|
کدخبر: 202448

این سهامداران بورسی امروز سود کردند!

امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۵.۱درصد از کل سهام پارس‌ سرام‌ معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۹۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شستا»، «حسیر»، «فملی» و «کدما» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، سرمایه‌ گذاری تأمین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ریل سیر کوثر نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۵۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۵.۱درصد از کل سهام پارس‌ سرام‌ (کسرام) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۵.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۷۲نماد نخست اختصاص داشت.

نماد+جدول

نماد+جدول۱

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها