|
کدخبر: 211505

برندگان امروز بورس (۴ آبان)

امروز معامله‌گرها ۱۱۰میلیارد تومان سهام پتروشیمی شازند خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۴درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۷۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شاراک»، «اتکای»، «فولاد»، «شفن» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز معاملاتی هفته معادل ۱۱۰میلیارد تومان سهام پتروشیمی شازند دست به دست شد، بیمه اتکایی ایرانیان پس از معاملاتی به ارزش حدود ۱۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌‌ گذاری‌ شاهد (ثشاهد) با افت ۷.۲درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۵۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۴درصد از کل سهام تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری (کماسه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.08.04

رتبه+بندی+ارزش+معاملات+00.08.04.gif

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها