|
کدخبر: 257405

کی‌یف منفجر شد

منابع خبری شامگاه پنجشنبه (۲۸ فوریه/ ۸ اردیبهشت) از شنیده شدن صدای انفجار در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین خبر دادند.

همزمان شهردار کی‌یف، پایتخت اوکراین هم گفته حملات روسیه، همزمان با سفر «آنتونیو گوترش» به اوکراین، این شهر را هدف قرار گرفته است. رئیس دفتر «ولودیمیر زلنسکی»،  رئیس‌جمهور اوکراین گفته حمله روسیه به کی‌یف دلیل دیگری برای این است که لازم است اوکراین بر روسیه پیروز شود.

همزمان با خبر انفجار در کی‌یف خبرگزاری رویترز  هم به نقل از دو شاهد عینی مدعی شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب در شهر بلگورود روسیه که در نزدیکی مرز اوکراین واقع است شده است.

گفته می‌شود صدای این انفجارها از بخش جنوبی شهر بلگورود شنیده شده است. هنوز مشخص نیست که عامل این انفجارها چیست و آیا تلفات یا خساراتی هم داشته‌اند یا خیر.

روسیه در روزهای گذشته اعلام کرده نیروهای اوکراین، برخی از مناطق مرزی را هدف حمله قرار داده‌اند. مسکو هشدار داده چنین حملاتی می‌تواند به تشدید تنش‌ها منجر شود.

اوکراین به صورت مستقیم مسئولیت چنین حملاتی را به عهده نگرفته است. «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ساعاتی قبل‌تر گفته بود که غرب مستقیماً از اوکراین می‌خواهد به روسیه حمله کند. او هشدار داد که آنها نباید «صبر روسیه را مورد آزمایش قرار دهند.»

برخی منابع خبری هم دقایقی‌ قبل‌تر از شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب در کی‌یف پایتخت اوکراین خبر داده بودند، اما تا کنون هیچ منبع موثق خبری این انفجارها را تأیید نکرده است.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    خوبست صدا به گوش نماینده سازمان ملل برسد شاید
    اقدامی شد

  • کمیل ارسالی در

    پوتین باید هرچه سریعتر فتنه اکراین را سرکوب کرده و به اوضاع مسلط شود ؛ در غیر اینصورت علاوه بر شکسته شدن هیبت و هیمنه روسیه راه برای شورش سایر ایالتهای فدراسیون روسیه باز خواهد شد ؛ محو شدن نام اکراین و ترکیه می تواند توازن قدرت را برقرار نموده و پایان خوبی برای دخالتهای امریکا و ناتو در آسیا ی شمالی ، غربی ، میانه و اروپای شرقی می باشد.

  • ناشناس ارسالی در

    مسولان راست وچپ بیسواد وبی وجدان واختلاص گر که مال بیت المال ما ملت بیکار وفقیر و تحریم شده وبدبخت را به ملت وکشور های دیگ ه میدهند انشالله نابود میشند آه وناله وش کایت ما در درگاه خداوند میره وانشاله ناب ود میشند در تمام دنیا ابرویشان میرود،تو این بیکاری وگرانی وتحریم ی کارگری ساده ر ا برای ایرانی روا نداشتند و8میلیون افغان ی را وارد ایران کردند تا 8میلیون ایرانی بدبخت کارگری ساده هم گیرشان نیاد،سوغات ا فغانی برای ملت ایران هرویین وتریاک ومواد مخدر ومتلاشی شدن خانوادها ومرگ ومیر جوا نان ایرانی ،وسوغات دیگر افغانی بیکاری جو انان مجرد که توان تشکیل خانواده ندارند و نسل ایرانی با اصالت وبا تمدن ومهربان بدو ن زاد و ولد داره پیر میشه ونابود میشه ون ژاد ونسل افغانی تخم مغول وپشتو را در ایر ان جایگزین کردند ،حکومت با ظلم کردن وغا رت ملت وفرستادن آن برای افغانستان ماندنی نمیشه،خداوند نابودتان کنه انشالله ،سالا نه میانگین 80تا90نفر ایرانی در مرز افغان ستان با سوداگران مرگ واشرار افغانی شهید میشند اینم از سوغات دیگر افغانی برای ایر ان،خداوند تمام مسولان راست وچپ بیسواد که با سهمیه مدرک گرفته اند وبدون آزمون رفت ند سر کار وپست گرفته اند نابود کنه انشال له نابود میشوند،. ایران رکوردار مجردی وپیری جمعیت وطلاق وتبعیض و سهمیه بندی ع لمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم وبیکاری ورکود اقتصادی و اختلاص مسولان دوزد،افسر دگی وخودکوشی وفرار مغزها است ، وبیشترین پذیرش مهاجرهای بیسوادوگدا افغانی در دنی ا را دارد،خداوند افغانی ها ومسولان بی وج دان مارا بکوشه ونابود کنه انشالله

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها