|
کدخبر: 205142

روند رو به رشد بورس ادامه خواهد داشت؟

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته با رشد ۵۱ هزار واحدی از کانال یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحدی شد.

بورس روند رو به رشد بورس ادامه خواهد داشت؟

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با روند روبه رشدی همراه بود و برخلاف روند چند هفته اخیر تمام روزهای کاری هفته سبزپوش بود.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۵۱ هزار واحدی داشته است.
 
شاخص بورس و اوراق بهادار روز شنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از ۳۵ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد بیش از ۲۹۳ واحد را در کارنامه خود به ثبت رساند و به سطح ۲۰ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.
 
شاخص در دومین روز کاری هفته مورخ ۴ مهر ۱۴۰۰ با روند رشد ضعیف تری همراه بود و با رشد بیش از ۲ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحدی رسید و فرابورس با ریزش ۵۱ واحدی به پله ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحدی بازگشت.
 
شاخص پس از یک روز استراحت کار خود را در روز سه شنبه مورخ ۶ مهر ۱۴۰۰ از سر گرفت و با رشد کمتر از ۷۳۲ واحدی در پله یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۵۳ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۸۵۹ واحدی قرارگرفت.
 
شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته مورخ ۷ مهر ۱۴۰۰ با روند صعودی و رشد ۱۱ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۰۰ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۹۶۰ واحدی قرارگرفت.
 

به طور کلی شاخص ۴ روز کاری هفته گذشته را با روند مثبت سپری کرد و بدون هیچ روز قرمز به کار خود پایان داد.

منبع: میزان
  • ناشناس ارسالی در

    بورس خوب است. بورس آدم را پولدار میکند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها