|
کدخبر: 163799

کدام سهام امروز کمترین رشد را داشت؟

امروز سهامداران شرکت‌های آلومینیوم ایران، صنعتی بهشهر و لبنیات پاک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و نفت ایرانول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام سهام امروز کمترین رشد را داشت؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۶هزار و ۷۳۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۶۲هزار و ۷۴۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۵۳۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۸۱میلیارد تومان در بیش از ۴۰۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های آلومینیوم ایران، صنعتی بهشهر و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های به پرداخت ملت، بین المللی توسعه ساختمان و نورد آلومینیوم بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵۹۰میلیون ورقه به‌ارزش ۷۹۰میلیارد و ۲ میلیون تومان در ۱۰۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۹۱۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و نفت ایرانول بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، سیمان ساوه و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها