|
کدخبر: 192394

واکنش بورس به تعطیلات ۵ روزه

​شاخص کل بورس در روز شنبه ۲۳ مرداد و در پایان معاملات روز با رشد منفی ۳ هزار و ۷۹۷ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۳۰ واحد رسید این در حالی است که خبر تعطیلی سراسری کشور همزمان با اتمام معاملات بازار اعلام شد.

شاخص هم وزن امروز نیز همانند شاخص کل رشد داشت و با ۳۴۲ واحد عدد ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ را نشان داد.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۹۰ هزار و ۵۱۴ میلیارد شد.

بورس-شاخص

در معاملات امروز نمادهای " فارس "، " فملی " و " رمپنا " به ترتیب با ۱۶۴۳، ۹۹۶ و ۹۸۶ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " خودرو " بودند.

بورس-نماد

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند نمادهای سپید، کنور، کالا، کمند، خبهمن، وتوصا و خساپا نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های کدما، غدام، برکت، سنیر، حپترو، ددامح و ثاباد پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای وپخش، لپارس، کالا، کسرا، لبوتان، ثفارس و ورنا ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و دشیمی، وآذر، رمپنا، دلقما، سصفها، سصوفی و وساخت ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

اخبار مرتبط

  • ناشناس ارسالی در

    به چه زبانی بگویم دارید اندک اعتماد بوجود آمده را با تشکیل صف فروش نماد برکت از بین می برید اینقدر تو بوق و کرنا می کنید و تولید با تمام ظرفیت اونوقت پول مردم را گروگان جیب گشادتان می کنید لعنت بر شما با ضرر به طور کامل از بورس می روم و تف و لعنت براتون می فرستم و با ورود به ارز خارجی دو سه روزه خسارتم را جبران خواهم کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    ایران شده محل دزدی دزدهای نقاب مسلمان ز ده که خون مردم را شیشه کردید غلط می کنید با این عملکرد اقتصادی ضعیف در بورس. راه جبران خسارت مردم را در ارز دیجیتال مسدو د کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها