|
کدخبر: 228287

برندگان امروز بورس / سود خوب برای سهامداران فملی

امروز معامله‌گرها ۱۰۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۸درصد از کل سهام نوش‌ مازندران‌ معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود چهار هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «فولاد»، «کالا»، «خودرو» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۱۰۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش حدود ۱۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بورس کالای ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام صنعتی بهشهر (غبشهر) با رشد ۷.۷درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۴۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۸درصد از کل سهام نوش‌ مازندران‌ (غنوش) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۶نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.10.04

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها