|
کدخبر: 177994

بورس بازانی که بیشترین سود را کسب کردند

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس بورس بازانی که بیشترین سود را کسب کردند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸هزار و ۸۲۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۱هزار و ۸۴۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۴۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۲۲۲میلیارد تومان در بیش از ۵۳۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های محورسازان ایران خودرو، گلتاش و سیمرغ بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۴۵میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۸۳۱میلیارد تومان در ۲۳۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، بیمه تجارت نو و کلر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر