|
کدخبر: 132249

احتمال تقلب در انتخابات امریکا وجود دارد؟

شبکه المیادین در گزارشی اعلام کرد: باتوجه به پیچیده‌بودن انتخابات امریکا، رای‌دهندگان برای مشارکت در این انتخابات با موانعی روبه‌رو شده‌اند و احتمال تقلب در آن وجود دارد.

بین‌الملل احتمال تقلب در انتخابات امریکا وجود دارد؟

"نزار عبود" خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در امریکا، درباره متفاوت بودن نتیجه نظرسنجی‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت احتمال تقلب در این انتخابات وجود دارد.

او گفت: تردیدی نیست که رقابت بسیار تنگاتنگ است و رای دهندگان در امریکا برای مشارکت در این انتخابات با موانعی روبه‌رو شده‌اند که بخشی از آن مربوط به مسائل پیچیده اداری است و بخشی از آن هم ناشی از اراذل و اوباشی است که طرفداران ترامپ آنها را به خدمت می‌گیرند.

نزار عبود افزود نظرسنجی‌ها حاکی از آرای بیشتر جمهوری‌خواهان در دو ایالت فلوریدا و آیووا است، اما در چهار ایالت مهم آریزونا، میشیگان، کارولینای شمالی و ویسکانسین به نظر می‌رسد بایدن با فاصله چهار تا هشت درصد پیروز خواهد شد. اگر بایدن در این چهار ایالت پیروز شود، دیگر نیازی به پیروزی در پنسیلوانیا، تگزاس و حتی فلوریدا نخواهد داشت و در انتخابات با به‌دست آوردن آرای بیش از ۱۸۰ الکترال، پیروز خواهد شد. در نظرسنجی در ایالت آریزونا، بایدن ۵۰ درصد و ترامپ ۴۶ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. در میشیگان، فاصله بسیار بیشتر است و بایدن با ۵۳ درصد در برابر ۴۱ درصد ترامپ، جلوتر است. برای ترامپ دشوار است که این فاصله را کاهش دهد. در کارولینای شمالی و ویسکانسین هم فاصله بایدن و ترامپ زیاد است.

خبرنگار این شبکه افزود: سخنان دونالد ترامپ درباره احتمال پیروزی در انتخابات با رای دادگاه عالی آمریکا، سخنان به شدت تحریک آمیزی است. در فلوریدا صد‌ها هزار رای انبار شده و شمارش نمی‌شود. سابقه تقلب در انتخابات امریکا از جمله در ایالت فلوریدا به نفع سفیدپوستان وجود دارد. طرفداران ترامپ با استفاده از اراذل و اوباش برای ترساندن رای دهندگان دموکرات تلاش می‌کنند. دموکرات‌ها به همین علت طرفدارانشان را به شرکت در رای گیری زودهنگام تشویق می‌کردند. شاهد اعتماد به نفع دموکرات‌ها درباره پیروزی در این انتخابات هستیم.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها