|
کدخبر: 268762

اختصاصی گسترش نیوز؛

قرمز پوشی بورس و تاثیر نمادهای انرژی بر بازار امروز (۲۸ تیر)

شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۴۶۸،۹۴۴ رسید و ۸۸۷.۷۸ واحد افت کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

امروز بورس با قرمز پوشی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس امروز به عدد ۱،۴۶۸،۹۴۴ رسید و ۸۸۷.۷۸ واحد افت کرد. اما نمادهای حوزه انرژی چه تاثیری بر رشد شاخص بورس داشتند؟ در تحلیلی کوتاه به برخی از نماد‌های انرژی پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

نماد پتروشیمی زاگرس ۴.۷۵ واحد رشد تاثیر مثبت بر بازار بورس داشت. نماد بگیلان، توسعه مسیر برق گیلان ۰.۱۵ افت تاثیر منفی و نماد شجم، صنایع پتروشیمی تخت جمشید ۱.۱۷ درصد افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشت. بیشتر نماد‌های انرژی پس از یک روز تعطیلی قرمز بودند و تاثیر منفی بر بازار داشتند؛ نماد تولید نیروی برق دماوند ۲.۴۹ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشت. نماد بمپنا تولید برق عسلویه مپنا بسته بود و تاثیر خاصی بر بازار بورس نداشت. البته این سرخ پوشی ادامه داشت و نماد‌های شگویا و بپیوند هم سرخ پوش بودند و تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند؛ نماد شگویا پتروشیمی تندگویان ۰.۴۳ درصد افت تاثیر منفی بر بازار بورس داشت. نماد بپیوند برق و انرژی پیوندگستر پارس ۱.۸۴ افت به کار خود پایان داد و تاثیر منفی بر بازار داشت. از دیگر نماد هایی که تاثیری بر بازار بورس نداشت، نماد شاوان، پالایش نفت لاوان بود که بسته بود و تاثیر خاصی بر بازار بورس نداشت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها