|
کدخبر: 217217

بورس در دوگانگی مبهم به سر می برد!

شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۳۴۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۸۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ را بخوانید.

بورس امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل روز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۷۳۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۱۷۸ واحد آرام گرفت.

حسین مریدسادات کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره بورس امروز گفت: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد و ارزش معاملات ۶۴۰۰ میلیارد تومان شد و عدد قابل قبولی است، می‌توان بازار امروز را در نیمه اول، متعادل، اما پرفروش پیش بینی کرد و بعد منتظر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ماند. مریدسادات اظهار داشت: گروه خودرویی‌ها و سرمایه گذاری‌ها امروز بد عمل نکردند، ولی در بقیه بازار فشار فروش کاملا مشهود بود. حالا در شرایط کنونی با توجه به اتفاقاتی که از ساعت ۱۰:۳۰ دیروز افتاد می‌توانیم برای امروز به نسبت بازار پرعرضه‌ای را در نیمه اول شاهد باشیم، اما کماکان خودرویی‌ها می‌توانند لیدر بازار باشند.

مریم محبی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه نیز گفت: بازار در دوگانگی مبهمی به سر میبرد. از یک طرف سهم هایی که با قیمت ارزنده در بورس عرضه می شوند و از طرف دیگر عدم اعتماد سهامداران به عرضه ها و تقاضاهای منطقی، چالش اصلی بورس می باشد.

وی افزود: به نظر می رسد روز دوشنبه این نیروهای بازار در مقابل یکدیگر، شرایط معتدلی را ایجاد کرده و در انتهای روز شاهد تغییر قیمتی قابل توجهی در بازار نبوده و بازار در انتهای روز بصورت خنثی به کار خود خاتمه دهد.

 

منبع: نبض بورس

ارسال نظر