|
کدخبر: 180370

این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد یک هزار و ۶۹۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۳هزار و ۷۲۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۲۱۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۱۵میلیارد تومان در بیش از ۵۵۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات داروپخش، کارخانجات تولیدی شهید قندی و مهرکام پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۳۴میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۱۳۰میلیارد تومان در ۲۵۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و مواد اولیه دارویی البرز بالک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر