|
کدخبر: 175089

آینده بورس تهران چه می شود؟ + فیلم

به رغم تمامی وعده‌های مسئولین و پیش‌بینی فعالان بازار سرمایه در خصوص حرکت شاخص و پایان افت چندین ماهه، تا اینجا حرکت خاصی مشاهده نمی‌شود و بورس در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد. اما علت این امر چیست؟

بورس

با توجه به اقبال مردم از بازار رمزارزها می‌توان گفت نزول شاخص بورس تحت‌تاثیر این مساله قرار دارد؟ امروز با نیما آگاهی، فعال در بازار سرمایه و بازار رمزارز به بررسی رابطه این دو بازار پرداخته‌ایم.

 

منبع: اکوایران
  • نویسندگان ارسالی در

    یک نفر می گفت که. از دوستانش، گروهی تشکیل داده بودند، هر کدامشان 1 میلیارد در بورس سهام خریدند، (5سهم) بعد از. 3 ماه 60 میلیارد تومان. از بورس خارج کردند.، و. این دارند بساز بفروشی می کنند، و روش کارشان هم به این. صورت بوده که. همگی با هم. یکدفعه یک سهمی را می خریدند و. صف فروش ایجاد می. کردند، و بعد از. اینکه مردم عادی به صف می آمدند، یک دفعه با هم گروهی آن 5 سهم را میفروختند، یعنی از روش گله ای مردم ناآگاه سود می بردند، پولشویی. در. عرض 3 ماه، هرکدام با پولهایی که از طرق مختلف. مثلا وام یا پیش فروش آپارتمان. در. تهران، صاحب 60 میلیارد تومان. پول مفت و باد آورده، که این پول را هم الان 10 برابر کرده اند، و البته رانت اطلاعاتی هم داشتند و می دانستند، کی به بورس وارد. شوند، و کی فرار کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها