|
کدخبر: 165040

هشدار به سهامداران/ سقوط ۴۴ هزار واحدی معاملات آتی

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴۴هزار و ۶۱۱واحد کاهش، معادل ۳.۴۵ درصد افت کرد.

بورس هشدار به سهامداران/ سقوط ۴۴ هزار واحدی معاملات آتی

در جریان هفته دوم معاملاتی امسال طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۱۴میلیارد و ۶۰۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۸۲هزار و ۵۸۷میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۶۱۹هزار و ۳۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۷۵.۸۴، ۶۰.۴۸ و ۲۴.۴۵ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۲۶۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۱هزار و ۳۸۱میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۸.۰۵ و ۲۵.۲۸درصد افزایش همراه شدند.

سقوط_شاخص

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۰فروردین ماه با ۴۴هزار و ۶۱۱واحد کاهش، معادل ۳.۴۵ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۴۹هزار و ۹۱۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۵۵۳۴واحد کاهش، معادل ۱.۲۵درصد افت کرد و رقم ۴۳۷هزار و ۱۱۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۸هزار و ۷۱۵واحد افت به رقم ۹۱۵هزار و ۹۷۷واحد و شاخص بازار دوم با ۶۹هزار و ۲۵۹واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۲۳هزار و ۲۵۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۰۶ درصد افت شاخص بازار دوم با ۲.۶۷ درصد کاهش همراه شدند.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها