|
کدخبر: 212939

نان این سهامداران در روغن است

امروز معامله‌گرها ۱۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام پارس‌ الکتریک معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «شپنا»، «شبندر»، «لپارس» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۱۵۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام فروسیلیس‌ ایران‌ (فروس) با افت ۵.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۵۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲درصد از کل سهام پارس‌ الکتریک (لپارس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۲.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به  نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.08.09

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.08.09.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها