه نتایج معکوسی داشته و بیشتر به زندگی آمریکایی‌ها خسارت وارد کرده است.

نظرسنجی این موسسه نشان داد که سیاست‌های غلط جو بایدن در قبال روسیه و تحریم‌ها تورم و قیمت گاز را افزایش داده است. حدود ۵۰ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که در انتخابات میان دوره از جمهوری خواهان حمایت خواهند کرد.

بایدن بخش‌های بانکی و انرژی روسیه را تحریم کرده است و دولت او نزدیک به 4 میلیارد دلار تسلیحات به اوکراین ارسال کرده است.  بایدن علاوه بر این از کنگره خواسته است بسته کمکی 33 میلیارد دلاری دیگر به اوکراین را تصویب کند که ۲۰ میلیارد دلار آن برای کمک‌های نظامی در نظر گرفته شده است.

کرملین اعتقاد دارد این سیل تسلیحات ارسالی به اوکراین به معنای وارد شدن واشنگتن به یک جنگ نیابتی با مسکو است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها