|
کدخبر: 137868

ترامپ برای ورود بایدن به کاخ سفید شرط گذاشت!

رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد که «جو بایدن» تنها در صورتی می تواند وارد کاخ سفید شود که ثابت کند این ۸۰ میلیون رأی مسخره را با تقلب به دست نیاورده است.

بین‌الملل ترامپ برای ورود بایدن به کاخ سفید شرط گذاشت!

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پست توئیتری جدیدی را در خصوص «جو بایدن» رئیس جمهور احتمالی بعدی این کشور منتشر کرد. وی در این پست توئیتری برای ورود بایدن به کاخ سفید شرط تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ در پست توئیتری خود تأکید کرده است: جو بایدن تنها در صورتی می‌تواند وارد کاخ سفید شود که ثابت کند این ۸۰ میلیون رأی مسخره را به طور غیرقانونی و از طریق تقلب به دست نیاورده است.

رئیس جمهور آمریکا در این پست توئیتری خود آورده است که تقلب گسترده‌ای در دیترویت، آتلانتا، فیلادلفیا و میلواکی رخ داده است و اکنون بایدن با مشکل بزرگی مواجه است. این درحالی است که ترامپ پیشتر نیز تأکید کرده بود که نظام انتخاباتی در آمریکا دچار فساد و تقلب گسترده است.

 

منبع: مهر
  • محمدخ ارسالی در

    فقط بلد هستید چرند بنویسید خب نفهم ۴بار تواین یک خبر نوشتی ترامپ برای بایدن شرط گذاشته که بایدن باید این کار را بکند آن کار را بکند چقدر شما مسخره هستید اونوقت پول این نت ها که می‌خورید بااین خبرهای چ رت وپرت.میخای اونی که اینطورخبرها رو کلی ک میکنه ومیخونه راضی باشه.والله حرام حرا م حرامهست

  • الهه نادری ارسالی در

    واقعااااااااااااا تقلب شده و برنده اصلی ترامپ هست نه بایدن /// بیش از 10 هزار رای الکترال دزدیده شده

ارسال نظر