|
کدخبر: 168582 شهریار خادمی

در گفتگوی گسترش نیوز با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد:

پیش بینی جذاب از آینده بورس / مردم صبر کنند

کاظم موسوی نماینده مجلس با اشاره به جلسه امروز قالیباف با دژپسند و دهنوی به مردم نوید آینده ای بهتر در بورس داد.

بورس پیش بینی جذاب از آینده بورس / مردم صبر کنند

در روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در نشستی که با حضور معاونان و مدیران ارکان بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد که در این جلسه بر راهکار برون رفت بورس از بحران بررسی شد در همین رابطه ما در گسترش نیوز گفتگویی داشتیم با سید کاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و از محورهای گفتگوی یاد شده پرسیدیم. برای خواندن این گزارش با گسترش نیوز همراه باشید:

سیدکاظم_موسوی

کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بوس در مجلس اظهار کرد: جلسه خوبی در کمیسیون تلفیق با حضور روسای سازمان بور و کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضای کمیسیون و معاونین سازمان بورس تشکیل شد و این امید را به ما داد که سهام داران بیشتر از گذشته ضرر نکنند و اذیت نشوند؛ در این جلسه درباره تقویت زیرساخت های بورس صحبت شد و ما اعلام کردیم که دولت متعهد شده و باید در قبال تعهد یاد شده پاسخگوی اموال از دست رفته مردم باشد.

عضو کمیسون اقتصادی مجلس در ادامه بیان کرد: پیشنهاد بر این شد از اوراق تبعی بیشتر استفاده شود تا قسمتی از مشکلات سهامداران حل شود و شاهد بهتر شدن اوضاع بورس باشیم. در جلسه مذکور ریاست سازمان بورس صحبت های سازنده و کارشناسانه ای را بیان کردند، اما باید گفت که ما به شعار و حرف نباید توجه کنیم و باید به آن عمل کرد زیرا که بحث نظری با بحث های کاربردی و عملی بسیار متفاوت است و ما اکنون به دنبال بخش های کاربردی هستیم. امیدواریم که مردم با تامل وصبری که همواره داشته اند به مقاصد خود برسند.

یک شبه نمی توان ره صد ساله رفت

وی در ادامه از صدا وسیما به عنوان مکانی مهم برای آموزش سهامداری به مردم یاد کرد و افزود: سازمان صدا و سیما در این زمینه رسالتی بزرگ دارد و باید مردم را در برای ورود به بازار سرمایه بیش از پیش آگاه کنند و ورود به بورس و چگونه در بورس ماندن و خارج شدن از آن را به مردم آموزش دهند.: بورس مکانی نیست که سهام دار بیاید و بعد از یکی دو روز با سود کلان از آن خارج شود، سود دهی در بورس نیاز به یک مدت زمانی دارد تا سهامدار به سود معقول برسد و قاعدتا نمی شود یک شبه ره صد ساله را رفت.اما متاسفانه عده ای با این دیدگاه وارد بورس می شوند که البته بیشتر شامل سهامدارن خرد است. این افراد باید با دقت به بورس ورود و خروج کنند، امیدوار هستیم که شرایط بازار سرمایه روز به روز بهتر شود.

موسوی در پایان اظهار کرد: البته امروز سه شنبه ۷ اردیبهشت قرار است که قالیباف رییس مجلس با وزیر اقتصاد و رییس سازمان بورس در زمینه بهبود اوضاع بورس و خروج از بحران جلسه ای برگزار کنند که انشاالله نوید خوبی برای مردم خواهد داشت و مشکلات سهام داران بورس حل خواهد شد.

پاسداری سازمان بورس از حقوق سهامداران

پیش از این دهقان دهنوی بعد از اتمام نشست یاد شده بیان کرده بود: جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور بر همگان روشن است و از آنجا که این بازار کانال تامین مالی برای تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است، باید از آن حمایت شود.

جلسه-بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: سازمان بورس از حقوق تمام سهامداران به ویژه سهامداران خرد پاسداری خواهد کرد. همچنین قرار است برای همه صنایع در سازمان بورس "میز صنعت " ایجاد و از ظرفیت های کارشناسی خود آنها برای بهبود شرایط استفاده کنیم.

 وی همچنین افزود: برنامه های متنوعی برای ارائه اطلاعات ارزشمند درباره شرکت ها به سهامداران داریم تا این افراد بتوانند براساس تحلیل درست درباره سهام خود تصمیم گیری کنند.

  • ایرانی ارسالی در

    دستتون بادولت کلاهبرداربرای سرکیسه کردن مردم تویه کاسه هست .حرامخورهای بی خاصیت

  • رضا ارسالی در

    دقت بفرمایید به حرفهای ایشون "سهام داران بیشتر از گذشته ضرر نکنند و اذیت نش وند " یعنی تا الان هرچی ضرر کردن به ما مربوط نیست بیشتر از این دیگه ضرر نکن ن.

  • شهروند. ارسالی در

    مردم چقدر صبر کنند پس بمیرند بهتره که بو رس به این وضع افتاده

    • فلک زده ارسالی در

      البته یه کم زوده یه مقدا سهام دیگه بخرند بعد بمیرندکه این جلسه یه نتیجه داشته با شه.

  • ناشناس ارسالی در

    دروغ پشت دروغ

  • فلک زده ارسالی در

    این اقا میتونه املای درست بورس رو بنویسه ؟امتحان کنین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها