|
کدخبر: 258829

رشد شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۸ هزار واحد افزایش، معادل ۰.۵۴ درصد رشد کرد.

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۳روز معاملاتی تعداد ۲۷میلیارد و ۱۶۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۸هزار و ۳۹۴میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۸۳۱ هزار و ۷۲۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۴۰.۲۵، ۹.۸۱ و ۵۴.۷۸ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۴۴۸ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۷هزار و ۳۲۷میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۶.۹۹ و ۳۰.۰۱ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۸هزار و ۲۸۶واحد افزایش، معادل ۰.۵۴درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۵۲۹هزارو ۷۰۹واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۰هزار و ۸۵۱ واحد افزیش، معادل ۲.۶۴درصد رشد کرد و رقم ۴۲۲هزار و ۴۷۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۵۴۷واحد افزایش به رقم ۱۱۷۵هزار و ۵۸۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵هزار و ۲۰۷واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۹۰۹هزار و ۷۸۸ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۵۶درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۵۳ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها