|
کدخبر: 168475

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، فولاد امیرکبیر کاشان و ملی صنایع مس ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، گروه توسعه مهر آیندگان و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹۰۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۹۳۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۸۸۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۱۴۴میلیارد تومان در بیش از ۳۰۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، فولاد امیرکبیر کاشان و ملی صنایع مس ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه بهمن، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۰۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵ هزار و ۷۲۰میلیارد تومان در ۶۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۰۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، گروه توسعه مهر آیندگان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها