|
کدخبر: 182029

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، دومین روز هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۱ در صد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۲ هزار و ۵۵۰ ریال معامله شد.

بورس ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

امروز پالایش منفی شروع به کار کرد وکمی عقب‌نشینی کرد و با قیمت پایانی ۷۲۵۵۰ ریال به کار خود پایان داد. شپنا ابتدا تاثیر منفی بر شاخص کل گذاشت و از پرتراکنش‌های بازار بود و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۰.۳۲ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۱.۹۲ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۰.۳۲ درصدی امروز را به پایان رساندند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۶ تیر ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۵۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۱.۵۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۱۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها