|
کدخبر: 202844

هشدار مهم به خریداران سیمان!

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: امروز در همه صنایع و بازارها و فضای مجازی از جمله بازار خودرو شاهد عرضه محصولات به قیمت های غیر واقعی و بیشتر از میزان واقعی هستیم، بنابراین توصیه می شود مردم برای خرید سیمان به فضای مجازی اعتنا نکنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه عرضه سیمان در بورس با روال خوبی در جریان است و مشکلی از بابت تولید و عرضه آن وجود ندارد. شیخان اظهار کرد: اکنون معاملات در بورس با شفافیت و با همان قیمت های پایه اعلامی در حال انجام است.

عبدالرضا شیخان افزود: فقط در روز شنبه گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن سیمان در بورس عرضه شد که البته همه آن نیز از سوی خریداران جذب نشد.

وی با اشاره به صحبت های وزیر صمت مبنی بر قیمت ۲۵ هزار تومانی سیمان، آن را «قیمت درب کارخانه» عنوان کرد که بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده، هزینه های بارگیری، تخلیه، حمل و نقل و همچنین سود عاملین اعلام می شود.

این مقام صنفی تصریح کرد: ‌به طور طبیعی، تا زمان رسیدن سیمان به بازار همه این عوامل و قیمت ها به نرخ سیمان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در همه صنایع و بازارها و فضای مجازی از جمله بازار خودرو شاهد عرضه محصولات به قیمت های غیر واقعی و بیشتر از میزان واقعی هستیم، بنابراین توصیه می شود مردم برای خرید سیمان به فضای مجازی اعتنا نکنند.

شیخان تصریح کرد: اکنون معاملات در بورس با شفافیت و با همان قیمت های پایه اعلامی انجام می شود.

 

منبع: کالاخبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها