|
کدخبر: 164591

کدام سهام بیشترین رشد را داشت؟

امروز سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید برق ماهتاب کهنوج در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام سهام بیشترین رشد را داشت؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹هزار و ۱۵۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۰هزار و ۷۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۴۷۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۱۸۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، ایران مرینوس و تامین سرمایه امین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و تامین سرمایه لوتوس پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۶میلیارد و ۶۱۹میلیون تومان در ۸۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۵۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، مدیریت انرژی امید تابان هور و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، توسعه خدمات دریایی بندری سینا و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر