|
کدخبر: 170838

چرا بورس این هفته هم سقوط کرد؟

شاخص بورس در هفته اخیر با اُفت ۳۵ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحدی رسید.

بورس چرا بورس این هفته هم سقوط کرد؟

بررسی وضعیت شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که شاخص در هفته اخیر با اُفت و خیز بسیاری روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی آغاز کرد و با گذراندن هفته پر نوسان به همراه یک روز تعطیلی کار خود را در کانال یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحد به پایان رساند که اُفت ۳۵ هزار واحدی شاخص را نشان می‌دهد. 

شاخص بورس در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۳ هزار واحدی به یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۰۴ واحد بازگشت و در آستانه ورود مجدد به کانال یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی قرار گرفت. 

در معاملات ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ روند نزولی شاخص بورس ادامه یافت و شاخص کل بازار سرمایه با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحدی به سطح یک میلیون و ۱۸۰ هزار واحدی رسید وشاخص فرابورس با اُفت بیش از ۱۰۲ واحدی در پله ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحدی قرار گرفت. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخ در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز با روند نزولی به کار خود ادامه داد و با ریزش بیش از ۱۳ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۱۶۷ هزار واحدی قرار گرفت. 

شاخص بعد از یک روز تعطیلی کار خود را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روند مثبت آغاز کرد و با رشد بیش از ۵ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۷ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۴۲۵ واحدی دست یافت.

 

منبع: میزان
  • یعقوب شمسی ارسالی در

    به همت دزدن کشوروجاسوسان بورس همچنان به نزول ادامه داده.بی آبرویی کشورادامه مید ن.بورس دماسنج اقتصاداست.مرگبروزدان وجاسو سان کشور.ازمقام معظم رهبری درخواست می کن یم دزدان هرچندخودی راازبدنه دولت پاک ساز ی بکند.اگربفکرمردم بیچاره هستن.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها