|
کدخبر: 185622

فردا بورس قرمزپوش است؟

امروز دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ بورس سبزپوش بود و شاخص‌ها نیز افزایش ارتفاع دادند. شاخص کل توانست دوباره به کانال ۱.۳ میلیون واحدی بازگردد و شاخص کل هموزن نیز کانال ۴۰۰ هزار واحدی را فتح کند. با رشد امروز، بورس فردا قرمزپوش است؟

بورس فردا بورس قرمزپوش است؟

 ارزش معاملات بورس در روز جاری ۵۸ هزار و ۷۹۶ میلیارد ریال شد و از ۶۴۱ نماد حاضر، ۸۴ نماد (۱۳ درصد) در صف خرید و ۱۰۶ نماد (۱۷ درصد) در صف فروش بودند.

همچنین امروز هم ورود پول حقیقی به میزان ۵۱.۸ میلیارد تومان را شاهد بودیم.   

محمد بامودت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره بورس فردا گفت: با توجه به نزدیک شدن شاخص به سقف فروردین ماه خود در محدوده یک میلیون و سیصد و ده هزار و رشد تقریبا ۲۰ درصدی شاخص کل از کف خود، به نظر شاهد افزایش نسبی عرضه‌ها در بازار فردا خواهیم بود و بازار به ویژه در نیمه اول خود در دامنه منفی معامله خواهد شد.

وی ادامه داد: باید دید بازار توان جذب عرضه‌ها را دارد یا نیاز به زمان بیشتری برای گذر از مقاومت فعلی خود دارد.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: جدا از وضعیت کوتاه مدت بازار، افزایش پایدار ارزش معاملات خرد، حضور مجدد حقیقی‌ها در بازار و ورود پول حقیقی، تثبیت پارامتر‌های بنیادی موثر بر بازار مانند نرخ بهره، دلار و قیمت‌های جهانی و کاهش ترس فعالین بازار و پیشی گرفتن چندین باره صف‌های خرید از از فروش در روز‌های اخیر و افزایش تعداد نماد‌های مثبت و جو کلی بازار حکایت از رشد آرام بازار در ماه‌های پیش رو دارد.

منبع: نبض بورس
  • اسی ارسالی در

    گسترش نیوز میشه خفه شی و مثل همیشه تیتره ای چرند نزنی؟

  • جسن ارسالی در

    کارشناسان مازر مفت میزنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها