|
کدخبر: 217332

معامله ی طلای سرخ در بورس

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌حیدریه گفت: هفته گذشته مجموع معاملات بر روی ۱۰ نماد زعفران نگین و ۲ نماد پوشال زعفران، چهار هزار و ۶۲۶ کیلو و ۲۴۱ گرم به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۳۳۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

بورس معامله ی طلای سرخ در بورس

جواد زبان‌ران: بیشترین این میزان معاملات مربوط به زعفران نگین طلای سرخ به وزن یک تن و ۴۱۰ کیلو و ۵۶۹ گرم به ارزش ۳۲ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به زعفران نگین قائنات به وزن ۲۳ کیلو و ۸۰۵ گرم به ارزش ۵۲۷ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: در بخش معاملات نماد پوشال نیز بیشترین حجم معاملات مربوط به پوشال طلای سرخ به وزن ۴۳۸ کیلو و ۲۷۴ گرم به ارزش هفت میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان و کمترین آن مربوط به نماد پوشال سحرخیز به وزن ۱۷۳ کیلو و ۱۸۱ گرم به ارزش سه میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

مدیر شعبه کارگزاری بورس تربت‌ حیدریه گفت: هم اکنون زعفران ایران در قالب ۱۰ برند زعفران نگین و ۲ برند پوشال زعفران در بورس عرضه می‌شود.

زبان‌ران ادامه داد: برندهای زرین و طلای سرخ تربت‌حیدریه، روستا، زعفران نوین، زعفران سحرخیز و بهرامن مشهد، ملل و نگین بیرجند و قاینات و وحدت تربت جام از برندهای زعفران نگین، و برندهای طلای سرخ و سحرخیز مشهد نیز از برندهای پوشال زعفران هستند.

معاملات زعفران در قالب بورس کالا در تربت حیدریه از سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد و هم اکنون هفت شعبه کارگزاری بورس در این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها