|
کدخبر: 163351

روز بد خودرویی ها در بورس

فعالان بازار امروز نیز شاهد طی شدن روندی نزولی در بورس خودرو بودند. به نحوی که، تمام نمادهای حاضر در این گروه یا منفی بودند و یا در نقطه صفر متوقف شدند. لیدرهای این بازار نیز توان تغییر جهت پیدا نکردند و نزولی ماندند.

بورس روز بد خودرویی ها در بورس

داد و ستدها در بورس خودرو امروز در حالی پیگیری شد که بازار سرمایه هم حال و روز چندان خوبی نداشت و با نوسان همراه بود. بورس خودرو نیز در این بازار شاهد داد و ستدهای کم حجم و کم رمقی بود، به نحوی که، طی ۲ هزار و ۵۸۰ نوبت معاملاتی ۴۷ میلیون و ۴۸۵ هزار سهم به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون دست به دست شد.

در این معاملات ۲۱ میلیون و ۶۳۴ هزار سهم خودرو با افت روزانه ۰٫۷۹ در ۸۳۰ نوبت و به ارزش ۵ میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان جا به جا شد. البته به رغم این افت حرکت لیدرها باعث شد که از میزان افت آن ها کاسته شود؛ خودرو توانست از منفی ۱٫۹۷ به ۰٫۷۹ درصد برسد و خساپا نیز از منفی ۱٫۶۷ به ۰٫۴۲ درصد برسد. همچنین در ۳۹۰ نوبت ۱۲میلیون و ۶۲۹ هزار سهم خساپا به ارزش ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

 در بورس خودرو امروز سایر نمادهای بالا جدولی خزامیا، خگستر، خپارس و خرینگ به ترتیب با افت روزانه ۱٫۰۳، ۰٫۳۴، ۰٫۵ و ۰٫۲۳ درصدی مواجه شدند.

در بورس خودرو همچنین خکاوه ۰٫۰۸، خریخت ۰٫۵۸، خکرمان ۱٫۹۷، خشرق ۰٫۰۷، خمحور ۰٫۰۱، خدیزل ۱٫۱۵، خکار ۰٫۰۹، خموتور ۰٫۰۷ و خفناور ۱٫۲۱ از دیگر نمادهایی بودند که با افت ارزش روزانه سهام خود همراه شدند.

از سوی دیگر، امروز در بورس خودرو خمحرکه، ختوقا، ورنا، خزر، خمهر، خکمک، خنصیر، ختور، خاذین، ختراک، خوساز، خفنر، خچرخش و خلنت از جمله نمادهایی بودند که توانستند خود را به نقطه صفر برسانند. نمادهای خبهمن، خاهن، خاور، خپویش، خعمرا ، تشتاد، خلیبل و خیمن نیز از سوی ناظر بازار متوقف هستند.

براساس این گزارش، بازار سرمایه امروز هم روندی کاهشی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۱۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل بورس امروز با ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۱۹۵ هزار معامله به ارزش ۱۸ هزار و ۷۰ میلیارد ریال انجام دادند. فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیش ترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

  • سهامدار ارسالی در

    یکسال روز بد برای بورسی ها بوده و احمق م یگه روز بد برای خودرویی ها مردم رو چی فر ض کردین با این اخبارهای چرت و پرت ...

  • یک سهامدار ورشکسته ارسالی در

    بداد سهامهای خودرویی برسید بخصوص سهام خم حرکه که خیلی از سهامدارهای خمحرکه نابود شدند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها