|
کدخبر: 176253

پیش بینی طلایی از بورس

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در هفته جاری با توجه به افت‌هایی که در هفته‌های گذشته تجربه کرده بود روند بهتری را داشته است. از دلایلی هم که ارزش معاملات روند رو به رشدی را تجربه کرده و در روز گذشته به پنج هزار میلیارد تومان رسید، خروج ۷۵۰ میلیارد از صندوق‌های با درآمد ثابت و احتمال ورود آن به بازار سرمایه بوده است.

بورس پیش بینی طلایی از بورس

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه عمده نمادهای شاخص‌ساز معاملات روان و متعادلی را داشتند و در نهایت شاخص کل در کانال یک میلیون و ۱۴۵ هزار واحد بسته شد و ارزش معاملات هم به چهار هزار میلیارد تومان رسید.

مهدی ساسانی، کارشناس بازار سرمایه درباره تحلیل بازار گفت: بازار در هفته جاری با توجه به افت‌هایی که در هفته‌های گذشته داشت، روند بهتری را داشته و یکی از دلایلی هم که ارزش معاملات و روند صعودی را داشته خروج ۷۵۰ میلیارد از صندوق‌های با درآمد ثابت و احتمال ورود آن به بازار سرمایه بوده است.

این کارشناس بازار در خصوص شرایط ماندگاری تعادل در بازار گفت: اگر در روزهای پیش رو نمادها در کف‌های قیمتی که الان دارند ثابت شوند، بازار در هفته آینده متعادل‌تر شده و روند صعودی آن تثبیت می‌شود. وی افزود: برای هفته جاری پیش‌بینی می‌کنم با توجه به عرضه‌های بالا در بازار روند متعادل باشد اما صعود قاطعی نداریم و البته به دلیل سیگنال‌های مثبت ریزش شدیدی را هم نخواهیم داشت.

ساسانی همچنین درباره گروه‌هایی که در بازار می‌توانند روند صعودی داشته باشند گفت: گروه‌هایی که شاخص کل با آنها افت کرد در حال حاضر می‌توانند در روند صعودی بازار و رشد دوباره شاخص کل کمک کنند مثل گروه بانکی‌ها، فلزات اساسی و معدنی‌ها که با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی و سیگنال‌های مثبت روند قابل قبولی را طی کنند.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    کدام تعادل کدام صعود، روز شنبه که بورس صعودی شد بخاطر افزایش قیمت دلار بود
    سهم های کوچک و متوسط سه ماه است قفل صف فروشه، کارشناس نابلد

  • حسن دزده کثیف ارسالی در

    آنچه که زندگی مردم را بیشتر از هر چیز تح ت تاثیر مخرب قرارداد دروغهای طراحی شده ح سن روحانی و فساد وحشتناک او وتیم او و دل الی و نوسان گیری از هر چیز توس دولت نکبت بود .
    دولت نکب د راوج بی کفایتی و بی عرضگی چون درایت و توان مدیریت و ادا ره کشو ررا از روشهای مرسوم نداشت ف با تو طئه و فریب مردم و از طریقی کاملا ناجوانم ردانه و بسایر پست مردم رافریب داد و از ه ر طریق و بویژه مسکن و خودرو و سکه و طلا و بورس و نهاده دامی و دارو نسوان گرفت و به بهانه تحریمها خیانت بزرگی در حق مردم جنگ زده و تحت تحریم انجام داد . این یک ب ی شرافتی بزرگ بود که انودخته های سی ساله مارا غارت کردید و امیدورام بزودی و با پ ایان دولت نکبت محاکمه شده تاوان سختی بپ ردازید . تف بر همه شما مدیران بی کفایت و دزد و بی شرافت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها