|
کدخبر: 274065

پیش‌بینی جذاب از بورس فردا

عده ای از تحلیل گران بنیادی بازار سهام پیش بینی می‌کنند که احتمالا بازار با رشد دلار در انتهای هفته آینده مسیر صعودی را به خود بگیرد.

 در گزارش پیش بینی امروز گفته بودیم که در این روزها تکنیکالیست‌ها به دنبال نقطه برگشت بازار هستند و با محاسباتی شاخص را در موج پنجم و موج انتهایی می‌بینند و حالا با رشد دلار در روز قبل و رسیدن به یک قدمی قیمت ۳۱ هزار تومان این انتظار برای فعالان بازار ایجاد می‌شود که دلار رشد خود را آغاز کرده است پس منتظر استارت بازار باشیم.

البته افزایش قیمت دلار را می‌توان به اتفاقات روز قبل هم نسبت داد. نشست شورای حکام آژانس انرژی اتمی که قرار بود رافائل گروسی در مورد مسائل ایران صحبت‌هایی را داشته باشد و تنها خوش بینی به این موضوع این  بود که خبرگزاری های غربی از عدم ارائه بیانه ضد ایرانی در این دوره از نشست خبر داده بودند.

دلار نیمایی هم چند روزی بود به سمت قله های جدید پیش می‌رفت به بالای ۲۷ هزار تومان خود را رساند .

عده ای از تحلیل گران بنیادی بازار این پیش بینی را می‌کنند که احتمالا  بازار با رشد دلار در انتهای هفته آینده مسیر صعودی را به خود بگیرد و گروه دیگر معتقد هستند شروع روند صعودی بازار از منظر بنیادی از آبان ماه و پس از مشخص شدن وضعیت بودجه ۱۴۰۲ به همراه شروع دور جدید مذاکرات که به آبان ماه موکول شده است شروع می‌شود.

در حال حاضر چیزی که همه روی آن اتفاق نظر دارند محدوده برگشت قیمتی است که همه اهالی فن به این محدوده‌ها اشاره می‌کنند.

پیش بینی بورس

 

 

ارسال نظر