|
کدخبر: 133708

ایوانیکا بعد از کاخ سفید چه کاره می شود؟

در گزارش‌های رسانه‌ای منتشر شده گمانه‌زنی‌هایی در مورد سرنوشت و آینده ایوانکا، دختر دونالد ترامپ بعد از شکست پدرش در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

بین‌الملل ایوانیکا بعد از کاخ سفید چه کاره می شود؟

روزنامه گاردین انگلیس نوشت که ایوانکا ترامپ در داخل کاخ سفید به عنوان مشاور رئیس جمهوری فعالیت می‌کند و ماموریت‌های وی بر تقویت جایگاه آموزشی و اقتصادی زنان و خانواده‌های آنها متمرکز است. وی همچنین به رشد اقتصادی از طریق توسعه نیروی کار و توسعه مهارت‌های شغلی اهمیت می‌دهد.

ایوانکا قبل از آنکه وارد کاخ سفید شود، در شرکت پیمانکاری پدرش فعالیت می‌کرد. او فعالیت‌هایی نیز در زمینه تولید پوشاک داشت و به عنوان عضو کمیته داوری در برنامه‌های تلویزیونی پدرش مشارکت داشت.

گاردین گزارش داد که بازگشت ایوانکا به شرکت پیمانکاری پدرش، به عنوان یک احتمال مطرح است. اما ممکن است که این شغل با ثبات‌ترین مکان  فعالیتی نباشد چراکه دفتر دادستان کل منطقه منهتن در تلاش است تا اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ را در قالب یک تحقیقات مالی پیچیده تحویل بگیرد و پیشتر نیز از "رفتار مجرمانه گسترده و بلند مدت در شرکت ترامپ" سخن به میان آورده بود.

دفتر دادستان کل ایالت نیویورک نیز تحقیقاتی را در مورد این امر انجام می‌دهد که تیم شرکت ترامپ به نام "سازمان ترامپ" به اشتباه در ارزش خانه‌های واقع در شمال شهر نیویورک مبالغه کرده‌اند یا خیر. هدف از این اقدام در بیشتر نشان دادن ارزش دارایی‌ها نیز گرفتن وام‌ها و سیاست‌های بیمه‌ای مناسبت‌تر بوده است.

همچنین بازگشت ایوانکا به دنیای مد بعید به نظر می‌رسد، چراکه برند تجاری او که به نام خودش است، دیگر وجود ندارد و در ژوئیه ۲۰۱۸ پایان کار آن اعلام شد. ایوانکا در آن هنگام علت توقف این برند را فعالیت‌هایش در کاخ سفید اعلام کرد. اما پیش از آنکه وی این را نیز بگوید، شرکت پوشاک وی مشتریان و فروش کمی داشت.

با این وجود، شایعه‌هایی مبنی بر این امر مطرح شد که خانواده ترامپ پیشنهادهای تلویزیونی را قبل از پایان رای گیری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا دریافت کرده و به ویژه از ایونکا خواسته شده بود تا در این برنامه‌ها حضور یابد و این مساله ممکن است فرصت واقعی برای دختر رئیس جمهوری آمریکا باشد، چراکه این برنامه‌ها باعث شده بودند خانواده وی تبدیل به ستاره‌های واقعی شوند.

یک منبع نیز به مجله "اوکی" آمریکا گفت که ایوانکا می‌تواند یک برنامه‌ ویژه خودش را داشته باشد و در ساعاتی که اوج بیننده را دارد، این برنامه پخش شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر