|
کدخبر: 180892

این سهامداران برندگان امروز بورس بودند

امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهامداران برندگان امروز بورس بودند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۸هزار و ۲۳۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۸۹۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۵۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۷۹میلیارد تومان در بیش از ۶۳۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین المللی محصولات پارس، ایران دارو و لبنیات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۷۵میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۲۳۹میلیارد تومان در ۲۶۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۲۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توزیع دارو پخش، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و صنعت روی زنگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    بهترین جای سرمایه گذاری در حال حاضر بورس هست . چون قیمتها کاملا" در کف هستند و زمان مناسب برای خرید. خرید ارز، سکه ،طلا و .........دیگه سود دهی نخواهد داشت.

ارسال نظر