|
کدخبر: 224257

خروج نقدینگی از بورس رکورد زد

در سومین هفته کاری آذر ماه میزان نقدینگی خروجی از بورس ۳۳ درصد کاهش یافت. اما روند خروج نقدینگی حقیقی بی وقفه ادامه یافت.

در هفته اخیر روند خروج نقدینگی حقیقی از بورس ادامه داشت و رکورد ۱۰ روز خروج پیاپی پول حقیقی ثبت شد.

در هفته اخیر، بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که روز چهارشنبه پیش از آن، پنجمین روز خروج پول حقیقی را پشت سر گذاشته بود. روز شنبه ۳۷۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد و روز یکشنبه این رقم به ۱۵۵ میلیارد تومان رسید. خروج پول حقیقی روز دوشنبه ادامه پیدا کرد و ۲۲۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بازار خارج شد.

روز سه‌شنبه ۲۶۶ میلیارد تومان و روز چهارشنبه ۹۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.

بدین ترتیب سومین هفته آذرماه با خروج سهامداران حقیقی همراه بود. در مجموع کل هفته هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۲۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افت ۳۳ درصدی داشته است.

در مجموع ۱۰ روز کاری گذشته ۲ هزار و ۷۹۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بازار سهام خارج شده است.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    دیگه کسی گول این سهام و بازار اشغال سرمایه ایران نمی خوره همه را بیچاره کردن البته بعد از این خراب شدن بورس نوبت کارخانه هاست که یکی پس از دیگری ایشالله ورشکسته بشه و دولت هم راحت بشه و از این بازار دست بکشه البته همه این پولهای حقیقی که از بورس خارج میشه راهی ارز دیجیتال میشه و عده ای هم همون ا وراق دولتی میخرند که سودش تضمین شده فقط فهمیدیم که بورس دستوری هم مثل بقیه مانند خودرو و دیگر بازارهای دستوری هست نتیجه یک اقتصاد بسته میشه همین که سرمایه مردم قربانی سیاستهای غلط دولتها میشه ما که بیچاره شدیم رفت خدا از سر شما ها نگذره

ارسال نظر